leren_schoen 59 Geplaatst 15 oktober 2025 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2025 (bewerkt) Ttc zijn we als enige overgebleven? Heeft dat beloof ik eindelijk iedere niet atheïst opgegeten of kon sjako er niet meer tegen en de laatste groep gebruikers allemaal gebanned? 15 oktober 2025 bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 729 Geplaatst 18 oktober 2025 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2025 Dood wil ik nu niet zeggen, maar het is erg rustig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RobbertVeen 0 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Ik ben er ook nog, af en toe, maar idd erg rustig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 5 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Uitgeblust zou ik eerder willen zeggen. Als het niveau wat omhoog gaat zou er een opleving kunnen plaatsvinden binnen de forum-deelnemers. Waar ik op dit moment wat moeite mee heb, is dat sommige mensen met hun ‘tussendoor’-opmerkingen voor onnodig veel ‘ruis’ zorgen in de onderwerpen. Ook steekt de inhoud van déze berichten mij vaak tegen. Aan de andere kant helpt dit forum me wel (meestal door mijn eigen schrijfwerk) om tot nieuwe of aanvullende inzichten te komen m.b.t. tot een aantal zaken die me bezighouden of waar ik iets meer over te weten wil komen. Soms vloeit daar een mooie blogpost uit voort, en dan ben ik erg dankbaar; ik kan daar enorm van genieten. Voordeel van dit forum vind ik, dat je hier alles mag zeggen (d.w.z. aandragen vanuit andere invalshoeken en tradities), vooral ook omdat er geen moderators meer aan het werk zijn. Dat ik met mijn berichten soms op onbegrip stoot (ik draag vaak iets aan vanuit de antroposofie of de mystiek) neem ik voor lief zo lang als ik maar – door het plaatsen van mijn eigen berichten – meer inzicht krijg. 2 uur geleden bewerkt door IKBENANDERS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 840 Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 7 minuten geleden 2 uur geleden zei RobbertVeen: Ik ben er ook nog, af en toe, maar idd erg rustig. Als je na ruim 11 jaar pas je eerste bericht schrijft dan blijft dat ook wel zo. Maar ik begrijp het wel, het is een vorm van naastenliefde om een ander aan het woord te laten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten