Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 2 minuten geleden zei Figulus: Ik heb een grondige afkeer van die religie, die niet zou bestaan zonder mensen die het verzonnen hebben en er in geloven. Heb onlangs de taakstraf afgemaakt, en daar zitten een heleboel moslims die eigenlijk in de gevangenis horen. Ene grote bek hebben die lui als ze eenmaal met succes de zielepiet bij de rechter hebben uitgehangen. Ik heb ze fatsoelijk van repliek gediend, zonder een blad voor de mond te nemen. Achterbakse schijnheiltjes zijn het. Ik doe ook niet aan religie. Maar het helpt wel om Zijn geboden te volgen. Elkaar liefhebben zoals Hij dat deed en God met heel uw hart en ziel. Is moorden dan nog een valide alternatief? Zelfs als het uit wraak is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Ik doe ook niet aan religie. Maar het helpt wel om Zijn geboden te volgen. Elkaar liefhebben zoals Hij dat deed en God met heel uw hart en ziel. Is moorden dan nog een valide alternatief? Zelfs als het uit wraak is? In tijden van oorlog is er geen sprake van moorden. Dat is een wijvenredenatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: In tijden van oorlog is er geen sprake van moorden. Dat is een wijvenredenatie. Dat is Bijbels, die van u werelds. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Dat is Bijbels, die van u werelds. Met jouw definitie maak je van God een moordenaar. Lees jij het OT maar eens goed, en ga maar eens vergelijken met deze oorlog. Daar valt deze bij in het niet in bepaalde gevallen waar God opdracht voor heeft gegeven. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Figulus: Met jouw definitie maak je van God een moordenaar. Lees jij het OT maar eens goed, en ga maar eens vergelijken met deze oorlog. Daar valt deze bij in het niet in bepaalde gevallen waar God opdracht voor heeft gegeven. Het OT is vervuld in Christus. En Hij is daar niet zo cryptisch in geweest. Het is makkelijk je naaste lief te hebben en je vijand te haten, maar Hij vroeg beide in liefde tot bekering te brengen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Het OT is vervuld in Christus. En Hij is daar niet zo cryptisch in geweest. Het is makkelijk je naaste lief te hebben en je vijand te haten, maar Hij vroeg beide in liefde tot bekering te brengen. Dat zal bij een enkeling lukken, en de rest zal hard aangepakt moeten worden. Die mensen zijn ronduit psychotisch te noemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Figulus: Dat zal bij een enkeling lukken, en de rest zal hard aangepakt moeten worden. Die mensen zijn ronduit psychotisch te noemen. Vergeld kwaad niet met kwaad, maar overkom het kwade met het goede. Ergens onderaan in Romeinen 12. Lees je Bijbel, bid en bekeer je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Vergeld kwaad niet met kwaad, maar overkom het kwade met het goede. Ergens onderaan in Romeinen 12. Lees je Bijbel, bid en bekeer je. Succes met de andere wang toekeren uit zijn context te plaatsen. Dat wangetje van jou gaat pimpelpaars geslagen worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 17 minuten geleden zei Figulus: Met jouw definitie maak je van God een moordenaar. Lees jij het OT maar eens goed, en ga maar eens vergelijken met deze oorlog. Daar valt deze bij in het niet in bepaalde gevallen waar God opdracht voor heeft gegeven. Damascus begint er ondertussen ook uit te zien als Gaza. Damascus zal volgens Jesaja 17 volledig vernietigd worden. Algemeen wordt daarbij gedacht aan een nucleaire aanval. https://www.godskalender.nl/damascus-is-geen-stad-meer/ Fundamenteel lijkt het niet eens te zijn met het plan van God voor Israël. Alle natiën zal God doen optrekken tegen Israël en al die natiën zullen het onderspit delven. Fundamenteel kent het verschil niet tussen de rol van de Gemeente en de rol die God heeft weggelegd voor het Joodse volk en het geografische land Israël in deze eindtijd. 8 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 7 minuten geleden zei Figulus: Succes met de andere wang toekeren uit zijn context te plaatsen. Dat wangetje van jou gaat pimpelpaars geslagen worden. Als het anders zou zijn was Hij een leugenaar. De kans is zelfs zeer reëel dat je vermoord wordt. Gaf Hij ons een geest van angst? "ze kunnen ons doden, dus doden we ze maar zelf?" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Flawless victory: Damascus begint er ondertussen ook uit te zien als Gaza. Damascus zal volgens Jesaja 17 volledig vernietigd worden. Algemeen wordt daarbij gedacht aan een nucleaire aanval. https://www.godskalender.nl/damascus-is-geen-stad-meer/ Fundamenteel blijkt het niet eens te zijn met het plan van God voor Israël. Alle natiën zal God doen optrekken tegen Israël en al die natiën zullen het onderspit delven. Fundamenteel kent het verschil niet tussen de rol van de Gemeente en de rol die God heeft weggelegd voor het Joodse volk en het geografische land Israël in deze eindtijd. Opdat ze de stront weer flink terugeschopt krijgen in de kont. Ga maar ergens anders schijten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 1 minuut geleden zei Flawless victory: Fundamenteel blijkt het niet eens te zijn met het plan van God voor Israël Alles is volbracht. Die profetieën zijn toch volbracht in het verleden? Voor je antwoordt, graaf in de geschiedenis. En Babylon was toen ook "de hele wereld". Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Alles is volbracht. Die profetieën zijn toch volbracht in het verleden? Voor je antwoordt, graaf in de geschiedenis. En Babylon was toen ook "de hele wereld". Allemachtig…. Wat je allemaal uitkraamt. Je hebt geen enkele kennis van het profetisch woord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Flawless victory: Allemachtig…. Wat je allemaal uitkraamt. Je hebt geen enkele kennis van het profetisch woord. Graaf in de geschiedenis. En lees Mattheus. Jeremia 17 - > Jeremia's leven en profetieën: Jeremia profeteerde ongeveer van 626 v.Chr. tot 586 v.Chr. De verwoesting van Jeruzalem gebeurde in 586 v.Chr. door koning Nebukadnezar. Koning van Babylon. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Als het anders zou zijn was Hij een leugenaar. De kans is zelfs zeer reëel dat je vermoord wordt. Gaf Hij ons een geest van angst? "ze kunnen ons doden, dus doden we ze maar zelf?" Het zal een verlossing zijn. Ik beleef maar weinig plezier aan de huidige gang van zaken. Stelletje kutmoslims en linkse klootzakken met hun stupide nonsens die ze de ander door de strot willen douwen. Ik zal ze er lekker mee onderkotsen en hoop dat ze erin verzuipen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Damascus is Jeremia 49. De profetie over de verwoesting van Damascus in Jeremia 49 werd waarschijnlijk geschreven rond de 6e eeuw v.Chr. (in Jeremia's tijd), en de directe vervulling van de profetie gebeurde waarschijnlijk rond 732 v.Chr., toen Damascus door de Assyriërs werd verwoest. De stad heeft door de geschiedenis heen meerdere keren vernietiging ervaren, wat zowel een onmiddellijke als langdurige vervulling van de profetie kan zijn. 1 minuut geleden zei Figulus: Het zal een verlossing zijn. Ik beleef maar weinig plezier aan de huidige gang van zaken. Stelletje kutmoslims en linkse klootzakken met hun stupide nonsens die ze de ander door de strot willen douwen. Ik zal ze er lekker mee onderkotsen en hoop dat ze erin verzuipen. De Vader is liefde. Er zijn geen Grieken, joden, moslims of heidenen in Christus en iedereen kan tot Christus keren. Als we in Zijn Naam spreken, zou ik toch voorzichtig zijn. 8 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Fout hersteld, ik nam de vorige Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: De Vader is liefde. Er zijn geen Grieken, joden, moslims of heidenen in Christus en iedereen kan tot Christus keren. Als we in Zijn Naam spreken, zou ik toch voorzichtig zijn. In Hem niet nee, maar buiten Hem des te meer. En die maken het niet gemakkelijk voor hen die in Hem zijn. Ik spreek namens mij die erg slecht gaat op dit gezeik en geschijt van tegenwoordig. Ik heb hier een emmer vol stront die ze terug kunnen krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Wat jullie eigenlijk zeggen is dat die volkeren mogen verdwijnen om reeds vervulde profetie te herhalen en nog meer migratie daaruit bij ons op te vangen? Of uit haat voor een ander mens mag die mens geen eigen land hebben? De ene zijn bestaansrecht ten koste van de andere? 1 minuut geleden zei Figulus: In Hem niet nee, maar buiten Hem des te meer. En die maken het niet gemakkelijk voor hen die in Hem zijn. Ik spreek namens mij die erg slecht gaat op dit gezeik en geschijt van tegenwoordig. Ik heb hier een emmer vol stront die ze terug kunnen krijgen. "Nou breekt mijn klomp" , ik wist niet dat ze Christus als Messias aangewezen hebben? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Wat jullie eigenlijk zeggen is dat die volkeren mogen verdwijnen om reeds vervulde profetie te herhalen en nog meer migratie daaruit bij ons op te vangen? Of uit haat voor een ander mens mag die mens geen eigen land hebben? De ene zijn bestaansrecht ten koste van de andere? Opdonderen met die zogenaamde vluchtelingen, stelletje ondankbare honden zijn het over het algemeen. Jaloerse prutsers die van mij een enkeltje Gaza kunnen krijgen. Zo met het vliegtuig boven de Gazastrook droppen aan een parachute, met hun ondankbare attitude en dubbele agenda. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Opdonderen met die zogenaamde vluchtelingen, stelletje ondankbare honden zijn het over het algemeen. Jaloerse prutsers die van mij een enkeltje Gaza kunnen krijgen. Zo met het vliegtuig boven de Gazastrook droppen aan een parachute, met hun ondankbare attitude en dubbele agenda. Dan stop je die oorlog beter, he? Dan kunnen de Palestijnen en Syriërs terug. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Dan stop je die oorlog beter, he? Dan kunnen de Palestijnen en Syriërs terug. Ik hoef helemaal geen oorlog ergens te stoppen, behalve dan die ze verplaatsen naar dit land. Daar zal ik mijn stinkende best voor doen. Laat ik maar beginnen met het platbranden van de sportschool waar ze zo graag de bink uit hangen. Dan een aantal moskeeen slopen en wat imams de mond snoeren. Lijkt me een prima begin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Figulus: Ik hoef helemaal geen oorlog ergens te stoppen, behalve dan die ze verplaatsen naar dit land. Daar zal ik mijn stinkende best voor doen. Laat ik maar beginnen met het platbranden van de sportschool waar ze zo graag de bink uit hangen. Dan een aantal moskeeen slopen en wat imams de mond snoeren. Lijkt me een prima begin. Je hoeft hem ook niet genadeloos te promoten. Lees Mattheus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 6 uur geleden zei Fundamenteel: Je hoeft hem ook niet genadeloos te promoten. Lees Mattheus. Mijn hond uit het asiel weet nog beter wat het is om vluchteling te zijn, en daar komt meer dankbaarheid vanaf dan die zogenaamde vluchtelingen uit moslimland. Ook die kan ik soms achter het behang plakken, maar achter dat gedrag zit geen opzet. De enige vluchteling die welkom is in mijn huisje is een christelijke. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten