Qizm 0 Geplaatst 24 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 tjaa dat heb je met russisch roulette.... Link naar bericht Deel via andere websites
iceJUH 0 Geplaatst 5 april 2006 Rapport Share Geplaatst 5 april 2006 * Monopoly (burgelijk weet ik) * Lemmings * Portugees domino * Toepen * Maccie gooien * Kolonisten van Catan * Sims Abracadabra Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 6 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2006 portugees domino ehm... uitleg? Link naar bericht Deel via andere websites
WWJD? 0 Geplaatst 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst 6 april 2006 Sinds kort heb ik een Set-verslaving: een kaartspelletje waarvan ik pas ontdekt heb dat het toch wel heel leuk is Link naar bericht Deel via andere websites
Diliaantje 0 Geplaatst 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst 6 april 2006 Mahjong!!! En spijkerpoepen! Het is niet echt een bordspel of iets dergelijks maar je bescheurt je wel! Link naar bericht Deel via andere websites
iceJUH 0 Geplaatst 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst 9 april 2006 Quote: Op donderdag 06 april 2006 16:57:10 schreef Qizm het volgende: portugees domino ehm... uitleg? het is met een puntensysteem. Je zorgt dat aan de uiteinden bij elkaar opgeteld 5,10,15,20,25,30 punten ligt anders krijg je geen punten en dan wie het eerste 250 punten heeft is de winnaar. Er zijn nog wat regels zoals wanneer je niet kunt je net zo lang moet pakken tot je kan. alleen aan de 1e dubbel maar aanleggen dus je krijgt op zijn hoogst 4 uiteinden. wie als eerst al zijn stenen kwijt is krijgt alle punten van de anderen bij elkaar opgeteld. EN nog wat van die regeltjes het is een nogal tactisch en berekenend spel Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst 9 april 2006 Quote: Op donderdag 06 april 2006 17:04:59 schreef WWJD? het volgende: Sinds kort heb ik een Set-verslaving: een kaartspelletje waarvan ik pas ontdekt heb dat het toch wel heel leuk is Ik vond dat ook hartstikke leuk... Was er alleen zo goed in dat niemand het meer met me wilde doen Als je wilt oefenen: Je kan het ook op de computer doen Ben je binnen no-time erg goed Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 gisteren nog kolonisten van catan gespeeld zelfs zonder uitbreiding-set blijft hij leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Diliaantje 0 Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 Ik raad je aan in ieder geval geen Risk te spelen met mijn vader... Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 sowieso speel ik niet vaak risk ik heb dat spel nog maar 1 keer gewonnen, en toen lied die knaap, waar mee ik risk speelde, mij winnen Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 Kaart: Poker Computer: GTA SA Bord: Carcassonne (met uitbreiding) Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst 17 april 2006 Kaartspel: klaverjassen Computerspel: Soldat ( zal wel bijna niemand kennen.. is een platform spel maar wel leuk om te doen (vind ik) ) Bordspel: tjah lang geen bordspellen gespeeld.. het laatste was dammen maar ik denk toch wel Kolonisten van Catan dan Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 19 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2006 Risk is idd wel leuk jah... tenminste als je 3 of meer mensen hebt die allemaal op hetzelfde niveau zitten * Qizm gaat eens op zoek naar ''Soldat'' hmm... ik heb een multiplayer shooter gevonden. is dat em? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst 19 april 2006 yeps dat is hem.. maar verwacht er niet teveel van.. tis zo'n platform (schiet)spelletje.. op zich wel lachu als je ut wat vaker (en beter) speelt gheghe Link naar bericht Deel via andere websites
Amy85 0 Geplaatst 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst 19 april 2006 Donkey Kong Jungle Beat (hopelijk goed geschreven), lekker trommelen ! Link naar bericht Deel via andere websites
konijnzonderpootjes 0 Geplaatst 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst 19 april 2006 mario dance dance revolution lekker dansen Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst 20 april 2006 whah nog nooit van gehoord als ik eerlijk moet zijn Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2006 Quote: Op zaterdag 04 maart 2006 12:30:57 schreef Qizm het volgende: wat is jouw favoriete (bord/kaart/computer) spel? ik zal de spits maar afbijten: mijn favoriete kaartspel is: ''Magic: The Gathering'' (vrij occult eigenlijk) dat heb ik nooit begrepen zoeizo waarom iemand wat is het 5 a 6 euro neertelt voor een pakje bedrukt karton maar in wat voor zin is het occult:S occult in de zin van pokemon kaarten? want dan is het "media-occult" mijn favorieten: kaarspel: kaartje blazen bordspel: stratego compu: battlefield 2 (wie nog meer) Link naar bericht Deel via andere websites
mr_bill_nilsson 0 Geplaatst 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2006 kaartspel: texas hold 'em tegen mijn vrienden bordspel: Ik hou niet zo van bordspelen computer spel: Monkey island reeks. Niets is beter als een goeie adventure Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 9 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2006 Quote: Op maandag 08 mei 2006 12:36:54 schreef spongerob het volgende: [...] dat heb ik nooit begrepen zoeizo waarom iemand wat is het 5 a 6 euro neertelt voor een pakje bedrukt karton maar in wat voor zin is het occult:S occult in de zin van pokemon kaarten? want dan is het "media-occult" occult in de zin van dat er necromancers, angels of death, demonen, zombies, en allerlei doodsvervloekingen op staan afgebeeld. in de nieuwste serie is er trouwens ook een ''guild'' die in een fantasy-stad de ''kerkelijke'' macht is. met allemaal ondoden als priesters en geesten als kardinalen enzo... maar er zitten ook een heleboel kaarten in die niet occult zijn hoor. ik ben zelf eigenlijk ook niet zo'n fan ''black decks'' spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 Ik vind Boonanza zo'n grappig kaartspelletje Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2006 kaartspel: ezelen bordspel: schaken computerspel: age of empires, sims PS2 spel: Hitman en GTA (ik weet het, niet echt christelijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Onlangs heb ik voor het eerst het kaartspel Machiavelli gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg goed spel vond. De standaard-editie van Kolonisten van Catan heb ik al te vaak gespeeld. Misschien moet ik eens aan uitbreiding denken. Ook spelletjes als Monopoly en Risk blijf ik leuk vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2006 Kaartspel: Duivels Bordspel: Ouderwets Computerspel: (Martine, dat speelt mijn broertje van 8 ook) Ik zit alleen maar op Credible, maar ik ga binnenkort weer is beginnen met the Sims. (even kijken of ik alle codes nog weet) Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 8 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2006 Quote: Op zaterdag 03 juni 2006 20:56:48 schreef ~Joos~ het volgende: Ik vind Boonanza zo'n grappig kaartspelletje Boonanza is cool vooral als je alle 4 de uitbreidingen hebt (jawel het zijn er 4: "de uitbreiding", "bohnaparte", "la isla bohnita" en "high bohn". verder zijn er nog 2 nieuwe stand alone games: "bohnkick" en "Al cabohne". ik heb alleen bohnkick nog niet Quote: Op dinsdag 06 juni 2006 14:18:03 schreef Kyran het volgende: Onlangs heb ik voor het eerst het kaartspel Machiavelli gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg goed spel vond. jaaaa!!!! machiavelli is geniaal! vooral met de uitbreiding "de donkere landen" wordt het spel echt cool alchemist rulezzz haha en mijn nieuwe favoriete spel is credible-munchkin Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten