ArjenV 0 Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 Die bestaan niet op Credible Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 11 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2006 ik heb laatst ''carcassone - de stad'' aangeschaft. best wel leuk, maar mist de diepgang die catan wel heeft... verder wel aardig Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Quote: Op zaterdag 11 maart 2006 15:56:16 schreef Qizm het volgende: ik heb laatst ''carcassone - de stad'' aangeschaft. best wel leuk, maar mist de diepgang die catan wel heeft... verder wel aardig Carcassone is veel leuker dan Catan... Vind Catan niets aan, want daar moet je handelen en dan krijg je altijd mensen die samenspannen tegen anderen (Bij ons thuis iig wel , daarom heb ik ook een hekel aan monopoly)... Kaartspel van Catan vind ik trouwens wel erg leuk... Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 haha daarbij kun je in ieder geval niet samenspannen maar dat samenspannen kan verder bij carcassone ook hoor ('' als jij zijn markt nou afsluit, dan kan ik de mijne verder uitbreidden en dan krijg jij van mij die muur'') sry als ik in ''de stad'' termen praat, ik ken het originele spel verder niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 oja en ik heb ook het computerspel Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth II van Dombeer geleend. ga ik proberen vanmiddag te spelen. lijkt mij leuk Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Quote: Op zondag 12 maart 2006 14:39:07 schreef Qizm het volgende: maar dat samenspannen kan verder bij carcassone ook hoor ('' als jij zijn markt nou afsluit, dan kan ik de mijne verder uitbreidden en dan krijg jij van mij die muur'') sry als ik in ''de stad'' termen praat, ik ken het originele spel verder niet. Klopt wel een beetje ja, maar dat mag bij ons niet (onderhandelen)... Het originele spel lijkt trouwens heel erg op de stad Alleen bouw je dan steden ipv markten en heb je geen muren Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Quote: Op zondag 12 maart 2006 14:42:01 schreef hopeloos het volgende: [...] Klopt wel een beetje ja, maar dat mag bij ons niet (onderhandelen)... Het originele spel lijkt trouwens heel erg op de stad Alleen bouw je dan steden ipv markten en heb je geen muren klopt dat is ook 1 van de dingen waarom ik catan leuker vind (de conversie's en uitbreidingen brengen een wezenlijk verschil in het spel) wat ik dus ook enigszins in carcassone mis. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 ahum... er zijn ook veel uitbreidingen voor carcassone hoor die ik natuurlijk allemaal heb Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 maar hoeveel voegen die dan toe aan het spel? naar wat ik gezien heb niet echt veel, maar dat kan natuurlijk een misopvatting zijn Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Wellus!!! Allemaal leuke nieuwe figuurtjes... Een draak, een jonkvrouw, een varken, een hoofdman (en vast nog wel meer dingen die ik me niet zo kan herinneren) die allemaal weer speciale dingen doen Vooral die draak is leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 ok maar ik bedoelde eigenlijk: voegen ze iets aan de ''gameplay'' toe? zogezegd veranderingen in basisregels, meer mogelijkheden (waarschijnlijk voegen de figuren dat toe) nieuwe tegels, echt grote nieuwe dingen bedoelde ik (of zijn die figuren ''grote nieuwe dingen'' ? ) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Quote: Op zondag 12 maart 2006 15:09:28 schreef Qizm het volgende: ok maar ik bedoelde eigenlijk: voegen ze iets aan de ''gameplay'' toe? zogezegd veranderingen in basisregels ja Quote: meer mogelijkheden ja DUS.... Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 ok ik ben overtuigd. maar ik blijf erbij dat catan meer diepgang heeft Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 ach ja... ieder z'n eigen mening he * hopeloos legt zich erbij neer dat Qizm het licht nog niet heeft gezien... ach, misschien komt hte nog eens Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 tjaa, waar gaat het heen met de wereld? * Qizm gaat vrolijk verder met Catan: steden en ridders Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2006 Vroeger was ik echt een liefhebber van bordspellen, maar de laatste tijd vind ik het niks meer aan. Gisteren stond mn zusje er bijvoorbeeld op dat ik meedeed met Yahtzee en dan krijg ik echt zo'n gevoel van zinloosheid over me heen. Ik vind Kolonisten van Catan wel leuk en Monopoly en Risk. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 21 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 risk heb ik nooit echt in de vingers gekregen heb ook niemand om op te oefenen verder en dat gevoel van zinloosheid, tjaa spellen zijn ook zinloos Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 Yathzee(eigenlijk alleen maar in zomervakantie Scrabble Rummicub Rollercoaster Tycoon Championship manager Op mn telefoon: Lemmings!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 oeh! en catan of course!! Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 21 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 rollercoaster tycoon is idd (de eerste 300 speeluren) leuk 2 dan he, met beide uitbreidingen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 Quote: Op dinsdag 21 maart 2006 21:24:58 schreef Qizm het volgende: rollercoaster tycoon is idd (de eerste 300 speeluren) leuk 2 dan he, met beide uitbreidingen dat ben ik laatste tijd idd weer veel aant spelen Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 21 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2006 mwaa... na 300 uur ben ik er wel een beetje op uitgekeken. nah, ik heb spellforce weer uit mijn archieven getrokken!! bij nader inzien toch best wel leuk. qua gameplay alle andere strategy-spellen ver vooruit gestroven. jammer dat er geen skirmisch optie is... Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2006 Quote: Op dinsdag 21 maart 2006 22:19:56 schreef Qizm het volgende: mwaa... na 300 uur ben ik er wel een beetje op uitgekeken. nah, ik heb spellforce weer uit mijn archieven getrokken!! bij nader inzien toch best wel leuk. qua gameplay alle andere strategy-spellen ver vooruit gestroven. jammer dat er geen skirmisch optie is... Spellforce is een knake spel nee mijn lievelingsspelletjes zijn pokemon en russisch roulette. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 24 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 haha hoeveel speelrondes russisch roulette heb je er al op zitten? Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 Quote: Op vrijdag 24 maart 2006 16:49:49 schreef Qizm het volgende: haha hoeveel speelrondes russisch roulette heb je er al op zitten? Meerder het probleem met rr is dat je nooit kan wennen aan tegenspelers er komen elke keer weer nieuwe. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten