My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Hallo, wat vinden jullie van de Corpsepaint/Warpaint. in sommige christelijke metal bandjes, zie bijvoorbeeld Cerimonial Sacred - Frost Like Ashes www.myspace.com/frostlikeashes www.myspace.com/cerimonialsacred ik moet zeggen dat ik zelf een klein beetje moeite heb met die bodypaint..., het kan er bij mij niet in dat je er zo uit ziet en dan beweerd dat je christen ben, misschien hebben ze er wel een goede reden voor, dus misschien weet iemand er iets van,, Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Topictitel verduidelijkt. Bodypaint is over het algemeen de naam voor lichaamsbeschilderingen op naakte lichamen. In de muziek heten de beschilderingen Corpsepaint/Warpaint. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 O FOUTJE Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Een reden? Het hoort bij de act. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 vraag: kan je die act dan wel als christen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:01:41 schreef My Spiritual War het volgende: vraag: kan je die act dan wel als christen doen? Waarom zou je dat niet kunnen? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 waarom niet? het ziet er vet uit je hebt een stukje show wat bij metal hoort Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 ja ok, maar sommige dingen vind ik iets te ver gaan weetje, bloed en bijlen, kettingen, ... misschien zit ik mis,, maar toch zit het me niet zo lekker Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 hier een daar een likje verf vind ik niet erg maar ik bedoel echt dat wat *duistere* war-painting he.... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Tja, wat ik al schreef, tis een act. Ik heb er geen problemen mee. Dus ik zie niet in waarom een christen dat niet zou mogen doen. Maar als het voor jou te ver zou gaan, dan moet je zelf gewoon geen corpse paint gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 het ziet er stoer uit hoewel ik erg veel bloed soms ook wel net even iets te ver vind gaan maar meestel vind ik het wel erg vet Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Het hoort bij de act... maar ik vind het vaak wat zielig http://youtube.com/watch?v=NyRZKLRzbqY *hikt van lachen* Sommige bands vind ik het wel een beetje leuk, maar helemaal zwart/wit nee, dat is niet mijn ding (en muziekaal ook al niet). Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:26:28 schreef Raido het volgende: Het hoort bij de act... maar ik vind het vaak wat zielig http://youtube.com/watch?v=NyRZKLRzbqY *hikt van lachen* Sommige bands vind ik het wel een beetje leuk, maar helemaal zwart/wit nee, dat is niet mijn ding (en muziekaal ook al niet). Immortal vind ik zowizo al een tikje belachelijk. Btw, wat een harken trouwens in die clip. Zelfs een komkommer heeft een betere live performance. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Ja, en boosch kijken Maar Dream Theater zijn ook een stelletje harken live (maar het gaat om muziek ) http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal2.html http://youtube.com/watch?v=g1aPqk7KwaU Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:37:12 schreef Raido het volgende: Ja, en boosch kijken Maar Dream Theater zijn ook een stelletje harken live (maar het gaat om muziek ) Maar bij Dream Theater is het anders. Die staan niet met corpse paint op het podium evil te wezen, maar die willen muziek maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Nee dat is waar, bij Immortal gaat het ook om het evil zijn, nou wees eerlijk ze zijn netjes geverft. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:37:12 schreef Raido het volgende: http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal2.html Nieuwe plaatjes! Die kende ik nog niet! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:37:12 schreef Raido het volgende: http://youtube.com/watch?v=g1aPqk7KwaU Dimmu borgir vind ik het wat beter doen onstage dan immortal. Al weet iedereen die een beetje tr00 is, dat immortal wel een veel truiere band is. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Wel jammer dat de meeste bands er zodra ze vrij van shows zijn er opeens soms burgelijker uit zien dan de gemiddelde Balkenende. Link naar bericht Deel via andere websites
SheWarrior 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Ik denk dat het maar is waar je van houd. Ik vind het niet erg bij die bands. Het hoort idd bij de act. Het maakt het allemaal net even iets spectaculairder ofzo. En met de zwaarden/bijlen/kettingen en andere assecoires (ofzo ) is dat net zo. Ik hou dr wel van. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 19 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 De vraag is niet, hou je er van? de vraag is, kan je het als christen spelen, is het wel eerbiedig als je zo als marilyn manson een beetje gaat prediken. Snap me niet verkeerd, ik vind die muziek gaaf enzo, maar ik vind het gewoon niet echt kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 het is een stukje show en zoals slechtvalk het bijv. doet is ook omdat het middeleeuws lijkt en dat is ook waar slechtvalk veel over brult tja.. kun je vuurwerk is je show stoppen? veel heidense bands doen dat ook.. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 19 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 ja maar slechtvalk vind ik daarom ook niet bepaalt zo super erg omdat ze niet zo marilin manson zijn,, ik heb het meer over de Cerimonail Sacred en Frost Like Ashes achtige bands Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 dat van frost like ashes vind ik er stoer uitzien omdat heidense bands het ook hebben vind ik niet dat het daarom slecht is als bands veel bloed gebruiken vind ik het wel lichtelijk ziek tenzij er weer een toffe gedachte achter zit. maar dan moeten ze die wel duidelijk maken Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 acj tja...op zich stoor ik me ook niet egt aan wat bloed, maar zoals jij al aangaf, moet dr wel een gedachet achter zitte ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten