Spring naar bijdragen

Wat doe jij in je vrije Tijd?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Quote:

Wat doe jij allemaal in je Vrije Tijd? laat eens een berichtje achter, en vertel eens.......

Ik ben altijd met dieren bezig, met de voeding van voornamelijk honden. Ik schrijf er artikelen over in tijdschriften en bladen, ik geef lezingen en sta op beurzen waar we regelmatig uitnodigingen voor krijgen. Binnenkort word ik door een tijdschrift geinterviewd over mijn site voernatuurlijk.nl . Verder ben ik muziek en filmverslaafd. Uitgaan doe ik niet zoveel meer, eigenlijk nooit.

Hier een voorbeeldje van een artikel van mij wat in een tijdschrift heeft gestaan van dierenartsen.

( Als je rechtsonder naar het plaatje scrolt zie je een tekentje staan. Als je daar op klikt vergroot hij zodat je hem goed kunt lezen. Dit mag toch wel mods? )

link

link

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Schoolwerk maken!

das niet echt in je vrije tijd..

in mijn vrije tijd ben ik heel veel met korfabl bezig (trainen, training geven, wedstrijden spelen, wedstrijden coachen, een enkele keer n wedstrijd scheidsen..), verder lezen, soms puzzelen, fietsen, t konijn 'uitlaten' (lees: in de buurt (woonwijk) los laten lopen), naar de kerk gaan, en soms nog andere dingetjes met vriendinnen enzo..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vissen widegrin.gif Enne msn'en en gitaarspelen en wandelen met de dog en lekker dom doen met mn zusje en koken en tv kijken en lezen en gedichten schrijven en verhaaltjes schrijven en muziek luisteren en winkelen en terrasje pikken met mn zus en skeeleren en vervelen en slapen en nog veel meer..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik welke tijd maak je het anders?
knipoog_dicht.gif

in je schooltijd..

nee ik bedoel.. je vrije tijd zie ik als tijd die je over hebt na school of werk oid.. ik bedoel; anders kun je ook zeggen dat je naar school gaat in je vrije tijd, want in welke tijd doe je dat anders?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

- Lezen (non fictie: Psychologie (diversen), Richard Dawkins Stephen Hawking e.d.)

- Films (ik download vrij veel, vaak naar de bios.. zeer brede intresse)

- Series (Daily Show/Colber report (VS), Scrubs, Boston Legal, Lost, The Office (GB/VS), Ricky Gervais e.d.)

- Politiek (Zowel Nederlands als in de VS)

- Uitgaan (Want ja.. ik ben ook maar een jongen)

- Fitness

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een paar minuutjes vrij in tijdens het eerste weekend van juni?

Kom dan op een voor rechtvaardige wereld en reis mee naar Noord-Duitsland, waar de G8-top van de rijkste industrielanden gehouden wordt. Door er te bidden en te demonstreren kun je bijdragen aan een verandering in de oneerlijke verdeling van rijkdom in onze wereld!

Check snel g8.michacampagne.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid