Jeast 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Het is net aslof je zit opgesloten in een kooi en je moet een ontsnappingsweg vinden. Als iedereen het tempo zet, is het prima om de andere kant op te rennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Laten we die van Jeast aanhouden, om verwarring te voorkomen Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 13:32:05 schreef Morphogenesis het volgende: Laten we die van Jeast aanhouden, om verwarring te voorkomen Jottem, the Morpho is on my side! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 He, maar ik was eerder Samengevoegd: Leeland - Opposite Way Samengevoegd: Quote: Op woensdag 07 april 2010 13:28:34 schreef Mister_L het volgende: Maar de wereld vóór mij is voor mij gemaakt! Ik weet dat ze wacht en ik pik haar op! De dag staat aan mijn kant, ik heb de wind in de rug! Een vrouwenkoor aan de rand van de straat dat voor mij zingt! Ik leun wat en kijk in het diepe blauw Sluit de ogen en loop gewoon vooruit Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Peter Fox, haus am see cryptische, deze heeft twee talen in zich. Maar hij is makkelijk Harde steen, looft de Heer! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Lordi - Hard Rock Halleluja Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 helemaal goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 21:16:48 schreef Jipperd het volgende: Peter Fox, haus am see Zucht.. Weer te gemakkelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Draag je kracht Martelaar's prijs Staar me neer Tot op de grond Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 22:56:50 schreef Morphogenesis het volgende: Draag je kracht Martelaar's prijs Staar me neer Tot op de grond Niemand? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nee Hint? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op woensdag 07 april 2010 22:56:50 schreef Morphogenesis het volgende: Draag je kracht Martelaar's prijs Staar me neer Tot op de grond Opeth - The Grand Conjuration. Ik zal vanavond even denken over een raadsel wat voor een wat minder exclusief groepje users te raden is. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dank u zeer Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 17:04:53 schreef Ol Moth het volgende: [...] Opeth - The Grand Conjuration. Ik zal vanavond even denken over een raadsel wat voor een wat minder exclusief groepje users te raden is. Volgens mij was het goed Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Komt die dan he, hij is op de radio geweest dus is te doen: In de verten over de vlakten, Seinen de lichten een code. Niemand weet waar ze ons mee naar toe nemen, Maar we zullen zoeken tot we oud zijn. Alle paden leiden, Naar een enkele plechtige plek. Dan zullen we blijven voor het weekend, En verdwijnen zonder spoor. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ...met wat hulp van google Maar ik zeg niets, geef de mensen die niet spieken ook een kans Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Quote: Op dinsdag 01 februari 2011 19:02:46 schreef Ol Moth het volgende: Komt die dan he, hij is op de radio geweest dus is te doen: In de verten over de vlakten, Seinen de lichten een code. Niemand weet waar ze ons mee naar toe nemen, Maar we zullen zoeken tot we oud zijn. Alle paden leiden, Naar een enkele plechtige plek. Dan zullen we blijven voor het weekend, En verdwijnen zonder spoor. Amy McDonald- This is the life? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Nee! Dat is dat geweldige nummer wat ze ook bij Studio Sport hebben gebruikt! Just For Tonight van.. ik dacht One Night Only? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Quote: Op vrijdag 04 februari 2011 16:27:06 schreef Mister_L het volgende: Nee! Dat is dat geweldige nummer wat ze ook bij Studio Sport hebben gebruikt! Just For Tonight van.. ik dacht One Night Only? Bingo! Jouw beurt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Komtie: "Je was een kind, Op je knieën er naartoe kruipend Je moeder zo trots makend Maar je stem was te luid We vinden het leuk om je te zien lachen Je pakt de insecten van planten Geen tijd om aan de consequenties te denken" Echt volstrekt onbegrijpelijke tekst zo in het Nederlands Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 MGMT - Kids Wat een twisted music video hoort daarbij zeg Arm kind... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2011 Google? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Quote: Op zaterdag 05 februari 2011 00:59:40 schreef Mister_L het volgende: Google? Tja, ach, youtube enzo... Die van mij valt lastiger te googlen denk ik. Als je hem goedkeurt tenminste Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hmmm beetje jammer Maargoed.. ga jij maar Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 He was a young boy, 18 years old who came to his girl to tell her he loved her but when he took her honor from her he left her alone with her despair He came to speak to her in the morning Everywhere the tears of sadness She said: look what you've did That what I carry is of your flesh and blood Hehe... Ik ben erachter gekomen dat rubidu het zou moeten kunnen raden Edit: extra alinea om het ietsje makkelijker te maken (of moeilijker) En ik beloof dat ik de volgende niet zal googlen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten