Spring naar bijdragen

De wraak van God en het conflict Israel-Palestina/Libanon/Iran

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Hopper:

[8] De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht [9] en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ [10] Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’

Alleen dienaren van Satan willen Jeruzalem hebben, Christus sloeg het aanbod af......

Ze mogen het proberen toch dan moeten ze gaan en vechten. Hoe ik het zie is het (weer officieel) de hoofdstad van het Jodendom/OT niet van een ander religie iaw hoofdstad van de Joodse staat aka oogappeltje van de Vader

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kijk op Steiner en de theosofie is accuraat. Ter aanvulling: in de theosofie wordt onder Jezus verstaan: Jischoa ben Pandira, niet Jezus van Nazareth. Jeshu ben Pandira leefde honderd jaar voo

17 uur geleden zei Hopper:

De Universiteit Leiden heeft onderzoek gedaan naar de beperkte zelfredzaamheid van de mens.   Toch meent de beperkte mens  te beschikken over alle benodigde informatie om perfecte, consistente keuzes te maken.   Dat is toch eigenlijk niet serieus te nemen?  Wat vind jij?

Ik vind de transformatie van zelfzuchtige naar onbaatzuchtige liefde van een hoger belang.  Maar ik besef dat niet ieder mens zo in de kwestie staat.

Serieus man, je praat weer eens poep en naast de kwestie..

Als je toch weet dat de mens maar beperkt zelfredzaam is wat lul je dan iedere keer over jezelf? Alsof jij de waarheid in pacht hebt en het beter weet dat 99% van de mensheid.. 

Je bent net Trump, zelfgenoegzaam, arrogant etc.

En ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op onbaatzuchtige liefde. Zelfliefde misschien maar liefde voor anderen? neen, nan, nana.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei leren_schoen:

Ze mogen het proberen toch dan moeten ze gaan en vechten. Hoe ik het zie is het (weer officieel) de hoofdstad van het Jodendom/OT niet van een ander religie iaw hoofdstad van de Joodse staat aka oogappeltje van de Vader

Jeruzalem is de hoofdstad van het zionisme wat onder leiding staat van Satan.   Oogappeltje van de Vader?  Alleen liefde kent de Vader en het zionisme is allesbehalve liefde.  Zionisme is terreur.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Hopper:

Jeruzalem is de hoofdstad van het zionisme wat onder leiding staat van Satan.   Oogappeltje van de Vader?  Alleen liefde kent de Vader en het zionisme is allesbehalve liefde.  Zionisme is terreur.  

Ja je citeert natuurlijk alleen wat als het je denkbeeld van pas komt. Nie wanneer er iets anders staat wat je niet leuk vindt.

Ben je een sok van funda? Die cherry picked ook maar negeert het ook als het m niet van pas komt.

Het zijn niet alleen het OT wat je niet van pas komt blijkbaar ook de kerk volgens @najjreb86

Iedereen die het niet als jou ziet ziet het fout?

Ik ben blij om te zien dat er een Joodse staat is. Dat staat los van of ik een fan ben van democratie/zionisme. Omdat het een politieke beweging is en geen religieuze.

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei leren_schoen:

Dus Jeruzalem is de hoofdstad van een religie en van een boek van ene religie? Ligt het aan het warme weer of praat je altijd zo warrig?

Link naar bericht
Deel via andere websites