Dat beloof ik 990 Geplaatst 30 oktober Rapport Share Geplaatst 30 oktober 9 uur geleden zei Robert Frans: In plaats daarvan krijg je grote, monopolistische, amorele techbedrijven, die alle benodigde data zullen gaan genereren, bewaren en delen. Inclusief persoonlijke gegevens op extreem gelaagd, diepgaand niveau, 'vrijwillig' door ons afgestaan en in realtime bijgehouden. Organisaties zonder landsgrenzen, die aantoonbaar net zo vatbaar zijn voor machtszucht, corruptie en schending van mensenrechten. Zonder enige vorm van betekenisvolle democratische controle en zonder enige vorm van betekenisvolle transparantie, terwijl wij en ook overheden zelf er volledig afhankelijk van worden. Ik ben het volledig met je eens dat een dergelijke instelling schadelijk is voor de samenleving. Waar zouden we moeten doen met dergelijke instellingen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 8 minuten geleden zei Dat beloof ik: Ik ben het volledig met je eens dat een dergelijke instelling schadelijk is voor de samenleving. Waar zouden we moeten doen met dergelijke instellingen? AI is enkel te corrumperen door een mens en als dat open source is, kan dat opgemerkt worden door alle mensen. Dus corruptie is dan veel minder mogelijk. Kijk eens hoe democraten (politici) nu handelen en hoe ze hun voorkennis toepassen op de beurs. Voor u en mij is zoiets strafbaar. Zij demoniseren wat tegenkandidaten en het volk wordt blind door haat voor corruptie. Als er nu geen duizendtal zichzelf alleen zouden verrrijken maar die triljaeden telkens opnieuw voor de democratie zouden investeren, dan heb je groeiend kapitaal. Het kapitalisme is niet slecht, maar is in handen van slechte corrupte mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten