Chealder 1 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Die teaser vind ik gaaf gemaakt Archy! Soms is de overgang van het ene lied naar het andere lied ietwat abrupt, maar verder echt heel gaaf gedaan! Well done Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Tof, een crea topic. @Archillion Ik zie dat je vooral goed bent in hard-surface modelling, ik vind Optimus Prime heel goed gelukt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Mijn super mooie, goed bedachte, unieke, niet kapot te maken cadeautjesmand voor mn nichtje... Sorry voor de kwaliteit van de foto.. Moest gemaakt worden met mn gsm want mijn camera heeft het leven gegeven en ik moest bijschijnen met een blauw mini-zaklampje want mn licht is niet fel genoeg. Morgen zal ik nog een foto maken van de inhoud Vóór ze het allemaal heeft open gemaakt.. Voor op de mand zitten 2 zwarte rozen vast gemaakt en in de rechterhoek is een knuffelbeer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Leuk gemaakt! En zelfs crea bezig geweest met het maken van de foto. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Tijd geleden gemaakt (ik moet echt weer wat gaan doen) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 @Ebbeloe: Leuk Wanneer is haar verjaardag? @RaXz: Grappig, steek zo m'n tong terug uit hoor! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Eerst dreigen en dan toch doen met een smiley, dan vraag je erom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Aaaaaaaaaah!! * Chealder gilt het uit en steekt toch heel stiekem en kort haar tong uit en hoopt dat het monster het niet heeft gezien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ze was vandaag jarig. Of eigenlijk.. is nog jarig Bij daglicht .. Of eigenlijk morgen licht.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Leuk! Die placemats hadden wij ook, mijn dochter heeft het voor elkaar gekregen de fotovakjes te versplinteren dus nu hebben we ze niet meer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Mn nichtje had niet door dat het placemats waren.. Was van plan er hangertjes achter te bevestigen en ze op te hangen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 30 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2011 M'n laatste project, ik moet hem voor de grap eens gaan schilderen. En deze is ooooouud, een uit de hand gelopen licht experiment in 3D studio Max. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Mijn borduursel is af . Hij is niet groot, maar ik ben er wel blij mee . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Wat leuk Fee! Die is echt lief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dikkedrigus 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 alstublieft http://www.facebook.com/media/set/?set=a.154132741304449.51065.124031097647947 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Vet! Kun je voor ons geen eethoek maken? Eiken of kersen ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Cadeau voor het zilveren huwelijk van de ouders van m'n vriendje; Letters+roos zijn van klei. Veel werk maar wel leuk om te doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wooow, moooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wooow, moooi! Mee eens! x2 x3 x4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wooow, moooi! Mee eens! x2 x3 x4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wooow, moooi! Mee eens! x2 x3 x4 * Confused. Why the ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hand in hand koersen ze recht door zee, Zonneschijn maar ook onweer maken ze mee, Voor hen vormt dat echter geen enkel gevaar, Want Frits en Anja kunnen bouwen op elkaar, Samen schrijven zij hun eigen verhaal, Al vijfentwintig jaar nu in totaal. Dat is het gedicht dat er staat, voor wie het niet van de foto kan lezen. Ik vind 'm nog steeds echt supergaaf Lin! En ik kan er iedere dag naar kijken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Een kaartje voor vriendlief (sorry, ik heb een voorliefde voor eeyore) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Admod note:Het modelbouw deel is in zijn geheel overgezet naar dit topic. Hier weer terug naar de kleine(re) creatieve uitspattingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik heb een naaimachine van mijn moeder te leen gekregen omdat ik een broek moet inkorten, maar ik ben heel bang dat ik dat verkeerd ga doen. Mijn moeder heeft nu één pijp afgespeld en ik moet de andere doen, dat zal nog wel lukken. Maar ik moet natuurlijk ook een stuk afknippen. En ik ben bang dat ik teveel afknip. Dus hoeveel cm stof moet ik overhouden voor een fatsoenlijk zoom? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten