Andere Jas 2 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Christelijke Goregrind Lees eerst dit: VOMITORIAL CORPULENCE is a Christian Grindcore band that is not for the faint of heart or weak of stomach. You maybe asking yourself why Vomitorial Corpulence sings about and uses gore, death and suffering in their lyris and artwork. Well it is because being a Christian Band it allows them to relate to people in the grindcore scene and to show people that GOD cares for all people.Their intention with the gore, death and suffering is to show that there are no immortals in this life as humans.We are not as strong as we may think, and that all of us have limits and someday we will leave this world. However, our existence is not limited to this world, and what seems to be the end is actually the beginning of the harvest of everything we have planted while we were here. In the eternal death or eternal life believing or not, we will be there some day. And if you desire eternal life, then Jesus Christ is the only way and also through his Holy Spirit, will guide you to that target. Vomitorial Corpulence's aim is to send a possitive message through the music they love Omdat de band goregrind is bevat de website ook plaatjes die sommige mensen als onsmakelijk/onprettig kunnen ervaren : http://www.angelfire.com/band2/vc_fan_page/ Maar voor de die-hards die het kunnen hebben, kom op mensen! Dit is een goeie band die wat meer aandacht verdient! Wat mp3's track 01 track 16 track 07 track 18 track 25 track 24 track 26 track 27 Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Kun je de engelse passage even naar het nederlands vertalen? Niet dat ik er moeite mee heb, maar we zijn nou eenmaal op een nederlandse site... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Quote: Op zondag 25 december 2005 20:45:25 schreef SilverUnicorn het volgende: Kun je de engelse passage even naar het nederlands vertalen? Niet dat ik er moeite mee heb, maar we zijn nou eenmaal op een nederlandse site... Geef me een momentje! volgens mij ben ik knettergek dat ik het nog doe ook... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 Quote: Op zondag 25 december 2005 20:48:42 schreef Audiophile het volgende: [...] Geef me een momentje! volgens mij ben ik knettergek dat ik het nog doe ook... Vomitorial Corpulence is een grindcore band die niet bedoeld is voor de gevoelige mens ofmensen met een zwakke maag. Misschien vraag je je af waarom Vomitorial Corpulence gore, dood en lijden gebruikt in hun teksten en albumhoesjes. Nou, dat is omdat het ze deel maakt van de grindcore-cultuur en te laten zine dat God om alle mensen geeft. Hun bedoeling met de gore, dood en lijden is om te laten zien dat er geen menselijke onsterfelijken zijn in dit leven. We zijn niet zo sterk als we denken, we hebben allemaal onze grenzen en we zullen ooit deze wereld verlaten. Maar ons bestaan is niet gebonden aan deze wereld. en dat wat het einde lijkt is juist het begoin van de oogst van alles wat we hebben gezaaid in ons leven. In het eeuwige leven of de eeuwige dood, gelovend of niet, we zullen er ooit komen. En als je eeuwig leven wilt, is Jezus Christus de enige weg en ook zijn Heilige Geest zal je helpen dat doel te bereiken. Vomitorial Curpulence's doel is om die boodschap te verspreiden door de muziek waar ze van houden. Zo! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op zondag 25 december 2005 20:48:42 schreef Audiophile het volgende: volgens mij ben ik knettergek dat ik het nog doe ook... Nee, want SilverUnicorn heeft gelijk, kijk hier maar eens... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op zondag 25 december 2005 20:44:24 schreef Audiophile het volgende: Admod note: Aanbieden van muziek is niet toegestaan op Credible.nl, zie de FAQ @mods, Als de site het zelf loopt aan te bieden gaat het toch om legaal aanbod? Of moet ik voortaan ook bij artikelen en quotes eerst toestemming vragen aan de site waar ik het van quote? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Shalom Gorthaur, Helaas gaat dat niet op, want er zijn meer dan voldoende site die muziek aanbieden. In de FAQ staat: 'Wij hanteren het principe dat het aanbieden van muziek alleen is toegestaan wanneer de artiest hier zelf (schriftelijke)toestemming voor heeft gegeven.' Naar het zich laat aanzien is de gegeven site een fanpagina en niet de 'officiele' pagina van de band. Als de band goedkeurt dat er mp3's worden aangeboden, kunnen de links worden teruggeplaatst. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Niet dat deze muziek mij trekt maar ik meen aan het zien van de pagina helemaal bovenaan te kunnen concluderen dat het wel degelijk de officiele site van de band is. Kijk maar. Waar nu 'Credible.nl * Reageren - enz' staat Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 26 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Het zijn dezelfde mp3tjes die op hun profiel op mp3.com en mp3.com.au worden aangeboden, volkomen legaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Tieft.. dat is toch geen muziek, ik dacht dat Anaal Nakrath al erg was *shock* Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Quote: Op maandag 26 december 2005 14:12:04 schreef Audiophile het volgende: Het zijn dezelfde mp3tjes die op hun profiel op mp3.com en mp3.com.au worden aangeboden, volkomen legaal. De links staan er weer... Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 t is zo vaag, normaal houk er nie van ofzo, maar t trekt mee ofzoiets Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Ik ben niet zo in de grind. Maar voor wie er fan van is. De samples staan er weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst 26 december 2005 Zo... ik vind de drums/gitaren wat je dan ook hoort een grote gelijkenis vertonen met intergalalctische ruis, de grunts klinken alsof er een wc wordt door getrokken.. Zijn dit nou gruwelijke grunts of luister ik gewoon verkeerd? Is het verwonderlijk dat in Anders FrÃden, Morten Veland en Mikael Akerfeldt zoveel beter vind grunten? En de muziek... nou ja.. er moet wel iets los zitten als dit kun produceren, maar voor ongeinspireerde oorbare herrie luister ik dan wel Arcturus, Solefald of Slechtvalk.. *gaat zijn rommelende maaggeluiden ook eens mixen met wat drums* Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Ik kan het niet downen. Hij slaat dan een pagina op. En een beetje geklieder met kladblok wil ook niet helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2006 Quote: Op maandag 26 december 2005 23:06:44 schreef Raido het volgende: Zo... ik vind de drums/gitaren wat je dan ook hoort een grote gelijkenis vertonen met intergalalctische ruis, de grunts klinken alsof er een wc wordt door getrokken.. Zijn dit nou gruwelijke grunts of luister ik gewoon verkeerd? Is het verwonderlijk dat in Anders FrÃden, Morten Veland en Mikael Akerfeldt zoveel beter vind grunten? En de muziek... nou ja.. er moet wel iets los zitten als dit kun produceren, maar voor ongeinspireerde oorbare herrie luister ik dan wel Arcturus, Solefald of Slechtvalk.. *gaat zijn rommelende maaggeluiden ook eens mixen met wat drums* [afbeelding] goregrind staat bekend om het gebruik van octavers om het geluid van de grunt nog eens een paar octaven naar beneden te trekken, de productie is nog redelijk netjes voor de norm. Ik heb slechter gehoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 Weet je nog een link waar ik hun muziek kan horen? Ik kan die links om de een of andere duistere reden niet luisteren na het downloaden... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 Via de website denk ik, of lukken die juist niet? Anders moet je me maar even mailen ofzo... Ik heb ze ook op me harde schijf gedownload. Link naar bericht Deel via andere websites
Ereshkigal 0 Geplaatst 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst 28 april 2006 Christelijke Goregrind, ik denk niet dat veel mensen dat serieus gaan nemen... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst 28 april 2006 One-liners plaatsen is natuurlijk ook een kunst Misschien dat je het ook nog kan onderbouwen... Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 @Michiel: misschien omdat goregrind over 'gore, dood en lijden' gaat, zoals Audiophile zegt. En aangezien dat niet zulke christelijke onderwerpen zijn... En btw, grunts worden vaak met het geluid van de duivel vergeleken, misschien heeft dat er ook mee te maken...(dat heb IK niet verzonnen, hoor) @Audiophile: you've got mail . Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst 29 april 2006 Quote: Op zaterdag 29 april 2006 00:25:38 schreef Ereshkigal het volgende: Christelijke Goregrind, ik denk niet dat veel mensen dat serieus gaan nemen... Grind staat toch synoniem voor onserieusheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Ereshkigal 0 Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 Nee, alleen met drogredenen. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 Quote: Op zondag 25 december 2005 20:44:24 schreef Audiophile het volgende: Lees eerst dit: lang verhaal in het engels Engels mag toch niet Link naar bericht Deel via andere websites
Ereshkigal 0 Geplaatst 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst 30 april 2006 Quote: Op zaterdag 29 april 2006 19:18:50 schreef Raido het volgende: [...]Grind staat toch synoniem voor onserieusheid? Kan je nagaan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten