Figulus 150 Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 54 minuten geleden (bewerkt) In de biologie heet dat surplus killing: Alsof een wolf niet één prooidier grijpt, maar de hele kudde op hol jaagt. Echter een wolf doodt uit instinct. Het WTG vernietigt uit ideologie. En dat maakt het misschien nog erger. Een wolf handelt uit instinct, een mens bewust. Het WTG vernietigt mensen niet uit noodzaak, maar uit bewuste strategie: familiebanden breken, angst zaaien, kritiek onderdrukken en leden afhankelijk maken. Dat is geen instinctief gedrag meer, het is bewuste schade, verpakt als liefde. Net zoals ik altijd een groot mes (KA-BAR Jarosz Turok, prachtig mes gemaakt door iemand met verstand van zaken, vlijmscherp gehouden door mezelf) meeneem als ik met de hond wandel, niet uit angst, maar uit respect voor wat een wolf kan doen, zo moet je ook omgaan met groepen of mensen die bewust schade kunnen aanrichten, zoals het WTG. De top handelt bewust, plant schade en breekt relaties, verpakt als liefde. Het zijn wolven in schaapskleren: je kunt ze niet negeren, je moet hun potentieel gevaar herkennen, respecteren en voorbereid zijn, zonder dat je jezelf laat beheersen door angst. Bewust zijn is je bescherming, net zoals het mes dat ik bij me heb tijdens de wandeling. Want als het aan mij ligt gaan ze van strot tot pens open. 4 minuten geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten