Spring naar bijdragen

Heavy Metal LP


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 14:18:33 schreef jazzie het volgende:

kzou niet weten. vraag je maar af of Jezus zelf ook naar deze muziek zou gaan luisteren. niet spottend bedoeld ofzo, hoor!!
big-smile.gif

naar welke muziek zou Jezus volgens jou dan luisteren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 14:24:40 schreef jazzie het volgende:

weeknie, maar volgens mij muziek waarin hij echt aanbeden wordt. volgens mij (mijn mening) zingen deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen. maar nogmaals, mijn mening!!

jouw homepage is www.simpleplan.com zingen zij voor God? nee he? Er zijn in dit topic een paar hele christelijke teksten gepost waaruit blijkt dat God aanbeden word.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hier moet ik wel ff op reagerren... ik vind simple plan de beste band die er is. zij noemen zichzelf niet christelijk. die zogenaamde christelijke heavy metal bands wel. en hoezo is die band van de satan???verbaasd.gif graag duidelijke uitleg......!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 01 mei 2006 14:35:12 schreef jazzie het volgende:

hier moet ik wel ff op reagerren... ik vind simple plan de beste band die er is. zij noemen zichzelf niet christelijk. die zogenaamde christelijke heavy metal bands wel

ok...ik noteer:

christelijke bands met christenen er in ''zogenaamde christelijke bands'' noemen(en daar mee in direct hun geloof in twijfel brengen)

verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten.

Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen.

écht.... ON-BE-GRIJPELIJK

Quote:
deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen

Simple Plan niet nee mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 14:24:40 schreef jazzie het volgende:

volgens mij (mijn mening) zingen deze bands niet voor God maar alleen om henzelf en de mensen een plezier te doen.

mijn menig is dat dat niet zo is. als ze die teksten hadden om mensen een plezier te doen, hadden ze beter teksten kunnen schrijven die geen christenlijke boodschap hebben. daarmee berijk je een veel groter publiek. metal cd's met chr. teksten worden vaak door metalbladen afgekraakt om de teksten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 14:52:08 schreef Raido het volgende:

JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten.

Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen.

écht.... ON-BE-GRIJPELIJK

[...]Simple Plan niet nee
mondhouden.gif

amen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 14:52:08 schreef Raido het volgende:

JA! JIJ! als je nou gewoon eens niet ongefundeerd loopt te zeiken over bands die je niet kent, stompzinnig afgaat op uiterlijkheden en gewoon durft te zeggen dat belijdende christenen met teksten die mensen tot nadenken brengen, stilzetten of zelfs God expliciet eren afdoet als: zogenaamde christelijke bands; kun je van mijn part op het dak gaan zitten.

Maar als dan ook nog eens blijkt dat je een niet christelijk band de beste band vind, die niet tot Gods eer zingt WEL goed vind, NIET veroordeeld en niets zegt over hun belachelijk geschilderde emohoofdjes kun je echt naar de maan lopen.

écht.... ON-BE-GRIJPELIJK

[...]Simple Plan niet nee
mondhouden.gif

zo!

en mijn amen ook!

boosrood.gif

en jazzie is ineens stil widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 01 mei 2006 21:50:07 schreef Raido het volgende:

[...]

Fristsel.. het is een feit dat Simple Plan muzikaal gelijk staat aan een draaiorgel

ik ken simpel plan niet, maar als iemand die muziek meestelijk vind, dan moet hij dat weten. je kan niet zeggen, ik vind die muziek niets, dus het is niets.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid