Spring naar bijdragen

Vomitorial Corpulence


Aanbevolen berichten

naamloos.jpg

Christelijke Goregrind

Lees eerst dit:

VOMITORIAL CORPULENCE is a Christian Grindcore band that is not for the faint of heart or weak of stomach. You maybe asking yourself why Vomitorial Corpulence sings about and uses gore, death and suffering in their lyris and artwork. Well it is because being a Christian Band it allows them to relate to people in the grindcore scene and to show people that GOD cares for all people.Their intention with the gore, death and suffering is to show that there are no immortals in this life as humans.We are not as strong as we may think, and that all of us have limits and someday we will leave this world. However, our existence is not limited to this world, and what seems to be the end is actually the beginning of the harvest of everything we have planted while we were here. In the eternal death or eternal life believing or not, we will be there some day. And if you desire eternal life, then Jesus Christ is the only way and also through his Holy Spirit, will guide you to that target. Vomitorial Corpulence's aim is to send a possitive message through the music they love

Omdat de band goregrind is bevat de website ook plaatjes die sommige mensen als onsmakelijk/onprettig kunnen ervaren : http://www.angelfire.com/band2/vc_fan_page/

Maar voor de die-hards die het kunnen hebben, kom op mensen! Dit is een goeie band die wat meer aandacht verdient!

Wat mp3's

track 01

track 16

track 07

track 18

track 25

track 24

track 26

track 27

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 25 december 2005 20:45:25 schreef SilverUnicorn het volgende:

Kun je de engelse passage even naar het nederlands vertalen? Niet dat ik er moeite mee heb, maar we zijn nou eenmaal op een nederlandse site...
knipoog_dicht.gif

Geef me een momentje!stuutje.gif

volgens mij ben ik knettergek dat ik het nog doe ook...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 25 december 2005 20:48:42 schreef Audiophile het volgende:

[...]

Geef me een momentje!
stuutje.gif

volgens mij ben ik knettergek dat ik het nog doe ook...

Vomitorial Corpulence is een grindcore band die niet bedoeld is voor de gevoelige mens ofmensen met een zwakke maag. Misschien vraag je je af waarom Vomitorial Corpulence gore, dood en lijden gebruikt in hun teksten en albumhoesjes. Nou, dat is omdat het ze deel maakt van de grindcore-cultuur en te laten zine dat God om alle mensen geeft. Hun bedoeling met de gore, dood en lijden is om te laten zien dat er geen menselijke onsterfelijken zijn in dit leven. We zijn niet zo sterk als we denken, we hebben allemaal onze grenzen en we zullen ooit deze wereld verlaten. Maar ons bestaan is niet gebonden aan deze wereld. en dat wat het einde lijkt is juist het begoin van de oogst van alles wat we hebben gezaaid in ons leven. In het eeuwige leven of de eeuwige dood, gelovend of niet, we zullen er ooit komen. En als je eeuwig leven wilt, is Jezus Christus de enige weg en ook zijn Heilige Geest zal je helpen dat doel te bereiken. Vomitorial Curpulence's doel is om die boodschap te verspreiden door de muziek waar ze van houden.

Zo!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 25 december 2005 20:44:24 schreef Audiophile het volgende:

Admod note:
Aanbieden van muziek is niet toegestaan op Credible.nl, zie de

@mods,

Als de site het zelf loopt aan te bieden gaat het toch om legaal aanbod?

Of moet ik voortaan ook bij artikelen en quotes eerst toestemming vragen aan de site waar ik het van quote?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Shalom Gorthaur,

Helaas gaat dat niet op, want er zijn meer dan voldoende site die muziek aanbieden. In de FAQ staat: 'Wij hanteren het principe dat het aanbieden van muziek alleen is toegestaan wanneer de artiest hier zelf (schriftelijke)toestemming voor heeft gegeven.'

Naar het zich laat aanzien is de gegeven site een fanpagina en niet de 'officiele' pagina van de band. Als de band goedkeurt dat er mp3's worden aangeboden, kunnen de links worden teruggeplaatst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo... ik vind de drums/gitaren wat je dan ook hoort een grote gelijkenis vertonen met intergalalctische ruis, de grunts klinken alsof er een wc wordt door getrokken.. Zijn dit nou gruwelijke grunts of luister ik gewoon verkeerd? Is het verwonderlijk dat in Anders Fríden, Morten Veland en Mikael Akerfeldt zoveel beter vind grunten?

En de muziek... nou ja.. er moet wel iets los zitten als dit kun produceren, maar voor ongeinspireerde oorbare herrie luister ik dan wel Arcturus, Solefald of Slechtvalk..

*gaat zijn rommelende maaggeluiden ook eens mixen met wat drums* glimlach9vd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 26 december 2005 23:06:44 schreef Raido het volgende:

Zo... ik vind de drums/gitaren wat je dan ook hoort een grote gelijkenis vertonen met intergalalctische ruis, de grunts klinken alsof er een wc wordt door getrokken.. Zijn dit nou gruwelijke grunts of luister ik gewoon verkeerd? Is het verwonderlijk dat in Anders Fríden, Morten Veland en Mikael Akerfeldt zoveel beter vind grunten?

En de muziek... nou ja.. er moet wel iets los zitten als dit kun produceren, maar voor ongeinspireerde oorbare herrie luister ik dan wel Arcturus, Solefald of Slechtvalk..

*gaat zijn rommelende maaggeluiden ook eens mixen met wat drums*

goregrind staat bekend om het gebruik van octavers om het geluid van de grunt nog eens een paar octaven naar beneden te trekken, de productie is nog redelijk netjes voor de norm. Ik heb slechter gehoord. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

@Michiel: misschien omdat goregrind over 'gore, dood en lijden' gaat, zoals Audiophile zegt. En aangezien dat niet zulke christelijke onderwerpen zijn...

En btw, grunts worden vaak met het geluid van de duivel vergeleken, misschien heeft dat er ook mee te maken...(dat heb IK niet verzonnen, hoorengel.gif)

@Audiophile: you've got mail knipoog_dicht.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid