Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 15-12-2024 om 01:35 zei Fundamenteel: Damascus is Jeremia 49. De profetie over de verwoesting van Damascus in Jeremia 49 werd waarschijnlijk geschreven rond de 6e eeuw v.Chr. (in Jeremia's tijd), en de directe vervulling van de profetie gebeurde waarschijnlijk rond 732 v.Chr., toen Damascus door de Assyriërs werd verwoest. De stad heeft door de geschiedenis heen meerdere keren vernietiging ervaren, wat zowel een onmiddellijke als langdurige vervulling van de profetie kan zijn. of het is misschien zo'n profetie als "als de zon morgen opkomt dan...."? alle steden en plaatsen worden ooit eens vernietigd, zoals mensen als ze geboren worden een keer zullen sterven, en mensen in NL een keer in het jaar belastaangifte moeten doen. Die profetieen zijn van het niveau horoscoop. En mensen daar maar hun toekomstvisie op bouwen 😅 Op 15-12-2024 om 01:53 zei Figulus: Opdonderen met die zogenaamde vluchtelingen, stelletje ondankbare honden zijn het over het algemeen. Jaloerse prutsers die van mij een enkeltje Gaza kunnen krijgen. Zo met het vliegtuig boven de Gazastrook droppen aan een parachute, met hun ondankbare attitude en dubbele agenda. misschien dat jij beter van dit forum kan opdonderen met je domme en stoere gepraat.. Ik hoop enkel voor jou dat we in NL een oorlog krijgen (met de Russen bijvoorbeeld) en dat als jij om huisvesting vraag je de deksel op de neus krijgt en je in je eigen sop kan gaarkoken.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 6 minuten geleden zei Paulus888: misschien dat jij beter van dit forum kan opdonderen met je domme en stoere gepraat.. Ik hoop enkel voor jou dat we in NL een oorlog krijgen (met de Russen bijvoorbeeld) en dat als jij om huisvesting vraag je de deksel op de neus krijgt en je in je eigen sop kan gaarkoken.. Wat mij betreft breekt er een zogenaamde burgeroorlog uit. Zogenaamd welteverstaan, want ik reken zeker een kwart van de inlanders niet tot Nederlanders. Komen we tegenover elkaar te staan en knal ik zo je kop van je romp. Kan je daarna stuiptrekkend zeggen dat je alsnog gewonnen hebt. Stel psychoten. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 41 minuten geleden zei Figulus: Wat mij betreft breekt er een zogenaamde burgeroorlog uit. Zogenaamd welteverstaan, want ik reken zeker een kwart van de inlanders niet tot Nederlanders. Komen we tegenover elkaar te staan en knal ik zo je kop van je romp. Kan je daarna stuiptrekkend zeggen dat je alsnog gewonnen hebt. Stel psychoten. hehe, je bent dit in de spiegel ana het zeggen of zo? Het is dat ik je al lang heb opgegeven, anders had ik gehuild bij de moderator dat je hier een bedreiging doet.. Maar ik ken je als de persoon met een grote bek, en geen hart. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden zei Figulus: Wat mij betreft breekt er een zogenaamde burgeroorlog uit. Zogenaamd welteverstaan, want ik reken zeker een kwart van de inlanders niet tot Nederlanders. Komen we tegenover elkaar te staan en knal ik zo je kop van je romp. Kan je daarna stuiptrekkend zeggen dat je alsnog gewonnen hebt. Stel psychoten. Iedereen is psychotisch maar zien het enkel bij de anderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Iedereen is psychotisch maar zien het enkel bij de anderen. Wat is jou definitie van een psychose? Je uitspraak is zowel feitelijk incorrect als verwarrend wat mij betreft. Je bagatelliseert een serieuze psychische aandoening, maakt een onterechte generalisatie, en zaait mogelijk verwarring over wat een psychose daadwerkelijk inhoudt. Als je intentie is om te wijzen op menselijke onvolmaaktheid, zijn er betere, meer nauwkeurige manieren om dat te verwoorden. Maar iedereen psychotisch noemen is een behoorlijk overdreven stellingname. Ik doel op de pathologische zelf geïnduceerde psychose van de moslims en linkse consorten, als logisch gevolg van waarde hechten aan en geloven van een boek dat geschreven is door een psychoot. Ik vind het problematisch dat sommige mensen waarde hechten aan boeken of ideeën die volgens mij gebaseerd zijn op achterhaalde of irrationele principes. Dit kan leiden tot een gesloten wereldbeeld of extremere standpunten. Ik heb niet de behoefte om dat probleem te bagatelliseren of om op te draaien voor dat probleem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden zei Figulus: Wat is jou definitie van een psychose? Je uitspraak is zowel feitelijk incorrect als verwarrend wat mij betreft. Je bagatelliseert een serieuze psychische aandoening, maakt een onterechte generalisatie, en zaait mogelijk verwarring over wat een psychose daadwerkelijk inhoudt. Als je intentie is om te wijzen op menselijke onvolmaaktheid, zijn er betere, meer nauwkeurige manieren om dat te verwoorden. Maar iedereen psychotisch noemen is een behoorlijk overdreven stellingname. Ik doel op de pathologische zelf geïnduceerde psychose van de moslims en linkse consorten, als logisch gevolg van waarde hechten aan en geloven van een boek dat geschreven is door een psychoot. Ik vind het problematisch dat sommige mensen waarde hechten aan boeken of ideeën die volgens mij gebaseerd zijn op achterhaalde of irrationele principes. Dit kan leiden tot een gesloten wereldbeeld of extremere standpunten. Ik heb niet de behoefte om dat probleem te bagatelliseren of om op te draaien voor dat probleem. 😅 je bent niet goed bij je hoofd. Ik denk dat de gemiddelde psycholoog het met mij eens is.. Zelf geloof je in het Sprookjesboek de Bijbel geheten, en dan afgeven op mensen die geloven in de Koran.. Doet me denken aan de dominee die in Amerika tegen kinderen heeft gezegd "de Kerstman bestaat niet" naar aanleiding van het Kerstverhaal in de Bijbel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden zei Paulus888: je bent niet goed bij je hoofd. Ik denk dat de gemiddelde psycholoog het met mij eens is. De psychologie neigt naar een mensbeeld waarin de mens autonoom is, vrij van God en morele rekenschap. Voor een Bijbelvast christen is dit een onjuist uitgangspunt, omdat het voorbijgaat aan de afhankelijkheid van God en de realiteit van zonde. De psychologie is een vakgebied dat in zijn fundamentele aannames haaks staat op een Bijbels wereldbeeld, waarin zelf doen en pragmatisme niet leidt tot verlossing maar tot de hel. Dat maakt dat niet ik, maar de psycholoog een probleem heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Figulus: De psychologie neigt naar een mensbeeld waarin de mens autonoom is, vrij van God en morele rekenschap. Voor een Bijbelvast christen is dit een onjuist uitgangspunt, omdat het voorbijgaat aan de afhankelijkheid van God en de realiteit van zonde. De psychologie is een vakgebied dat in zijn fundamentele aannames haaks staat op een Bijbels wereldbeeld, waarin zelf doen en pragmatisme niet leidt tot verlossing maar tot de hel. Dat maakt dat niet ik, maar de psycholoog een probleem heeft. blablablabla, vingers in je oren.. Ik ben niet het probleem, de rest van de mensheid is het probleem.. dit neigt naar narcisme gast, laat je behandelen.. Maar goed, iemand die ooit crimineel was zal zich niet zo snel laten behandelen vrees ik. Je lijkt wel een beetje op Netanyahu, ook een narcist die denkt dat de rest van de mensheid slecht is en hijzelf extreem goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 33 minuten geleden zei Paulus888: blablablabla, vingers in je oren.. Ik ben niet het probleem, de rest van de mensheid is het probleem.. dit neigt naar narcisme gast, laat je behandelen.. Maar goed, iemand die ooit crimineel was zal zich niet zo snel laten behandelen vrees ik. Je lijkt wel een beetje op Netanyahu, ook een narcist die denkt dat de rest van de mensheid slecht is en hijzelf extreem goed. Je reactie op mijn schrijven kaatst één-op-één terug zonder aanvullende argumentatie of kritiek. Het ontbreekt je waarschijnlijk aan tegenargumenten, dus rest er enkel de papagaai. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden zei Figulus: Je reactie op mijn schrijven kaatst één-op-één terug zonder aanvullende argumentatie of kritiek. Het ontbreekt je waarschijnlijk aan tegenargumenten, dus rest er enkel de papagaai. het ontbreekt me aan energie om een gek te beantwoorden... ik hoop voor je dat je nooit voor mijn fiets eindigt, want ik rem niet! En ook niet voor je hond (waar ik medelijden mee heb, je zal maar zo'n baas hebben) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 7 minuten geleden zei Paulus888: het ontbreekt me aan energie om een gek te beantwoorden... ik hoop voor je dat je nooit voor mijn fiets eindigt, want ik rem niet! En ook niet voor je hond (waar ik medelijden mee heb, je zal maar zo'n baas hebben) Maak je geen zorgen, ik blijf wel uit de buurt van jouw fiets. Het lijkt me trouwens verstandig om voor iedereen te remmen, voor je eigen veiligheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 19 minuten geleden zei Figulus: Maak je geen zorgen, ik blijf wel uit de buurt van jouw fiets. Het lijkt me trouwens verstandig om voor iedereen te remmen, voor je eigen veiligheid. ik neem de blauwe plekken op de koop toe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 32 minuten geleden zei Paulus888: ik neem de blauwe plekken op de koop toe Schrap zetten is een kunst! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst gisteren om 04:49 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:49 Op 15-12-2024 om 01:35 zei Fundamenteel: Damascus is Jeremia 49. De profetie over de verwoesting van Damascus in Jeremia 49 werd waarschijnlijk geschreven rond de 6e eeuw v.Chr. (in Jeremia's tijd), en de directe vervulling van de profetie gebeurde waarschijnlijk rond 732 v.Chr., toen Damascus door de Assyriërs werd verwoest. Dat zou zo maar eens heel goed kunnen. De meeste "profetieën' worden immers geschreven nadat ze zijn "vervuld". Zoals ook hier, want het jaar 732 vC valt voor de 6e eeuw. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten