Hopper 813 Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/worden-we-gegijzeld-door-de-angst-voor-antisemiet-uitgemaakt-te-worden Er komen steeds meer beelden van wat er donderdagavond in Amsterdam gebeurd is. De zeer jonge sociale mediareporter Bender lukte wat onze journalisten en politici niet lukte en bracht in beeld hoe de supporters van Maccabi Tel Aviv door de stad trokken na de wedstrijd. Zouden onze premier Dick Schoof, onze echte regeringsleider Geert Wilders en ophitsers als Van der Plas, Bikker en Yeşilgöz deze beelden bekijken en hun woorden over Jodenhaat dan terugnemen? En biedt de Israëlische premier dan ook zijn excuses aan voor hoe zijn landgenoten zich misdragen hebben in onze hoofdstad? Of komen de beschuldigingen van antisemitisme hem en onze politici net iets te goed uit? En welk belang hebben zij dan bij de aangewakkerde moslimhaat? Hebben ze die haat nodig om extra draagvlak te krijgen voor het strengste asielbeleid ooit of om toch meer medestanders te krijgen voor een omvolkingstheorie? Vrijdagavond keek ik het programma van Sven Kockelmann en toen kreeg ik van Frits Barend, Mirjam Bikker, Henri Bontenbal en Caroline van der Plas toch het idee dat dit heel onschuldige mensen waren die zomaar uit het niets werden aangevallen door Marokkaanse Amsterdammers op brommertjes. Frits Barend refereerde aan de jaren dertig en Bikker, Bontenbal en Van der Plas pleitten al voor meer lessen over de Holocaust op basisscholen. Praten we dan alleen over de verschrikkingen van de Holocaust, het antisemitisme en de aanval van 7 oktober 2023 of is er ook ruimte om te praten over de pijn van de Nakba in 1948, de landroof en de onderdrukking van de afgelopen decennia, de apartheid die steeds meer vorm krijgt en de vergeldingsactie van Israël die tienduizenden slachtoffers maakt, zich steeds verder uitbreidt en waarbij Westerse landen Israël geen strobreed in de weg leggen? Mogen deze verhalen er ook zijn of wordt het een ontmoeting waarbij moslims een beweging moeten maken en joden niets hoeven te doen? Het lijkt op het laatste. De pijn van onze islamitische landgenoten doet er niet toe. In de reacties van Schoof, Wilders, Yeşilgöz, Van der Plas, Bontenbal en Bikker viel geen woord over Gaza, de Westerlijke Jordaanoever en de schending van mensenrechten en ook geen woord over hoe de Israëlische hooligans twee avonden lang door Amsterdam trokken. Het is steeds hetzelfde liedje. Steeds weer die beschuldigingen van antisemitisme en ondertussen berooft Israël met veel geweld de Palestijnen van hun grond en gaan hun soldaten en hooligans hun goddelijke gang. Ik laat me niet gijzelen door de zionisten en hun groupies. De oorlog in Palestina wordt naar Nederland geëxporteerd door dit kabinet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 18 uur geleden zei Hopper: Ik laat me niet gijzelen door de zionisten en hun groupies. De oorlog in Palestina wordt naar Nederland geëxporteerd door dit kabinet. En wij (wederomgeboren gelovigen) laten ons ook niet gijzelen door de islamisten en hun groupies en hamasknuffelaars. De Jodenhaat uit de islamitische landen is naar Nederland geëxporteerd door de voorgaande kabinetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 11 november Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november Fijn dat er eindelijk eens een woordvoerder is van de wederomgeboren gelovigen. Dat schept duidelijkheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november 3 minuten geleden zei Hopper: Fijn dat er eindelijk eens een woordvoerder is van de wederomgeboren gelovigen. Dat schept duidelijkheid. Ook fijn dat er eindelijk eens een woordvoerder is van de antisemieten. Dat schept duidelijkheid. Zie topictitel. “We”…..😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 11 november Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november (bewerkt) Tu quoque (Latijn voor "jij ook" of "jij net zogoed"), of jij-bak of heiligheidseis is een logische drogreden van het type "two wrongs make a right", waarmee gepoogd wordt de opponent in diskrediet te brengen door erop te wijzen dat hij niet consequent naar zijn eigen standpunt handelt en dat de kritiek die hij uit ook op hemzelf van toepassing is. Zijn standpunt wordt dus niet verworpen omdat het de logica zou tarten, maar omdat hij boter op zijn hoofd zou hebben. Het is daarmee een vorm van het argumentum ad hominem, want zelfs als de persoon die aangevallen wordt inderdaad inconsequent of hypocriet handelt, tast dat niet de eventuele geldigheid van zijn argumenten aan. (wiki) 11 november bewerkt door Hopper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 november Rapport Share Geplaatst 11 november Een uitstekend standpunt van mevrouw Yesilgöz. Antisemieten die een klopjacht op Joden hebben gehouden hun dubbele paspoort afnemen. Dit moet eerst nog bij wet geregeld worden. Ze van hun bed lichten en ze voor een rechter brengen zou alvast een goed begin zijn. Maar zelfs dat gebeurt nog niet. “We” laten ons niet gijzelen door de angst voor islamofoob te worden uitgemaakt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 12 november Rapport Share Geplaatst 12 november 12 uur geleden zei Flawless victory: En wij (wederomgeboren gelovigen) laten ons ook niet gijzelen door de islamisten en hun groupies en hamasknuffelaars. De Jodenhaat uit de islamitische landen is naar Nederland geëxporteerd door de voorgaande kabinetten. Dit is nogal grof. De christenen, wedergeboren of niet, zijn hier niet het slachtoffer. Sterker: Jodenhaat bestaat al eeuwen in dit land, juist ontstaan door christenen. Maar over de rellen bij het voetbal: dat waren met name Marokkaanse jongeren, geen christenen. O ja, Nederland binnen: importeren. Nederland uit: exporteren. Je had dus importeren moeten gebruiken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 november Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november https://nos.nl/artikel/2544172-amsterdam-overwoog-verbod-op-ajax-maccabi-na-incidenten-met-fans-en-taxichauffeurs Citaat "Wat er de afgelopen dagen is gebeurd is het gevolg van een giftige cocktail van antisemitisme, hooligangedrag en woede over de oorlog in Palestina en Israël en andere landen in het Midden-Oosten", schrijft Halsema in de brief. In het 'feitenrelaas' staat onder meer dat de driehoek van gemeente, politie en Openbaar Ministerie op de ochtend van de wedstrijd de mogelijkheid besprak om het duel te verbieden. Dat was omdat er de avond en nacht ervoor meerdere incidenten waren geweest. De overheid begint al wat terug te krabbelen van dat vermeende 'antisemitisme'. Citaat Zo verschijnen woensdag op sociale media berichten met agressie en dreiging jegens Maccabi-supporters. Verder zijn er activisten die bij het Ajax-stadion pro-Palestijnse teksten met graffiti spuiten. Later trekken Maccabi-fans in het centrum aan een Palestina-vlag op een gevel. Een deel van die groep richt vernielingen aan aan meerdere taxi's. Vervolgens roepen taxichauffeurs elkaar online op om zich te mobiliseren, stelt de politie vast. Nederland heeft agressieve IDF provocateurs binnen gehaald, en de overheid heeft van meet af aan naar een zondebok gezocht om haar eigen falen te verhullen. Hoe dom kan een land zijn om mensen binnen te halen die in hun eigen land dagelijks moorden? Dat worden in Amsterdam toch niet zomaar vredesduiven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 23 november Rapport Share Geplaatst 23 november Op 12-11-2024 om 09:46 zei Hopper: https://nos.nl/artikel/2544172-amsterdam-overwoog-verbod-op-ajax-maccabi-na-incidenten-met-fans-en-taxichauffeurs De overheid begint al wat terug te krabbelen van dat vermeende 'antisemitisme'. Nederland heeft agressieve IDF provocateurs binnen gehaald, en de overheid heeft van meet af aan naar een zondebok gezocht om haar eigen falen te verhullen. Hoe dom kan een land zijn om mensen binnen te halen die in hun eigen land dagelijks moorden? Dat worden in Amsterdam toch niet zomaar vredesduiven? het is een schande dat NL en ISR dit zo hebben uitgespeeld. Vooral dat NL dit heeft toegelaten. Netanyalul wist al eerder dat er wat speelde dan de burgermeester in Amsterdam. Omdat de mensen bij de Mossad dit ideetje hadden bedacht. Walgelijke figuren daar, en ook walgelijk dat men in het Westen erin meegaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 november Rapport Share Geplaatst 26 november Israël is te ver gegaan en kan dit niet rechtvaardigen op 7 oktober. De vaders,moeders,kinderen hoeven niet mee te sterven in deze klopjacht. Het gaat er gewoon los over. Ik weet dat ik eerder Hamas de schuld van alles gaf, maar ik berouw dat enorm. Genadeloos van mij... stom en blind. Hopper reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst Op 23-11-2024 om 04:25 zei Paulus888: het is een schande dat NL en ISR dit zo hebben uitgespeeld. Vooral dat NL dit heeft toegelaten. Netanyalul wist al eerder dat er wat speelde dan de burgermeester in Amsterdam. Omdat de mensen bij de Mossad dit ideetje hadden bedacht. Walgelijke figuren daar, en ook walgelijk dat men in het Westen erin meegaat. Het was een een-tweetje tussen het kabinet Wilders 1 en Netanyahu met zijn kliek. De media blijken ook al in handen of op de hand van Israel. We kunnen onze media niet meer zomaar vertrouwen. Onze pluriformiteit in het publieke domein loopt gevaar. Gelukkig klopt de Mossad nog niet op mijn deur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst De rebellen in Syrië (= Al Quaeda, ISIS en HTS) hebben reeds de bedreiging naar Israël geuit dat ze zullen oprukken naar Jeruzalem. Daar wens ik ze dan veel succes mee, want een ieder die de steen Jeruzalem zal trachten te heffen zal zich deerlijk verwonden, leert de Bijbel. 🙂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) De V.N. eisen een twee-staten-oplossing voor juni 2025. We weten uit de bijbel hoe de Heer denkt over lieden die Zijn land Israël willen verdelen. bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 17 minuten geleden zei Flawless victory: De V.N. eisen een twee-staten-oplossing voor juni 2025. We weten uit de bijbel hoe de Heer denkt over lieden die Zijn land Israël willen verdelen. Je buikspreken voor God wordt steeds enger, nu is God ook al tegen een twee-staten oplossing? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst gisteren om 00:35 Rapport Share Geplaatst gisteren om 00:35 1 uur geleden zei Hopper: Je buikspreken voor God wordt steeds enger, nu is God ook al tegen een twee-staten oplossing? Je praat weer eens tegen je eigen spiegelbeeld aan. Boring. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst gisteren om 08:37 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:37 8 uur geleden zei Flawless victory: Je praat weer eens tegen je eigen spiegelbeeld aan. Boring. Tegen een spiegelbeeld praten is beter dan tegen een muur praten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Op 27-11-2024 om 00:57 zei Fundamenteel: Israël is te ver gegaan en kan dit niet rechtvaardigen op 7 oktober. De vaders,moeders,kinderen hoeven niet mee te sterven in deze klopjacht. Het gaat er gewoon los over. Ik weet dat ik eerder Hamas de schuld van alles gaf, maar ik berouw dat enorm. Genadeloos van mij... stom en blind. Waarom niet? Heb je soms moslims aan de deur gehad? Hier beginnen ze wat actiever te worden in het park met hun alluhakbar gezeik. Gaat niet lang duren denk ik voordat er eentje in het ziekenhuis beland. Die zogenaamde zielepieten van moeders en kinderen vinden het maar al te prachtig dat de joden door hamas werden vermoord. Die geven hamas ook graag de ruimte om hun ding te doen. Dat geklaag is enkel toneelspelerij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Waarom niet? Heb je soms moslims aan de deur gehad? Hier beginnen ze wat actiever te worden in het park met hun alluhakbar gezeik. Gaat niet lang duren denk ik voordat er eentje in het ziekenhuis beland. Die zogenaamde zielepieten van moeders en kinderen vinden het maar al te prachtig dat de joden door hamas werden vermoord. Die geven hamas ook graag de ruimte om hun ding te doen. Dat geklaag is enkel toneelspelerij. Gewoon beide tot bekering roepen? Dat is onze enige roeping. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Gewoon beide tot bekering roepen? Dat is onze enige roeping. Nee hoor, Israel heeft het volste recht om ze dood te maken. Geoorloofd doden heet dat, en niet vermoorden zoals ze dat al klagend en wenend doen willen overkomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 6 minuten geleden zei Figulus: Waarom niet? Heb je soms moslims aan de deur gehad? Hier beginnen ze wat actiever te worden in het park met hun alluhakbar gezeik. Gaat niet lang duren denk ik voordat er eentje in het ziekenhuis beland. Die zogenaamde zielepieten van moeders en kinderen vinden het maar al te prachtig dat de joden door hamas werden vermoord. Die geven hamas ook graag de ruimte om hun ding te doen. Dat geklaag is enkel toneelspelerij. Dat klopt. Kinderen wordt van jongs af aan de Jodenhaat geleerd. Bovendien geeft Israël altijd van te voren ontruimingsberichten. Geen enkel ander leger ter wereld doet dat. Er is geen humaner leger dan de IDF. Ook de Syrische rebellen hebben al aangekondigd dat ze Jeruzalem willen gaan innemen. Dan hebben ze buiten de God van Israël gerekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Flawless victory: Dat klopt. Kinderen wordt van jongs af aan de Jodenhaat geleerd. Bovendien geeft Israël altijd van te voren ontruimingsberichten. Geen enkel ander leger ter wereld doet dat. Er is geen humaner leger dan de IDF. Ook de Syrische rebellen hebben al aangekondigd dat ze Jeruzalem willen gaan innemen. Dan hebben ze buiten de God van Israël gerekend. Humanistisch gelul noem ik dat. Niet zo zeiken ten tijde van oorlog. Het enige waar ik zo mogelijk op zou letten is dat ze zo snel als mogelijk dood worden gemaakt. Maar niet gaan wenen als dat niet altijd lukt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Zijn wij niet geboden niemand te haten en voor vijand en vriend te bidden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Zijn wij niet geboden niemand te haten en voor vijand en vriend te bidden? Is de overheid het zwaard voor niets gegeven? Als morgen Rusland op je stoep staat, hoeft het leger niet in te grijpen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Flawless victory: Is de overheid het zwaard voor niets gegeven? Als morgen Rusland op je stoep staat, hoeft het leger niet in te grijpen? Boven mijn petje en ook boven dat van jou. Ik heb alleen gezien dat er teveel burgers en gebouwen sneuvelde in het proces en mijn hart brak open. Het moet ergens stoppen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Zijn wij niet geboden niemand te haten en voor vijand en vriend te bidden? Ik heb een grondige afkeer van die religie, die niet zou bestaan zonder mensen die het verzonnen hebben en er in geloven. Heb onlangs de taakstraf afgemaakt, en daar zitten een heleboel moslims die eigenlijk in de gevangenis horen. Ene grote bek hebben die lui als ze eenmaal met succes de zielepiet bij de rechter hebben uitgehangen. Ik heb ze fatsoelijk van repliek gediend, zonder een blad voor de mond te nemen. Achterbakse schijnheiltjes zijn het. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten