Joëlle 0 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 http://www.holyjoke.freeuk.com/ Christelijke humor. (wel in t engels) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 Ik heb de voorgaande pagina's niet volledig bekeken dus ik weet niet of ie er bij staat... Admod note: Verwijderd, dit is een christelijk spam topic iemand die beweert contact te hebben met de "ware" Jezus en beweert "niet aan de bestaande dogma's van de christelijke kerk" te doen... via hem kun je ook vragen stellen aan Jezus.... Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 De bijbel in Lego: Admod note: Verwijderd, dit is een christelijk spam topic Bijvoorbeeld het laatste avondmaal: Rudibu. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2005 die is wel leuk, ja... Admod note: Verwijderd, dit is een christelijk spam topic een site om te laten zien hoe wreed de bijbel eigenlijk is en dat geloof eigenlijk toch niet zo goed is... (de Koran staat er ook op, trouwens) noot: niet dat ik het er mee eens ben, hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 http://balaamsmiracle.cjb.net een internationale website voor liefhebbers van Gothic, Industrial, Synthpop, EBM, Futurepop, New Wave, Coldwave, Electrorock, Harsh Noise, Ambient, Darkwave, Darkambient en alles wat daar nog aan gerelateerd is. Alle bands die daar staan schrijven muziek en teksten vanuit hun perspectief als Christen. Oh ja, en ik ben de webmaster Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Quote: Oh ja, en ik ben de webmaster joh!? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Quote: Op maandag 14 maart 2005 23:10:30 schreef Rudibu het volgende: De bijbel in Lego: www.thebricktestament.com/ Rudibu. pas op met die link, er zitten ook plaatjes bij die niet zo serieus zijn..... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Quote: pas op met die link, er zitten ook plaatjes bij die niet zo serieus zijn..... wederom: joh!? overigens vind ik 'm wel erg vermakelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 vind het wel leuk, maar je kan hem niet voor alles gebruiken! bot... Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Tis wel spotten soms... die Lego site... Er wordt zelfs sex gesuggereerd waar dat helemaal niet ter sprake was. Het suggereerd ook dat God plezier heeft aan het straffen van mensen. Last but not least: http://www.thereverend.com is de maker van deze site... "An atheist on a mission from God." Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Ik zie die lego-site als laagdrempelig en dat is in mijn ogen goed. Ik ken veel mensen die niet openstaan voor de bijbel omdat ze het "te moeilijk" vinden. En dat het soms met enige spot gaat, tja... Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Ik zou zeggen: voorzie in een beter alternatief! Er is er ondertussen vast al wel eentje genoemd in deze topic... Link naar bericht Deel via andere websites
Fionuala 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 www.godmademegay.com is een website waarin naar de verschillende aspecten van homoseksualiteit gekeken wordt vanuit een christelijke, gayvriendelijk perspectief. www.holyfemales.nl is een site voor christelijke lesbiennes, met mailinglist. Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 ... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 Quote: Ik zou zeggen: voorzie in een beter alternatief! huh? Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 een minder spottende en toch begrijpelijke weergave van de bijbelse geschiedenis. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2005 weet er iemand een site waar ik christelijke bewegende plaatjes kan vinden??? Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2005 Zou megadeth hier kunnen komen?? Dave mustain is christen geworden Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2005 Quote: Op woensdag 16 maart 2005 21:28:26 schreef Anna het volgende: weet er iemand een site waar ik christelijke bewegende plaatjes kan vinden??? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2005 hihi antwoord op me eigen vraag www.angelfire.com/il2/redphantom/ Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2005 Ik heb sinds kort One Truth Clothing ontdekt. Een paar Amerikaanse Christenen maken sinds een tijdje street/skatekleding die heel duidelijk het Christendom uitdraagt. Ik ben er absoluut fan van en heb ook al wat kleding van het merk. Als je er meer over wilt weten kijk dan op http://www.onetruth.com en als je direct wat wilt bestellen ga je naar http://www.delirious.co.uk want via hun winkel is een aantal items ook verkrijgbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2005 jammer dat het in ponden gaat.... heb wel een mogenlijkheid om tshirts te betellen hier in de buurt, mar vind de kleuren niet leuk, ecr,wit,as,of geijsblauw.... Link naar bericht Deel via andere websites
Alexej 0 Geplaatst 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2005 Dan kun je beter een garderobe aanleggen met credible-shirts Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2005 Aantal links verwijderd die inhoud hebben die tegen het christendom ingaan. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2005 Ik heb niet het hele topic doorgekeken, maar dit is nog een hele mooie link: www.tijdmetjezus.nl Neem iedere dag de tijd om aan Zijn voeten te zitten en naar Hem te luisteren. Dat kan met deze site, iedere dag een kort stukje uit de bijbel en een heel kleine 'overdenking'. [mooie site voorals startpagina, of iig in je favorieten!] Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten