Spring naar bijdragen

Vomitorial Corpulence


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Admod note:
Beste VstaR, ik heb het plaatje weer achter een link gezet. Wil je alsjeblieft rekening houden met het feit dat niet iedereen hiertegen kan?

Dit is Chris Valentine van de band zelf, hij spreekt alleen Engels, volgens mij heeft ie het forum via google gevonden puh2.gif

Maar goed, ik las denet in mijn mailbox dat de split uit is. Hij heet dus 6-Way Sin Decomposition en duurt langer dan een uur en telt 83 tracks. Hij kan in ieder geval hier(geen spam, dit heeft meer te maken met belabberde distributie in de underground) te bestellen.

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry jongens, persoonlijk vind ik dit echt géén muziek. Maar ja, ik ben misschien ook wat softer bloos.gif

Wat ik wel ontzettend tof vind, hun getuigenis op de website! Heel mooi verhaal (onder het kopje Important).

"... The Bible... The WHAT? You're a bit behind the times if you haven't read the bible. It's been a best seller for a long time now..."

(De bijbel. De watte? Je loopt behoorlijk achter als je die nog niet gelezen hebt. Het is al een bestseller sinds een hele lange tijd...)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

ik heb die cd sinds kort in huis liggen ^^

heerlijk, eindelijk een gore grindcore cd die ook een beetje lang duurt puh2.gif

hij is wel erg geniaal, als je iig van rot herrie houdt...

alleen, hoe komt iedereen er bij dat hij 83 nrs heeft?

hij heeft er "maar" 82...

Quote:

Maar goed, ik las denet in mijn mailbox dat de split uit is. Hij heet dus 6-Way Sin Decomposition en duurt langer dan een uur en telt 83 tracks. Hij kan in ieder geval
(geen spam, dit heeft meer te maken met belabberde distributie in de underground) te bestellen.

smile.gif

op first paradox is hij ook te koop... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid