najjreb86 6 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 21 uur geleden zei Tortelduif: Descartes zei: 'Ik denk, dus ik besta.' Ik zal het mijn hond eens voorleggen en kijken wat hij ervan vindt. Je hebt geen idee wat je hond denkt of vindt, maar daarom kan de hond waarschijnlijk wel denken. Dit zie je aan zijn gedrag bijvoorbeeld.. Een eekhoorn die een verzameling nootjes aanlegt voor de winter. Dat laat zien dat een eekhoorn weet dat er iets komt waardoor het minder nootjes kan vinden en dus iets moet verzamelen voor de toekomst. De termen winter, zomer, herfst en voetbal kent het niet, maar dat maakt niks uit.. Jullie zouden denken dat de aboriginals van Australie niet konden praten, want "we verstaan ze niet". Of dolfijnen kunnen niet praten, want we verstaan ze niet. Jullie bekijken alles vanuit het menselijke. Terwijl de mens ook "maar" een dier is. Dus waarom zou een mens iets meer kunnen dan dieren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten