Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hij liet de berichten van mensen die anders denken dan hijzelf op zijn forum vervolgen door A.I.   Alle berichten van zo’n persoon liet hij scannen door/mbv A.I., of het niet teveel afweek van wat hem

Het enige wat de narcist ziet is zijn eigen reflectie in de spiegel. 

Ik ben serieus.  Wereldse vraagstukken mogen in twist behandeld worden.   We hoeven geen consensus met elkander na te streven.    Doch het hoogste gebod transcendeert aan de twistgesprekken.

Zojuist zei Figulus:

Als er 5 man staan te kijken naar wat ik doe, zou ik me afvragen wat hen zo aantrekt in wat ik aan het doen ben.

Ja maar die krijgen evenveel loon met te kijken dan gij die daar staat te zweten hé. 

En dan heb ik zoiets van:, laat die mensen toch gewoon hun uitkering trekken in plaats van met schone schijn beleid te voeren. 

In die tijd dat ze werkloos zijn kunnen ze iets nuttiger doen dan toekijken op werkvolk hé. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja maar die krijgen evenveel loon met te kijken dan gij die daar staat te zweten hé. 

En dan heb ik zoiets van:, laat die mensen toch gewoon hun uitkering trekken in plaats van met schone schijn beleid te voeren. 

In die tijd dat ze werkloos zijn kunnen ze iets nuttiger doen dan toekijken op werkvolk hé. 

Het bier smaakt wel lekkerder nadien, dus dat krijgen ze luidkeels te horen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Het bier smaakt wel lekkerder nadien, dus dat krijgen ze luidkeels te horen.

Hier moet je postbode worden als je wilt drinken tijdens uw uren. :D

Als ge wilt keren zwelgen, ik ken een kantoor waar ge al om 9h 's ochtends zat kunt worden van de uitgeademde lucht alleen. En daar heb ik niets problemen mee, het zijn geen chirurgen die dat niet kunnen permiteren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Figulus:

M.i. kan een beperking bij een ongeboren kind voor de ouders moeilijk een eigen keuze zijn, terwijl je dat wel lijkt te impliceren. Het is niet dat het onderscheid niet begrepen wordt, maar dat je criteria moeilijk consequent en eerlijk zijn toe te passen in alle gevallen

Ik zeg niet dat de beperking een eigen keus is..wel is het een keus wat je doet, als je weet dat het er is. Maar dat hoort eigenlijk thuis in een ander topic.

Ik wil er enkel mee aangeven dat een basisinkomen niet altijd een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier moet je postbode worden als je wilt drinken tijdens uw uren. :D

Als ge wilt keren zwelgen, ik ken een kantoor waar ge al om 9h 's ochtends zat kunt worden van de uitgeademde lucht alleen. En daar heb ik niets problemen mee, het zijn geen chirurgen die dat niet kunnen permiteren. 

Tegenwoordig zijn we afhankelijk van technologie zoals e-mail, mobiele telefoons en andere vormen van digitale communicatie, waardoor de rol van fysieke postbezorging en de bijbehorende transportmethoden aanzienlijk is veranderd. Ik heb enkele weken voor PostNL gewerkt; het romantische beeld van Pieter Post verdwijnt als je ziet hoe het in feite enkel nog maar draait om reclame en de distributie daarvan. Die moet vervolgens, geheel in tegenstelling tot de reden voor de ontwikkeling van de elektrische fiets, op een trapfiets bezorgd worden. Het was van korte duur dat ik mijn energie daar aan heb besteed. Over nutteloos werk gesproken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

Tegenwoordig zijn we afhankelijk van technologie zoals e-mail, mobiele telefoons en andere vormen van digitale communicatie, waardoor de rol van fysieke postbezorging en de bijbehorende transportmethoden aanzienlijk is veranderd. Ik heb enkele weken voor PostNL gewerkt; het romantische beeld van Pieter Post verdwijnt als je ziet hoe het in feite enkel nog maar draait om reclame en de distributie daarvan. Die moet vervolgens, geheel in tegenstelling tot de reden voor de ontwikkeling van de elektrische fiets, op een trapfiets bezorgd worden. Het was van korte duur dat ik mijn energie daar aan heb besteed. Over nutteloos werk gesproken.

En die postbodes moeten dan vaak nog reclame posten omdat de post daar op verdient. En dan moet dat echt overal gepost worden behalve waar een sticker kleeft dat ze geen reclame willen. 

Die mannen verdienen echt wel een basisinkomen bovenop hun loon. 

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Wappie geouwehoer. Economie wordt geregeld door mensen. 

Neen het is uw gebrek aan causaliteit rijmen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

En die postbodes moeten dan vaak nog reclame posten omdat de post daar op verdient. En dan moet dat echt overal gepost worden behalve waar een sticker kleeft dat ze geen reclame willen. 

Die mannen verdienen echt wel een basisinkomen bovenop hun loon. 

Ik ook hoor. Dan blijf ik mijn energie besteden aan het fietsen met honden uit het asiel, waarmee ik me nuttiger voel dan als veredelde reclame- en folderbezorger voor PostNL.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Figulus:

Ik ook hoor. Dan blijf ik mijn energie besteden aan het fietsen met honden uit het asiel, waarmee ik me nuttiger voel dan als veredelde reclame- en folderbezorger voor PostNL.

Ja dat is heel nobel werk. Beter dat mensen zoiets kunnen doen dan ze als statistiek van politici te behandelen.

We zijn nummers die deze democraten nog zouden chippen al ware we hun huisdier.  En dat ze nog volk achter zich krijgen, verbijstert mij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja dat is heel nobel werk. Beter dat mensen zoiets kunnen doen dan ze als statistiek van politici te behandelen.

We zijn nummers die deze democraten nog zouden chippen al ware we hun huisdier.  En dat ze nog volk achter zich krijgen, verbijstert mij. 

Vroeger was alles beter. Vroeger had je een postkoets, en dus hamers en spijkers nodig om de band te repareren. Dat waren nog eens tijden, kon je problemen oplossen met een flinke tik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Figulus:

Vroeger was alles beter. Vroeger had je een postkoets, en dus hamers en spijkers nodig om de band te repareren. Dat waren nog eens tijden, kon je problemen oplossen met een flinke tik.

Het is nog nooit iemand gelukt om een band met spijkers te repareren.

Wielen wel.

Wellicht zou het helpen om even na te denken bij wat je schrijft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het is nog nooit iemand gelukt om een band met spijkers te repareren.

Wielen wel.

Wellicht zou het helpen om even na te denken bij wat je schrijft.

Het gebruik van "band" kan gerechtvaardigd zijn als we het hebben over de ijzeren band die om het houten wiel van een koets werd geslagen. Deze ijzeren band zorgde voor extra stevigheid en slijtvastheid en werd met behulp van hitte en spijkers op het wiel aangebracht.

Maar goed, voor de ultra autist:

"Vroeger had je een postkoets, en dus hamers en spijkers nodig om de ijzeren band om het wiel te repareren."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel beledigingen vandaag nog wel gangbaar zijn, zijn mensen nu echt ook sneller beledigd. 

Als men mij stuiterbelg, wappie, complot denker noemt; dan zijn dat gewoon karaktermoorden omdat men niet aan de inhoud kan. 

Dat is de duivel die in ons woont waarvoor we de Heilige Geest plaats moeten geven. Als iedere belediging beantwoord moet worden, wat voor soap zou je dan krijgen? 

Zij die deze termen gebruikten zijn al reeds door de toekomst veroordeeld. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als men mij stuiterbelg, wappie, complot denker noemt; dan zijn dat gewoon karaktermoorden omdat men niet aan de inhoud kan. 

Je wordt stuiterbelg genoemd omdat het alle kanten bij je opgaat.  Verder wordt je wappie genoemd omdat je anti-vaccinatie bent.  En complotdenker spreekt voor zich: populistisch rechts is altijd complotdenker.  Zeg maar de achterban van Trump, Baudet, Wilders en dat soort figuren.  

Dat zijn geen karaktermoorden, maar karakteriseringen.  Toen je een eigen forum begon kreeg je ook allemaal gelijkgezinden met je mee.   Verstandige mensen bleven weg.

Je trekt dus ook mensen aan die je (waan)ideeën bevestigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Begrijp je dan nog steeds niet dat als wij allemaal dezelfde Heer zouden dienen, we allemaal gelijkgezind zouden zijn als het over zaken gaat die hier vaak in twist belanden? 

Dit laat weer zien dat je geen enkel inzicht hebt in de werking van en binnen het Lichaam van Christus.   En niet alleen je bovenstaande bericht maar de hele topic laat zien dat je verblind bent door geld en politiek. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

Die rekensom werkt alleen voor mensen die als werknemer simpel werk doen, bij een baas werken en te dom zijn om een eigen zaak te draaien. 
Met een eigen zaak werk je vaak 80 uur of meer per week en ben je niet te vervangen.

ik dacht dat je een normale visie had op van alles, dus dit valt me van je tegen..

Kijk op je "simpele" mensen neer of zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Flawless victory:

Dit laat weer zien dat je geen enkel inzicht hebt in de werking van en binnen het Lichaam van Christus.   En niet alleen je bovenstaande bericht maar de hele topic laat zien dat je verblind bent door geld en politiek. 

Hoezo? Onderbouw dit eens? 

Je kan wel van smaak verschillen of voorkeuren, maar  wat daarvan als zonde bestempeld wordt door de Bijbel zou wel eensgezindheid vinden. 

Spreek eens tegen zonder ad hominem, het begint een zielig vertoon te worden van willen maar niet kunnen. 

Iedereen dezelfde sociale zekerheid gunnen is verblind door geld? Het gaat niet over dat geld maar over het feit dat dit wanbeleid er toe leidde dat veel mensen de huur edm niet meer kunnen betalen, zelfs waar men werkt. 

Dus iedereen dezelfde zekerheid, iedereen gelijkwaardig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Hopper:

Dat zijn geen karaktermoorden, maar karakteriseringen.  Toen je een eigen forum begon kreeg je ook allemaal gelijkgezinden met je mee.   Verstandige mensen bleven weg.

Je trekt dus ook mensen aan die je (waan)ideeën bevestigen.

Hij liet de berichten van mensen die anders denken dan hijzelf op zijn forum vervolgen door A.I.   Alle berichten van zo’n persoon liet hij scannen door/mbv A.I., of het niet teveel afweek van wat hem goeddunkte en hij ontzegde direct de toegang tot bepaalde rubrieken.   Dus niet alleen verblind door geld en politiek maar ook bevangen door machtswellust.   En nu hij opnieuw een forum is gestart verscheen er een poosje geleden een bericht van ene “GodIsDead” waarin werd gesteld dat men heeft geconstateerd dat Fundamenteel op social media fake accounts laat maken door bots / A.I. waarmee hij desinformatie zou verspreiden.  Er werd gesteld dat men daarom tot vervolging over zou gaan.    Daar werd melding van gemaakt op zijn eigen forum. Maar het bericht is inmiddels verwijderd en daarna heeft het forum een poos offline gestaan maar nu staat het weer online. 

Ik heb voor dergelijke dingen (karma) gewaarschuwd, maar mijn waarschuwing werd zoals gebruikelijk in de wind geslagen.   Vervolgt niet met AI opdat gij niet vervolgd worde.   Het rijk van het beest als ultiem gevolg van de verblinding die de mensheid treft.  Men stuurt AI af op andere mensen, dan zal men zelf ook vervolgd worden door/met AI.   Het inzicht ontbreekt echter omdat het ego te groot is om iets te willen leren/inzicht te ontvangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Hij liet de berichten van mensen die anders denken dan hijzelf op zijn forum vervolgen door A.I.   Alle berichten van zo’n persoon liet hij scannen door/mbv A.I., of het niet teveel afweek van wat hem goeddunkte en hij ontzegde direct de toegang tot bepaalde rubrieken.   Dus niet alleen verblind door geld en politiek maar ook bevangen door machtswellust.   En nu hij opnieuw een forum is gestart verscheen er een poosje geleden een bericht van ene “GodIsDead” waarin werd gesteld dat men heeft geconstateerd dat Fundamenteel op social media fake accounts laat maken door bots / A.I. waarmee hij desinformatie zou verspreiden.  Er werd gesteld dat men daarom tot vervolging over zou gaan.    Daar werd melding van gemaakt op zijn eigen forum. Maar het bericht is inmiddels verwijderd en daarna heeft het forum een poos offline gestaan maar nu staat het weer online. 

Ik heb voor dergelijke dingen (karma) gewaarschuwd, maar mijn waarschuwing werd zoals gebruikelijk in de wind geslagen.   Vervolgt niet met AI opdat gij niet vervolgd worde.   Het rijk van het beest als ultiem gevolg van de verblinding die de mensheid treft.  Men stuurt AI af op andere mensen, dan zal men zelf ook vervolgd worden door/met AI.   Het inzicht ontbreekt echter omdat het ego te groot is om iets te willen leren/inzicht te ontvangen.

Dus je bent nog steeds bezeten door een onreine geest die je aanzet tot twist. Breek toch met die zonde jongeman, je bent een zielig vertoon geworden. 

Ik zal bidden voor je. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus je bent nog steeds bezeten door een onreine geest die je aanzet tot twist. Breek toch met die zonde jongeman, je bent een zielig vertoon geworden. 

Ik zal bidden voor je. 

Het enige wat de narcist ziet is zijn eigen reflectie in de spiegel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites