Taam 1 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 GAAF!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Into hardcore/rockabilly/punk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ze zijn allemaal leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ik vind die 2e leuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Wauw, die vind ik echt wel ongelooflijk mooi eigenlijk, spreekt me behoorlijk aan qua stijl! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 hihi, thanks Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Beminde 0 Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Creatievelingen allemaal! Leuk om te zien, zitten ook ontzettende mooie creaties tussen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Voor iedereen die geïnteresseerd is; de EP van mijn band Repulse is niet alleen te downloaden van de Myspace pagina of nog 6dagen in een zipfiletje met artwork op deze locatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Quote: Op maandag 14 januari 2008 14:49:05 schreef AndreasJ het volgende: Voor iedereen die geïnteresseerd is; de EP van mijn band Repulse is niet alleen te downloaden van de Myspace pagina of nog 6dagen in een zipfiletje met artwork op deze locatie. Heerlijk, binnen 10 seconden binnen *gaat kijken* Samengevoegd: Over het algemeen best vet alleen soms is de stem zo vervormd dat het varkensgeknor is, en dat vind ik weer enorm lelluk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Niks vervormd, zo brult ie in het echt ook... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 M'n tekening die in school hing. Ik vond het niet echt leuk dat ze hem ophingen want het was nog maar een schets ben nu bezig met m'n echte tekening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Quote: Op maandag 14 januari 2008 15:27:12 schreef AndreasJ het volgende: Niks vervormd, zo brult ie in het echt ook... Ok. Nog steeds vind ik het lelijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2008 Mijn rok is af Grote versie Grote Versie Grote Versie Hele werkproces Misschien moeten er nog wat stroken onder aan... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Die is echt hip zeg! En heb je nou een soort bouwpakket of zag ik dat verkeerd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Bouwpakket? Een maak-je-eigen-rok-set ofzo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 * Dwarrel denkt dat ze de tas op de eerste foto bedoelt. lijkt of het een "bouwpakket" is. een naaiwerkje met beschrijving. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Neu toen had ik de stof al geknipt en ingepakt in die tas. Doe alles zelf, tot en met patroontekenen aan toe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Oh, patroontekenen vond ik altijd vet stom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik heb er nooit les in gehad dus waarschijnlijk doe ik het vreeschlijk fout, maar voor rokken werkt het Voor shirts niet, dus daar moet ik nog een keer een standaardpatroon voor zoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 ik heb een dubbel boek basis patroon tekeken. Mocht ik je ooit zien bij een meeting en ik eraan denken kan ik die wel voor je meenemen T-shirts zijn vrij lastig te patroon tekenen, als je het eenmaal door hebt valt het mee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Tof ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Leuk! Op zich niet meteen mijn ding (die stukken blauwe stof erin vind ik wel super), maar 't is sowieso geweldig dat je zo'n ideeën uitwerkt enzo, volgens mij heb jij echt wel een eigenzinnige en unieke garderobe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 mijn nieuwste ketting! Hij's echt zoooo tof geworden!! Alle kralen zitten aan elkaar door middel van kettelstiftjes. Word ie lkkr luchtig van.. 't zijn allemaal glaskralen en ook niet de kleinsten.. dus hij's vrij zwaar.. Maar goed. Ik wilde ene ketting die bij heel veel verschillende kleuren kleding kan en dat kan met deze zeker wel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2008 Leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2008 oké, toch een beetje angstig post ik mijn laatste crea-uitspatting. Mijn allereerste olieverfschilderij ooit gemaakt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten