Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Zen garden? Plants vs zombies bedoel je zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Quote: Op zaterdag 19 juni 2010 23:44:41 schreef Dubito het volgende: Crysis. En, hoeveel FPS haal je? Ziet er wel mooi uit, hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Quote: Op zaterdag 19 juni 2010 23:46:10 schreef Iriacynthe het volgende: Zen garden? Plants vs zombies bedoel je zeker. ja, maar dat doe ik niet of nauwelijks meer, ben alleen bezig met water geven en de kleurbalans in mijn tuintje te optimaliseren. @morpho, ik weet het niet , welke toetsen moet ik indrukken om de fps te checken? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Haha, herkenbaar! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 @ Dubito: Code: r_DisplayInfo = 1 Ingame druk op de ~ toets, en vul dat in. Of je kan Fraps downloaden, dat staat het linksbovenin Maar zo ernstig belangrijk is het ook niet hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Oh, en ik ben vanaf vanmorgen 11:00 tot ongeveer net (18:35) bezig geweest met het spelen van Red Dead Redemption. Wat een gaaf spel... *zucht* Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Battlefield bad company 2 en sins een paar dage de beta van de nieuwe MoH Tier 1 Ik heb helaas aleen nog een pc dus RRR zit er voor mij nog niet in. Ps3 aanschaffen dus.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 19:00:27 schreef kettingzaag het volgende: Battlefield bad company 2 en sins een paar dage de beta van de nieuwe MoH Tier 1 Waar heb je die beta vandaan? Quote: Ik heb helaas aleen nog een pc dus RRR zit er voor mij nog niet in. Ps3 aanschaffen dus.. Hij komt, mits genoeg omzet door Xbox en PS3, ook voor pc uit En hierom ben ik blij dat ik ook een xbox heb Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Als je bf bc2 heb en je pre order medal of honher via steam krijg je er 1 Ik wil evengoed een ps3 of xbox360 voor race en voetbal games Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Quote: Op zondag 20 juni 2010 18:51:18 schreef Morphogenesis het volgende: Oh, en ik ben vanaf vanmorgen 11:00 tot ongeveer net (18:35) bezig geweest met het spelen van Red Dead Redemption. Wat een gaaf spel... *zucht* Die zat bij de PS3 die ik voor m'n verloofde heb gekocht! Ik heb 't nog niet gespeeld, ik kijk liever. Zwager-to-be vond het in elk geval zo gaaf dat hij nu óók een PS3 met die deal heeft gekocht, maf ventje Lekker goor hè, beesten skinnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Fantastish Ik heb al meerdere hunting, sharpshooting en survivol challenges gehaald Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Da's zowat het enige wat verloofde's broertje doet, konijnen en vogels afschieten om maar de beste scherpschutter te worden. Hij heeft al een vermogen binnengehaald met alle huiden, veren en stukken vlees, hihi. De graphics zijn echt super, maar het blijft blijkbaar moeilijk om mensen te 'maken', blijft een beetje een nepperig gezicht. De paarden daarentegen zien er wel fantastisch uit! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Komt doordat emotie vrij moeilijk is om na te maken, op de gezichten Overigens, ondanks dat het geen pc game is, ziet het er erg goed uit ja En die missies zijn ook zò gaaf En die conversaties ook Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 en nu maar hopen dat ie ook op de PC komt, maar dat zal wel niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Mits de PS# en Xbox versie goed verkoopt, komt ie op de PC uit Ik heb trouwens ook gruwelijk veel zin in Assassin's Creed Brotherhood Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 ik moet assanains crees II nog spelen net als splintercell conviction, je kom gewoon nergens meer aan toe tegenwordig Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Beide games zijn geweldig Vooral die laatste in coöp Maar inderdaad, ik moett Battlefield Bad Company 2 nog uitspelen, Prince of Persia - The Forgotten Sands, Final Fantasy, Oblivion, Dragon Age, Call of Duty 3, etc, etc Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Oooh zo heb ik ook nog een hele lijst splintercell ga ik sowieso spelen. Die serie vind ik vanaf deel 1 al helemaal geweldig, vooral 3 chaos theory was vet Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten