Spring naar bijdragen

Heavy Metal LP


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Parakletos is gewoon ontzettend goed smile.gif en die review van LoM is in mijn ogen bagger, want die kerel houdt niet van melodie, waar Parakletos nu juist zo sterk in is. Hij vergelijkt het met bands als Dark Funeral, en dan krijg je weer die appels-peren vergelijking.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 08:06:04 schreef Raido het volgende:

Parakletos is gewoon vieze, smerige unblack ruisherrie... en dat is ook een feit
smile.gif

dat is vies is... is een mening en in jouw ogen een feit

unblack, klopt

herrie, ook wel. maar mooie herrie is niet lelijk

maar....

het is geen ruis. luister het maar.... widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:40:53 schreef Raido het volgende:

Ik heb het geluisterd; wie ben ik om te oordelen over iets wat ik niet ken? Het is ruis.
smile.gif

jah, maar dat is geen feit. als je duister maanlicht ruis wilt noemen sta ik niet in de weg. ik vind het zelf wel cool, maar geef toe dat het onder ruis valt. maar parakletos is toch niet even iets meer dan alleen ruis...

vind ik dan....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:28:41 schreef das fritsel het volgende:

[...]

jah, maar dat is geen feit. als je duister maanlicht ruis wilt noemen sta ik niet in de weg. ik vind het zelf wel cool, maar geef toe dat het onder ruis valt. maar parakletos is toch niet even iets meer dan alleen ruis...

vind ik dan....

AMEN!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Quote:

Als deze lui christelijk zijn, dan zou ik me bijna tot het Hindoeisme bekeren, serieus...nog nooit zo'n slechte band gezien en gehoord...

Precies, complexere muziek en dan nog zulke kapsels, dat kunnen geen christenen zijn!

Misschien voel je je dan idd wel thuis bij het hindoeïsme. Je zou er eens kunnen gaan rondkijken, al moet je wel oppassen, ook hindoes zijn niet zo van het oordelen op uiterlijke kenmerken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid