Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Goededag gelovige van God ❤️ ik hou ervan als ik omsingeld ben met de echte vrienden van God liefhebbers. Ik ben geboren in Nederland als een buitenlander maar ik voel me hier thuis, in Nederland. Ik spreek erg goed Nederlands maar mijn grammatica zinopbouw en alles eromheen is bagger. Ik ga geen ai gebruiken om "anders te zijn of over te komen" . Ontcijfer mijn zinnen en Ik ben geen vrienden van de duivel, hij is erg slecht en houdt ervan om diverse streken uit te halen. God praat nooit slecht of denkt nooit slecht over de mens. God is de king van deze planeet en niet de duivel. Duivel is ook geen engel, hij is een rookloze vuur afkomstig van de djins entiteit. Hij zal ook geen king zijn in hiernamaals. Hij zal naar de onderste van de onderste gestuurd worden. Ik wil zeker niet zijn vriend zijn. Helaas is er een spiritueel oorlog gaande die wij niet kunnen zien. Maar ik wil niet aan de slechte kant staan en zeker niet aan de kant van de duivel. En daarom ben ik erg blij om hier te zijn, er zijn enorme geloofs verschillen maar door zulke forums gaan we dit allemaal discussieren. Bedankt voor deze mogelijkheid. Eind bericht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Jezus is de Zoon van God en onze Verlosser! Geprezen zij onze Drie-Enige God: Vader, Zoon en Heilige Geest! Tahwid kan geen liefde kwijt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Duivel zegt ik zal de mensheid betwisten, ik zal hun valse ideen vertellen over jouw God en jou creatie. En zij zullen hierin geloven en wegdrijven van jouw. Oh mens God heeft jouw de koran gestuurd als bevestiging van de bijbel. Je aller eerste bericht is meteen hard to the point, er is niet eens een warm welkom hier. Ben ik hier niet welkom? Ik hou ook van God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Er is maar één God: onze Drie-Enige God! Aangezien allah volgens het concept van tawhid ondeelbaar is, kan hij geen God zijn. Dit maakt hem een verzinsel van mensen die naar de duivel luisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Kijk de vice versa dit zullen we blijven hebben. Hoe kan je geloven dat jouw creator uit drie bestaat. Hoe beoordeel jij. Ik ben hier niet om je te overtuigen, noch kan ik zoiets doen. je zal toch niet naar mijn geloof komen. En ik zal niet naar jouw geloof komen. Daarom wacht ik af net als jij. Dus laten we afwachten tot de dag des oordeels. Endan zullen jouw 3/ goden geroepen worden en die zullen zeggen dat ze jouw niet kennen. En geen enkel invloed op jouw hadden. En dat zij zelf Allah om vergeving zullen vragen omdat jij in hen hebt gelooft. Allah is echt maar jij zal het niet gauw geloven, of kunnen geloven. Nog 7 oceanen van inkt zijn niet voldoende voor de woorden van God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Als 7 oceanen vol inkt niet voldoende zijn, dan hebben we te maken met een god die zich maar moeilijk weet uit te drukken. Een veelheid van woorden definieert een farizeeër en een heiden! (Mat.6:7) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Je zal het nooit begrijpen. God heeft een dikke muur tussen jou en mij gezet. Hij heeft jou hart doen sluiten op de waarheid. Nogmaals wacht maar af. Als jij vind dat mijn god zich niet kan uitdrukken omdat 7 oceanen niet eens voldoende zijn voor hem. Jij ziet zijn macht niet eens, enige wat je doet, is net als de duivel mij proberen wijs te maken met een vers die niet eens overeenkomt met wat we hier zeggen. Wil je de waare vers. 103:3 Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en elkaar aansporen tot de Waarheid (en gehoorzaamheid aan Allah), en elkaar aansporen tot geduld (met de bevelen en de geboden). Owja als jij in de macht van God gelooft vraag hem dan om de dood, dan kan je hem sneller zien. Maar omdat jij bang bent vna de waarheid zal je dit nooit in je leven doen. Iemand die niet gelooft in God zijn eenheid is het zelfde als een ongelofige. HOEE BEOORDELEN JULLIE Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 135 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden Nou, zo drastisch zit mijn God niet in elkaar. In tegenstelling tot de bomgordel die onder jou grapjas zit verstopt, laat ik het moment van mijn dood gewoon afhangen van mijn Drie-Ene God. Hij weet alles, ook wanneer het mijn tijd is om tot Hem te gaan. En Hij verwacht niet van mij dat ik daar tientallen anderen bij meesleur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: Goededag gelovige van God ❤️ ik hou ervan als ik omsingeld ben met de echte vrienden van God liefhebbers. Ik ben geboren in Nederland als een buitenlander maar ik voel me hier thuis, in Nederland. Ik spreek erg goed Nederlands maar mijn grammatica zinopbouw en alles eromheen is bagger. Ik ga geen ai gebruiken om "anders te zijn of over te komen" . Ontcijfer mijn zinnen en Ik ben geen vrienden van de duivel, hij is erg slecht en houdt ervan om diverse streken uit te halen. God praat nooit slecht of denkt nooit slecht over de mens. God is de king van deze planeet en niet de duivel. Duivel is ook geen engel, hij is een rookloze vuur afkomstig van de djins entiteit. Hij zal ook geen king zijn in hiernamaals. Hij zal naar de onderste van de onderste gestuurd worden. Ik wil zeker niet zijn vriend zijn. Helaas is er een spiritueel oorlog gaande die wij niet kunnen zien. Maar ik wil niet aan de slechte kant staan en zeker niet aan de kant van de duivel. En daarom ben ik erg blij om hier te zijn, er zijn enorme geloofs verschillen maar door zulke forums gaan we dit allemaal discussieren. Bedankt voor deze mogelijkheid. Eind bericht. Je kunt natuurlijk ook besluiten om niet aan de spirituele oorlog deel te nemen. Want waarom oorlog voeren waar je geen deel van uitmaakt? Laat de goden die oorlog willen voeren dat zelf doen, als ze zonodig willen. Hoezo wil je niet 'aan de slechte kant' staan? Wie heeft dat tegen je gezegd, een god of een mens? Dat is een mens geweest. Laat je niet door mensen meeslepen in een oorlog die niet van jou is. Als niemand in die oorlog mee wil doen, hebben we vrede. 22 minuten geleden zei Figulus: Nou, zo drastisch zit mijn God niet in elkaar. In tegenstelling tot de bomgordel die onder jou grapjas zit verstopt, laat ik het moment van mijn dood gewoon afhangen van mijn Drie-Ene God. Hij weet alles, ook wanneer het mijn tijd is om tot Hem te gaan. En Hij verwacht niet van mij dat ik daar tientallen anderen bij meesleur. Niet meesleur? Dan ken je je eigen God niet. Even ter herinnering: dat is degene die in Deuteronomium 7:16 stelt: Gij zult dan al die volken verteren, die de HEERE, uw God, u geven zal. Of in Deuteronomium 20:13 zegt: En de HEERE, uw God, zal haar in uw hand geven; en gij zult alles, wat mannelijk daarin is, slaan met de scherpte des zwaards; Of die in Exodus 12:29 hele genocides pleegt "En het geschiedde ter middernacht, dat de HEERE al de eerstgeborenen in Egypteland sloeg, van den eerstgeborene van Farao af, die op zijn troon zitten zou, tot op den eerstgeborene van den gevangene, die in het gevangenhuis was, en alle eerstgeborenen der beesten." Jouw God is dus niet minder gewelddadig dan Allah. Zo drastisch zit jouw God dus wel degelijk in elkaar. Je sluit alleen je ogen ervoor. 17 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Dit is geen communicatie. Ik wijs jullie allebei naar de waarheid en meer niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 2 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: HOEE BEOORDELEN JULLIE Ik beoordeel zonder Bijbel of Koran. Die geven alleen maar ellende. 3 minuten geleden zei Allahisechtjouwgod: Dit is geen communicatie. Ik wijs jullie allebei naar de waarheid en meer niet. Dat is een nietszeggende term voor mij. 'Verwijzen naar de waarheid". Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Mohammed werd geïnspireerd door de duivel. Hij was bezeten. De Triniteit bewezen in het OT. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 2 minuten geleden zei Flawless victory: Mohammed werd geïnspireerd door de duivel. Hij was bezeten. Nee toch een christen die Mohammed als valse profeet wegzet. Zo heb je ook Joden die Jezus als valse profeet wegzetten. En zo had je ook Baal aanhangers die de Joodse god als valse profeet wegzetten. Etc. etc. Allemaal nietszeggend. Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Allahisechtjouwgod 0 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: Ik beoordeel zonder Bijbel of Koran. Die geven alleen maar ellende. Dat is een nietszeggende term voor mij. 'Verwijzen naar de waarheid". Jullie zeggen alles behalve wat God wilt horen. Mag God jullie vergeven in hiernamaals. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Tien ex-moslims barsten in tranen uit als ze Jezus als hun Heer en Heiland hebben aangenomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.656 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 4 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: Er is niet eens een warm welkom hier. Ben ik hier niet welkom? Ik hou ook van God. Jawel hoor, maar als je in allerlei posts meteen gaat dreigen met de hel, meent dat wij grappen maken en het geloof niet serieus nemen, of dat we (door de duivel) misleid zijn, dan wordt je gewoon een heel stuk minder interessant hier voor ons. Wat je geeft is wat je ontvangt en wat je wil moet je eerst zelf geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 26 minuten geleden zei Allahisechtjouwgod: Jullie zeggen alles behalve wat God wilt horen. Mag God jullie vergeven in hiernamaals. Ik weet niet wie je met jullie bedoelt, maar “Dat beloof ik” is atheïst. En Allah is een duivel en zal nooit of te nimmer echt jouw God zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 58 minuten geleden zei Dat beloof ik: En zo had je ook Baal aanhangers die de Joodse god als valse profeet wegzetten. Moslims zijn Baäl aanhangers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 55 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 5 uur geleden zei Figulus: Er is maar één God: onze Drie-Enige God! Aangezien allah volgens het concept van tawhid ondeelbaar is, kan hij geen God zijn. Dit maakt hem een verzinsel van mensen die naar de duivel luisteren. ik geloof in een vierkant rondje! 1 uur geleden zei Flawless victory: Tien ex-moslims barsten in tranen uit als ze Jezus als hun Heer en Heiland hebben aangenomen. en ik barst in huilen uit als ik de propagangakanalen bezie die Flavi voor waarheid aanneemt. ik maak er enkel geen youtube filmpje van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: Jullie zeggen alles behalve wat God wilt horen. Mag God jullie vergeven in hiernamaals. Ga je nu dreigen namens God? Die volgens jou nooit slecht praat of denkt over mensen? Beetje vreemd vind je niet, zodra ik een eigen mening heb die afwijkt, wordt ik bedreigd. Weinig vredelievend hoor. En ik stelde nog wel voor om niet aan die oorlog mee te doen. Jammer. De ware aard van het beestje blijkt wel erg snel hoor. Moge jouw ziel vredig rusten in de hemel van het Vliegend Spaghetti monster, met strippers en bier fonteinen. 28 minuten geleden zei Flawless victory: Moslims zijn Baäl aanhangers. Joden en christenen ook, hun goden zijn afgeleid van o.a. Baäl. @Allahisechtjouwgod @FlawIess victory @Figulus, dit topic laat precies de oorzaak van veel ellende in de wereld zien: christenen en moslims gunnen elkaar het licht in de ogen niet. 16 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 55 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Je kunt natuurlijk ook besluiten om niet aan de spirituele oorlog deel te nemen. Want waarom oorlog voeren waar je geen deel van uitmaakt? Laat de goden die oorlog willen voeren dat zelf doen, als ze zonodig willen. Hoezo wil je niet 'aan de slechte kant' staan? Wie heeft dat tegen je gezegd, een god of een mens? Dat is een mens geweest. Laat je niet door mensen meeslepen in een oorlog die niet van jou is. Als niemand in die oorlog mee wil doen, hebben we vrede. Niet meesleur? Dan ken je je eigen God niet. Even ter herinnering: dat is degene die in Deuteronomium 7:16 stelt: Gij zult dan al die volken verteren, die de HEERE, uw God, u geven zal. Of in Deuteronomium 20:13 zegt: En de HEERE, uw God, zal haar in uw hand geven; en gij zult alles, wat mannelijk daarin is, slaan met de scherpte des zwaards; Of die in Exodus 12:29 hele genocides pleegt "En het geschiedde ter middernacht, dat de HEERE al de eerstgeborenen in Egypteland sloeg, van den eerstgeborene van Farao af, die op zijn troon zitten zou, tot op den eerstgeborene van den gevangene, die in het gevangenhuis was, en alle eerstgeborenen der beesten." Jouw God is dus niet minder gewelddadig dan Allah. Zo drastisch zit jouw God dus wel degelijk in elkaar. Je sluit alleen je ogen ervoor. En je vergeet Simson nog. Die man sleurde honderden Filistijnen de dood in bij zijn eigen dood. Eerste zelfmoordterrorist? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 814 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 9 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: Goededag gelovige van God ❤️ ik hou ervan als ik omsingeld ben met de echte vrienden van God liefhebbers. Ik ben geboren in Nederland als een buitenlander maar ik voel me hier thuis, in Nederland. Ik spreek erg goed Nederlands maar mijn grammatica zinopbouw en alles eromheen is bagger. Ik ga geen ai gebruiken om "anders te zijn of over te komen" . Ontcijfer mijn zinnen en Ik ben geen vrienden van de duivel, hij is erg slecht en houdt ervan om diverse streken uit te halen. God praat nooit slecht of denkt nooit slecht over de mens. God is de king van deze planeet en niet de duivel. Duivel is ook geen engel, hij is een rookloze vuur afkomstig van de djins entiteit. Hij zal ook geen king zijn in hiernamaals. Hij zal naar de onderste van de onderste gestuurd worden. Ik wil zeker niet zijn vriend zijn. Helaas is er een spiritueel oorlog gaande die wij niet kunnen zien. Maar ik wil niet aan de slechte kant staan en zeker niet aan de kant van de duivel. En daarom ben ik erg blij om hier te zijn, er zijn enorme geloofs verschillen maar door zulke forums gaan we dit allemaal discussieren. Bedankt voor deze mogelijkheid. Eind bericht. Het klopt niet wat je schrijft. Matteüs 4 8-10. De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen Hem.”’ Uit deze verzen blijkt dat het Satan is die de king van de planeet is. Maar het zij je vergeven, misschien is je kennis omtrent Jezus en zijn uitspraken je niet goed genoeg bekend. Dat is bij veel christenen ook zo. Wij mensen dienen de verleidingen van Satan te weerstaan en zo kunnen het Woord des Koninkrijks verstaan. Ik begrijp dat jij Satan ook afwijst, dus wellicht dat God binnenkort ook Zijn Woord in jou gaat spreken. Dat je hier schrijft is een goed teken. Vraag gerust over Jezus, ik beantwoord je vragen graag. 7 uur geleden zei Allahisechtjouwgod: Kijk de vice versa dit zullen we blijven hebben. Hoe kan je geloven dat jouw creator uit drie bestaat. Hoe beoordeel jij. Ik ben hier niet om je te overtuigen, noch kan ik zoiets doen. je zal toch niet naar mijn geloof komen. En ik zal niet naar jouw geloof komen. Daarom wacht ik af net als jij. Dus laten we afwachten tot de dag des oordeels. Endan zullen jouw 3/ goden geroepen worden en die zullen zeggen dat ze jouw niet kennen. En geen enkel invloed op jouw hadden. En dat zij zelf Allah om vergeving zullen vragen omdat jij in hen hebt gelooft. Allah is echt maar jij zal het niet gauw geloven, of kunnen geloven. Nog 7 oceanen van inkt zijn niet voldoende voor de woorden van God. Even terzijde, het geloof dat God uit 3 personen bestaat is een kerkelijk geloof, maar niet alle gelovigen geloven dat. En voor het geloof dat God 3 personen is, is geen Bijbelse grondslag. Een of ander concilie onder een heidense keizer heeft ooit besloten dat God 3 personen is. Maar het is natuurlijk een beetje mal dat mensen voor God besluiten gaan nemen. Dus neem dit gedeelte niet al te serieus, je zult het in de Bijbel niet tegen komen. Integendeel zelfs: God is Enig volgens Jezus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 3 uur geleden zei Paulus888: En je vergeet Simson nog. Die man sleurde honderden Filistijnen de dood in bij zijn eigen dood. Eerste zelfmoordterrorist? Nee, iemand is niet de eerste omdat het toevallig in de Bijbel staat, zeker niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 55 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 11 minuten geleden zei Dat beloof ik: Nee, iemand is niet de eerste omdat het toevallig in de Bijbel staat, zeker niet. dat is waar. Maar ik heb gegoogled en kon verder niks vinden. Dus als je zeker weet wie het wel is (aangezien je zeker weet dat Simson het niet is) kan je me dan de naam vertellen? Ik kom enkel uit bij Simson en bij veel later Jan van Eyk of zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 15 minuten geleden zei Paulus888: dat is waar. Maar ik heb gegoogled en kon verder niks vinden. Dus als je zeker weet wie het wel is (aangezien je zeker weet dat Simson het niet is) kan je me dan de naam vertellen? Ik kom enkel uit bij Simson en bij veel later Jan van Eyk of zo. Ik heb werkelijk geen idee. Simson is een mythologisch figuur dus die kan het niet zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten