TTC 1.575 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden 1 uur geleden zei IKBENANDERS: De term `ascentiesymptomen` was mij (nog) niet bekend. Ik heb dit dus even moeten opzoeken. Op een website kwam ik een lijst met verschijnselen tegen. Druk op het voorhoofd valt daar zeker onder. Ik zou het zelf geen ascentiesymptoom noemen maar een neveneffect van het mediteren of een signaal dat de meditatie effect werkt. Ja, het zijn er nogal wat, bedachtzaamheid is nooit een verkeerd advies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.575 Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 29 minuten geleden Op 5-8-2026 om 16:35 zei Hopper: Een mysterieschool leert hoe men een zielgerichte levensstijl kan leiden door middel van ervaringsgericht leren. Over de zielevonk lees ik dan weer niks. Een spoiler is informatie die een deel van het verhaal verklapt van bijvoorbeeld een boek of film, dat voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Niet te verwarren met spoilers die je op wagens ziet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten