TTC 1.574 Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 49 minuten geleden 1 uur geleden zei najjreb86: Mooi hoe je je in twee zinnen volledig kan tegenspreken. Je laat je WEL uit je tent lokken EN je kan niet praten over iets waar je niet over kan praten.. Zelfs ingewijden kunnen dit niet.. en door wie ben je ingewijd? Door jezelf? Vroeger betekende inwijding tenminste nog iets, het werd door een ander gedaan. Nu wijden mensen zichzelf in, of doen ze alsof ze ingewijden zijn. Daarom werd de laatste Mysterieschool ook gesloten in vijfhonderdzoveel na Christus. Naar ik het lees pretendeert Prof. Bessel van der Kolk geen wondermiddelen, maar zegt hij dat posttraumatische groei veel vaker ook hard werken is. Aan zij, zoals ik, worstelend, hou moed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 843 Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden 1 uur geleden zei najjreb86: Vroeger betekende inwijding tenminste nog iets, het werd door een ander gedaan. Nu wijden mensen zichzelf in, of doen ze alsof ze ingewijden zijn. Daarom werd de laatste Mysterieschool ook gesloten in vijfhonderdzoveel na Christus. Een mysterieschool leert hoe men een zielgerichte levensstijl kan leiden door middel van ervaringsgericht leren. Over de zielevonk lees ik dan weer niks. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.574 Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 36 minuten geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei Hopper: Een mysterieschool leert hoe men een zielgerichte levensstijl kan leiden door middel van ervaringsgericht leren. Over de zielevonk lees ik dan weer niks. Gewoon even geduld koesteren, die Kondratieffgolven verdwijnen immers niet zomaar. 36 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten