Liset 0 Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Quote: Op zaterdag 10 februari 2007 13:48:38 schreef Gorthaur het volgende: Veel vallen weer terug, zo niet iedereen, als je het daar alleen bij laat blijven. Zelfs al met een heel traject van afkicken vallen er al een hoop terug. Klopt, heb het jammer genoeg van heel dichtbij meegemaakt. 90% van de heroïneverslaafden vallen de eerste keer terug (meestal is dit een traject van 3 maanden), 70% van de heroïneverslaafden vallen de tweede keer terug. (meestal is dit een traject van 6 tot 10 maanden) Als het een derde keer niet lukt, is het meestal te laat. Of het is juist de grote ommekeer, maar dan moeten er heel wat veranderingen doorgedrukt worden Geen tijd om dat neer te typen, volgende keer misschien. Link naar bericht Deel via andere websites
Libanon Nakszynski 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Volgens mij ging het hier om softdrugs? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Quote: Op dinsdag 13 februari 2007 11:47:02 schreef Libanon Nakszynski het volgende: Volgens mij ging het hier om softdrugs? Heb je heel goed gezien Ik was t inderdaad even vergeten, bedank voor de reminder Link naar bericht Deel via andere websites
Libanon Nakszynski 0 Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 No problem. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten