Spring naar bijdragen

Jezus als persoon van het jaar


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 111
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Om even deze oude koe (lees topic) uit de sloot te halen.

Ik snap namelijk niet iets, en het riekt naar onraad. Maar voor ik voorbarige conclusies trek wil ik het even aan mogelijke speurneuzen hier op credible voorleggen.

Ik wilde wel eens weten wie persoon van het jaar 2006 was geworden volgens www.pvhj.nl Dus ik op zoek.

Bij hun overzicht staat de uitslag van 2005, en tussenstand 2007. Maar waar is 2006 gebleven?

Een beetje googlen en dan kom je af en toe een zinnetje tegen waaruit blijkt dat Jezus Christus heeft gewonnen. Verder wordt dat op de hele site van hun doodgezwegen. Is dat niet een beetje raar?

Ik vertrouw het zaakje niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:42:41 schreef markvand het volgende:

Aangezien zowel Elvis Presley als zijn dochter boven Jezus staan kan ik het niet laten ook af en toe te stemmen (als ik dat doe natuurlijk wel gelijk dubbel met mijn proxy
widegrin.gif
).

Geweldig! hamer.gif

En als als Jezus op nummer één eindigt, juichen we met zijn allen nog dat dit God's werk is. rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid