Aviator 0 Geplaatst 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst 25 december 2005 * Diana hoeft er niet lang over na te denken... uhhh ze denkt credible Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 Mijn passie is egt paardrijden, het mooiste is om zomers s ochtends om 4.30 op te staan en dan het bos in te gaan, prachtig gewoon. Verder train ik vier keer in de week en heb ik ook nog een wedstrijd een keer in de twee/ drie weken. En als het even kan oefen ik thuis nog of ga ik dus het bos in. Mag by the way NK starten in 2006, vink wel heeel errug vet tis dus meer een passie dan een hobby geworden. Verder heb ik als hobby muziek. ik speel gitaar en dwarsfluit. Ik zit ook nog op stijldansen. Naast dit alles probeer ik ook nog naar school te gaan Link naar bericht Deel via andere websites
The Empire 0 Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 Gelukkig... nog een paardengek in ons midden... k dacht al dat ik de enige was hierzo... echt tof dat je NK mag starten!!! Zou ik graag willen, maar heb geen tijd. jammer hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 ja idd paarden=supercool Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met lezen, tekenen, tv-kijken (informatief: docu's op Discovery & National Geograpic) schaken en computeren. Lezen voornamelijk over filosofie en wetenschap: het moet informatief zijn. Romans leven niet echt voor me... tenzij met een historisch tintje, zoals Robert Harris, Umberto Eco... Momenteel ben ik bezig in een boek van Erich Fromm, de zelfstandige mens, sociale karakterologie en psychologie der ethiek. En ook in Boudolino van Eco. Qua muziek houd ik van Philip Glass, Manic Street Preachers, Muse, Nightwish, Nirvana, Pink Floyd, Radiohead, Smashing Pumpkins en af en toe wat klassiek (Beethoven, Chopin, Wagner, Jan Vayne, Vanessa Mae) Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst 29 december 2005 De laatste tijd pak ik steeds vaker mijn gitaar, om toch telkens weer dat 'ene' liedje te spelen.. Wat er nu trouwens twee zijn geworden.. Sacrefice (anouk) en one of us (joan of dinges).. En als ik dan eenmaal bezig ben komten lost en michel van anouk ook nog voorbij.. Heerlijke gitaarliedjes, die van anouk.. Voor de rest ben ik het liefst in de omgeving van wat goede vrienden, dan is er altijd wel iets te beleven.. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 30 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 Doel je op gedichten algemeen of gedichten van jezelf? als dat zo is herken ik dat namelijk heel goed. Ik vind mijn gedichten ook altijd belachlijk andere mensen vinden ze mooi.. Iedereen is gewoon gek, behalve ik Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 30 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2005 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst 31 december 2005 Quote: Op vrijdag 30 december 2005 20:15:55 schreef Leidenschaft het volgende: Als ik in de profielen van mensen kijk, zie ik heel vaak dat men van gedichten houdt. Ik heb zelf iets vreemds met poëzie: aan de ene kant vind ik het best interessant en heb ik zelfs het schaamteloze idee dat er uit mijn pen weleens iets leuks zou kunnen kruipen, maar aan de aan de andere kan ik ze echt niet uitstaan. Zó'n aanstellerij Tja.. er zijn een hoop aanstellerij gedichten te vinden ook niet mn favorieten Link naar bericht Deel via andere websites
yojo 0 Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Mijn hobby's zijn viool spelen en badmintonnen... verder doe ik echt onwijs veel aan Latijn en Grieks want dat zijn absoluut mn lievelingstalen en meestal ben ik al 3 teksten verder met vertalen dan de rest van de klas ofzo.. maja ik vind het zo leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Marina87 0 Geplaatst 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2006 http://i12.photobucket.com/albums/a232/MarinaDorst/Tekeningen/verklein-roosT.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a232/MarinaDorst/Tekeningen/EPverkleindvoorPF.jpg Mijn favo bezigheid is dus tekenen verder, fotograferen, wandelen, msnen, forummen en verzamel pocketboekjes uit de jaren 40,50,60 en 70. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Ik KEN jou Link naar bericht Deel via andere websites
Marina87 0 Geplaatst 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2006 Quote: Op donderdag 19 januari 2006 13:48:15 schreef Raido het volgende: Ik KEN jou owja? hahaha Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 Quote: Op woensdag 14 december 2005 11:50:57 schreef Helena het volgende: Verhalen schrijven... of dichten of liedjes schrijven. Ik kan ook wel een snachts wakker worden omdat k weer een of andere inspiratie heb gevonden... De volgende (vermoeide) ochtend voel je je dan wel een beetje sullig maar goed.. T is het wel altijd waard. hahah dat heb ik ook ineens KLAP is er inspiratie ik schrijf zelf filmscenario's miss kunnen we een keer wat verhalen uitwisselen en commentaar op elkaar geven Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2006 films begon als hobbie en nu hartstocht en obsessie ik heb nu 140 orginele dvd's en niet singledisc daar doe ik niet aan allemaal dubbledisc Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2006 Quote: Op woensdag 14 december 2005 11:39:56 schreef Leidenschaft het volgende: Jawel! Vertel maar waar je al je vrije tijd in steekt, waar je voor spijbelt Tafelvoetbal! !! Quote: waar je met uitgedroogde oogballen tot 3 uur in de nacht aan je bureau voor blijft zitten. Een goed boek, het monteren van videobeelden. En films kijken Meer kan ik zo snel ff niet verzinnen! Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2006 jezz wat COOL beter laat je me een keer een gemonteerd stukje van je zien. ik wil btw nog mijn docu over geweld in games laten zien op credible maar ik weet niet hoe dat moet Link naar bericht Deel via andere websites
Drama 0 Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Het klinkt suf.. maar ik ben verslaafd aan plaatjes-uitknippen-en-collages-maken. Gewelllldig Kan ik uuuren doen! Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2006 Gitaar!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2006 Quote: Op zondag 25 december 2005 06:26:45 schreef Diana het volgende: * Diana hoeft er niet lang over na te denken... uhhh ze denkt credible ...inmiddels is dat kaartjes maken (en als ik een naaimachine onder mijn handen heb, dan is het kleding naaien...) Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2006 Mijn hobby is het lezen van onnozele posts en er dan nog dommer op te reageren. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2006 Ik wil het liefste 24/7 bezig zijn met geloof. En dat is dus echt actief met God bezig zijn. Maja dat gaat ook niet altijd voor de volle 100% procent. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2006 Quote: Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04:35 schreef Marcoooooo het volgende: Mijn hobby is het lezen van onnozele posts en er dan nog dommer op te reageren. Join the club! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2006 Quote: Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22:18 schreef jeffrey_1989 het volgende: Ik wil het liefste 24/7 bezig zijn met geloof. En dat is dus echt actief met God bezig zijn. Maja dat gaat ook niet altijd voor de volle 100% procent. Ach, er zijn zat mogelijkheden om meer tijd met geloof bezig te zijn. Bijvoorbeeld, stoppen met op dit forum zitten, daar win je al zat tijd mee die je aan geloof kunt besteden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten