Anne13 0 Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 Quote: Op zondag 30 april 2006 17:09:11 schreef hopeloos het volgende: [...] Engels mag toch niet Een paar posts later staat de vertaling. Even verder lezen dan je neus lang is. Link naar bericht Deel via andere websites
Ereshkigal 0 Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 Quote: Op zondag 30 april 2006 17:09:11 schreef hopeloos het volgende: [...] Engels mag toch niet Is dat serieus een regel hier? Ik dacht dat educatie bij jullie Christenen hoog in het vaandel stond? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Educatie en Nederlands spreken sluit elkaar niet uit, we hebben een fantastische taal waarin je je perfect kunt uitdrukken. Shit happens (Poep gebeurd ) Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2006 Inderdaad. Btw, die vertaling had je voor een keer wel weg kunnen laten . Link naar bericht Deel via andere websites
VstaR 0 Geplaatst 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2006 link is OLD - expired. THE BAND IS HERE: www.vomitorialcorpulence.com New album coming in 2007. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2006 Gaaf! Had ik dit even over het hoofd gezien! Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 *plays* ... *krijs krijs* *bombom-bom rattatata* *bwwaaaahhrr* Jah, is wel lol Maar tis niet echt mijn genre (mbt vocals) Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2006 nou, t klinkt wel leuk. maar niet mijn soort muziek.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hi. This is just letting you all know that 'Karrionic Hacktician', the debut album for Vomitorial Corpulence - is available now from our shop on www.vomitorialcorpulence.com Everyone that buys a CD from our website also gets a guitar pick. We also have t-shirts available. Check the website for more details. If you'd rather not receive emails like this from us, simply email us back with "Stop Emailing Me", or your preferred Verbal Obscenity in the subject heading, and we'll make sure it doesn't happen again. Thanks. Yours sincerely, -Chris V, from VC. www.vomitorialcorpulence.com Als in: Hallo, Alleen even vertellen dan het debuut album 'Karrionoc Hacktician' te verkrijgen is in hun webshop op http://www.vomitorialcorpulance.com. Iedereen die de cd besteld krijg der een plectrum bij. We hebben ook shirts. Kijk op de website voor meer informatie Als je liever geen emails meer wilt, mail ons terug met "Stop met mij te emailen", of scheldwoord naar keuze in het onderwerp en wij zorgen ervoor dat het niet meer gebeurd. Sorry, ik was he even vergeten... Geweldig die laatste stukje in de mail, en goed nieuws voor de cd hamsteraars onder ons die dit wel waarderen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Kun je er een Nederlandse vertaling bijzetten? We zijn immers een Nederlands forum hier. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 een geweldige band is dit. ik heb er een hele zooi nrs van, maar helaas nog geen cd... even bestellen, binnen kort Link naar bericht Deel via andere websites
Artemas 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Ik ken ze al een tijdje, vind ze goed. Horsemen of the Apocalypse vind ik echter een tikkie beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Echt, ik heb de muziek lopen luisteren, maar ik vind het eerder grappig dan dat ik het bruut of zwaar oid vind. Voor de zwaarste varianten ga ik dan toch echt voor Slechtvalk (niet dat ik het nog luister, maar toch...). Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Artemas 0 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Wiew eindelijk heb ik mijn snelle drummer gevonden en waars. ook nog een tweede grindcore-gitarist. Oftewel, stijlswitch. Misschien gaat het dan toch nog wat worden met Mirtharoth =) Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 ik heb vandaag een cd van deze band binnen gekregen geniaal Link naar bericht Deel via andere websites
VstaR 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 nieuwe muziek die voor Vomitorial Corpulence spoedig komt. www.vomitorialcorpulence.com Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Wah, die split moet ik hebben, een 5-way aan goregrind ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
MetåålMått 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Haha Chris heeft zo hard een vertaalmachine gebruikt, wel hippe kerel, en ik kan u zeggen, die 5way split gaat zooo brutal zijn alleen is het niet allemaal goregrind maar ook grindcore Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 Admod note: Ongepaste post verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
VstaR 0 Geplaatst 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2007 gespleten CD spoedig beschikbaar op onze website: [afbeelding] sommige nieuwe liederen: Spiritual Savagery End of the Age Why? www.vomitorialcorpulence.com Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2007 Admod note: Beste VstaR, gezien niet alle mensen heir een sterke maag hebben, heb ik de afbeelding even achter een linkje geplaatst... Link naar bericht Deel via andere websites
VstaR 0 Geplaatst 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2007 dank u voor zorgvuldig het zijn Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2007 Quote: Op dinsdag 03 juli 2007 11:40:41 schreef VstaR het volgende: gespleten CD spoedig beschikbaar op onze website: [afbeelding] Gespleten cd! geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
MetåålMått 0 Geplaatst 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2007 het is ondertussen een 6way split geworden (Engravor is erbij gekomen) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten