laatste-dagen-nieuws 0 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Hallo allemaal,. Graag aandacht voor het volgende: We leven in zeer bijzondere tijden waarin het wereld toneel steeds meer veranderd en laat zien dat Jezus spoedig terugkomt! Helaas zijn er nog veel te veel mensen die hier geen weet van hebben en die nog bereikt moeten worden. Wij zijn bezig om geheel vrijwillig een kanaal op te zetten met een groot bereik. Gebaseerd op non-profit en geen commerciële bedoelingen. Puur de blijde boodschap verspreiden, mensen inlichten over de huidige ontwikkelingen en iedereen een toereikende hand bieden die oren heeft naar Zijn Woord!. We hebben inmiddels al €5500 euro van ons privé geld in dit project gestopt en komen toch nog hulp te kort in deze financiële gerichte markt. Omndie reden zoeken wij hulp. Wij zijn een kleine doneer actie gestart. Wellicht kunt u helpen dit kanaal de bereikbaarheid te geven die het verdient! https://gofund.me/329af328 Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Ik begrijp dat Jezus geld nodig heeft om terug te komen? Is dat voor een vliegticket of zo? Of is dat voor een kanaal? Maar dat is toch overbodig ? Als Jezus werkelijk een dezer dagen ergens landt, dan staan er ontelbare radio en televisiekanalen paraat om het te verslaan lijkt me. Plus internet uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 4 uur geleden zei Hopper: Ik begrijp dat Jezus geld nodig heeft om terug te komen? Is dat voor een vliegticket of zo? Of is dat voor een kanaal? Maar dat is toch overbodig ? Als Jezus werkelijk een dezer dagen ergens landt, dan staan er ontelbare radio en televisiekanalen paraat om het te verslaan lijkt me. Plus internet uiteraard. De wereld gaat na de opname en voor de wederkomst eerst nog door de grote verdrukking. En dat is de tijd dat er nog heel veel mensen tot geloof zullen komen. Die nieuwe gelovigen kunnen dan alle steun gebruiken want zij die van de wereld zijn zullen samen met het beest tegen hen zijn. Een hele goede actie dus. Zelf kan ik helaas niet doneren zie ik net, want ik maak geen gebruik van de aangeboden betaalmethoden en ideal staat er niet bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 509 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 12 uur geleden zei laatste-dagen-nieuws: Gebaseerd op non-profit en geen commerciële bedoelingen. Ja dat zei Sywert ook 😄 Paulus888 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 3 uur geleden zei Flawless victory: De wereld gaat na de opname en voor de wederkomst eerst nog door de grote verdrukking. En dat is de tijd dat er nog heel veel mensen tot geloof zullen komen. Die nieuwe gelovigen kunnen dan alle steun gebruiken want zij die van de wereld zijn zullen samen met het beest tegen hen zijn. Een hele goede actie dus. Zelf kan ik helaas niet doneren zie ik net, want ik maak geen gebruik van de aangeboden betaalmethoden en ideal staat er niet bij. 🤣 Wees blij dat je niet kan betalen. Anders ging het geld op aan drugs en alcohol.. Ik heb net 150 euro betaald, en hoop dat ik een plaats naast Jezus aan de dis kan krijgen hiervoor. Dus ik wilde graag een bonnetje hiervan, welke ik dan kan meenemen op de nieuwe Aarde! Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 16 uur geleden zei laatste-dagen-nieuws: We hebben inmiddels al €5500 euro van ons privé geld in dit project gestopt en komen toch nog hulp te kort in deze financiële gerichte markt. Omndie reden zoeken wij hulp. Wij zijn een kleine doneer actie gestart. Wellicht kunt u helpen dit kanaal de bereikbaarheid te geven die het verdient! Je noemt de huidige “financiële gerichte markt” als reden voor de hulpbehoefte, wat een algemene uitspraak is die wat vaag overkomt. Zou je meer specifieke en concrete uitleg kunnen geven over de financiële uitdagingen waarmee je te maken hebt? €12.000 kan niet bepaald als een kleine doneeractie worden beschouwd, zeker niet voor een project dat zich als non-profit presenteert. Het is een significant bedrag, en het is belangrijk om hier zorgvuldig over te communiceren om vertrouwen te behouden bij potentiële donateurs. Afgaande op de gegeven informatie is het me te summier om gelijk geld te geven. Paulus888 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 701 Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Modbreak: Het is niet de bedoeling dat hier fondsen worden geworven, hoe goed ook bedoeld. Ik sluit bij deze dan ook dit topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten