Eli7 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Natuurlijk nog steeds: Prophet - Jerusalem Geen enkel album dat dat album ooit zal kunnen verslaan. Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 bij mij staat nog altijd met stip op 1: Eluveitie - spirit zulke geweldige muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 18:00:53 schreef Eli7 het volgende: Natuurlijk nog steeds: Prophet - Jerusalem Geen enkel album dat dat album ooit zal kunnen verslaan. En Dancing On The... dan? Dat is toch ook een meesterwerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 22:51:16 schreef Dante het volgende: [...] En Dancing On The... dan? Dat is toch ook een meesterwerk? Die ook. Prophet blijft beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 14 juli 2006 01:51:43 schreef Gorthaur het volgende: [...] Al meerdere malen live gezien. is jaloers Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 momenteel... At Sixes and Sevens van Sirenia Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Da's nou echt een onmogelijk te beantwoorden vraag voor mij... nou ja, op zijn minst de meest gedraaide is Popa Chubby - Booty & the Beast (ja, echt... Booty) En ergens in dat rijtje komt ook Tuck & Patti - Learning How To Fly Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Skillet-Collide David Ruis- every move I make 2 van mn top cd's Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Nah een top 25 dan.. 1. Assemblage 23 - Storm 2. Dream Theater - Images & Words 3. Dream Theater - Scenes for a Memory 4. Paradise Lost - Symbol of Life 5. Anathema - Alternative 4 6. Katatonia - The Great Cold Distance 7. Kamelot - The Black Halo 8. Kamelot - Epica 9. Sirenia - At Sixes and Sevens 10. Anathema - Judgement 11. Shadow Gallery - Room V 12. In Flames - Reroute to Remain 13. Jack Johnson - On and On 14. The Darkness ? Permission to Land 15. Blind Guardian ? Nightfall in Middle-Earth 16. Textures - Drawing Circles 17. Sonata Arctica - Ecliptica 18. Gamma Ray - No World Order 19. The Sins of Thy Beloved ? Lake of Sorrow 20. At the Close of Every Day ? geluiden van weleer 21. Dream Theater - Six degrees of inner turbulence 22. Winds ? Reflections of the I 23. Kayak ? Merlin - Bard Of The Unseen 24. Opeth ? Ghost Reveries 25. Live ? Birds of Pray Niet op volgorde van mooiheid Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15:16 schreef Raido het volgende: Nah een top 25 dan.. [..] hoe lang heb je daar over gedaan Heb gisteren de nieuwe cd van John Mayer gekocht wat een heerlijke muziek!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Twentysomething en catching tales van Jamie Cullum zijn ook niet fout Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Quote: Op zaterdag 14 oktober 2006 13:21:12 schreef Mister_L het volgende: Heb gisteren de nieuwe cd van John Mayer gekocht wat een heerlijke muziek!! Inderdaad! Mijn beste cd ooit is geloof ik toch wel van Bloc Party (silent alarm), die gaat echt nooit vervelen! Elke keer hoor je wel weer wat nieuws! Link naar bericht Deel via andere websites
passievoorjezus 0 Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 stone sour - stone sour Link naar bericht Deel via andere websites
T.G.W 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 IK vind Youth van Matisyahu eg vet. IK ben normaal iemand van hard rock en metal maar dit is wel eg vette shit. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Dat is zeker een erg fijn album. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 heb sinds maandag het nieuwe album van John Legend.. heerlijke muziek Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Ik vind het een moeilijke vraag. Ik draai op dit moment vaak Cordon bleu van Solution vaak van het begin tot het eind. Dat is een soort progressive jazz rock. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15:16 schreef Harm-Jan het volgende: Nah een top 25 dan.. [afbeelding] 8. Kamelot - Epica Ah nee dat meen je niet Heb ik m'n pc vernaggeld om muziek van Epica te downloaden, krijg ik muziek van Kamelot, cd Epica... Jemig Heb ik weer Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 nog steeds de allermooiste: Faun-Zauberspruche 2. Estampie-A Chantar 3. L'ham de foc-Cor de Porc 4. Omnia-Paganfolk 5. Dead can Dance-Aion 6. Le Poeme Harmonique-Au marches du Palais 7. Helium Vola-Helium Vola 8. Sava-Aire 9. Qntal-III 10. Tori Amos-Little Earthquakes Heb een 'niet meer dan een cd per band' policy gedaan, anders was dit ondoenlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2007 @Raido: lekker lijstje . Mijn favoriete album moet nog uitkomen: The Heart Of Everything! <3 <3 Nee, da's flauw. Ik denk dat het nu is... Lucidity van Delain, maar dat zal snel weer veranderen. Link naar bericht Deel via andere websites
xEline 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Shakira - Grandes Exitos. Ik word gewoon zo blij van haar muziek! Echt heerlijk. En James Morrison - Undiscovered. Die móet iedereen gewoon hebben. Lekker relaxt, rauwe stem. Gewoon een fijne cd Link naar bericht Deel via andere websites
janpeter 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 In de categorie "Soundtrack": The Bourne Supremacy, door John Powell (en consorten). De enige CD die ik meer dan eens in zijn volle volledigheid achter elkaar heb laten uitspelen. Geweldige film ook trouwens. Van mijn andere cd's denk ik dat de "Best of" van Lynyrd Skynyrd in mijn top 5 zit. Samen met een willekeurige CD van Dire Straits/Mark Knopfler, AC/DC, Dropkick Murphys of The White Stripes. Oke, ik geef toe.. twee in dit rijtje laat je misschien niet draaien op de Jongerendag, maar die gasten maken tenminste lekkere muziek! En, liedjes met schunnige teksten draai ik natuurlijk niet he, dat mag toch duidelijk zijn Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Arvo Part - Tabula Rasa (en nog een aantal, maar deze is wel heel erg goed!) [afbeelding] Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Op dit moment ben ik weer helemaal weg van Selling England by the pound van Genesis. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Voor het moment denk ik wel... Ik zal ongetwijfeld wel weer CD's vergeten... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten