Spring naar bijdragen

Jihad op de straat in Engeland.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Hopper:

Ik zie dat de islam hier belasterd wordt.    Dan is het tijd om eens een moslim te citeren betreffende de waarheid: “Het universum fluistert altijd de waarheid.”

Jezus heeft nooit onderscheid gepredikt tussen christenen en moslims, beiden bestonden nog niet in de tijd dat hij predikte.   Jezus predikte naastenliefde en ik vat dat op als naastenliefde voor alle mensen.  Moslimhaat op een forum prediken valt m.i. niet onder naastenliefde.   Ook predikte Jezus om niet te oordelen en anderen de maat te nemen.   Iemand de maat nemen omdat hij moslim is lijkt me dan ook niet aan de orde. 

Moslims, hindoes, boeddhisten en anderen kunnen ook  in waarheid leven.

Wanneer gij Mij liefhebt, zult gij mijn geboden bewaren. En Ik zal de Vader bidden en Hij zal u een andere Trooster geven om tot in eeuwigheid bij u te zijn, de Geest der waarheid, die de wereld niet kan ontvangen, want zij ziet Hem niet en kent Hem niet; maar gij kent Hem, want Hij blijft bij u en zal in u zijn. (Joh 14)

Waarheid is geestelijk en de wereld kan haar niet ontvangen.  En aangezien het begrip 'christen' of 'moslim' een werelds begrip is, kunnen christenen noch moslims de waarheid ontvangen.  En toch kunnen zowel christenen als moslims in waarheid leven.    Maar besef wel dat 'de waarheid' geen moslimhaat filmpjes plaatst.......

Ook jij bent geregeld een troll. Je verkondigt leugens en halve waarheden over Jezus.  Ook nu weer. Je bestempelt de waarheid tot “haat”. Ook jij leeft helaas dus niet in de waarheid. 

Vertel mij waar en wanneer Jezus heeft gezegd dat een man systematisch kinderen mag verkrachten. Zoals Mohammed en zijn volgelingen.

De Waarheid, die Jezus Christus IS, is een tweesnijdend zwaard. Wie niet vóór Jezus is is tegen Hem. Geen mens kan Jezus Christus volgen én Mohammed! Een moslim kan ondanks dat hij de religie van de duivel aanhangt door de Vader tot geloof in Jezus gebracht worden en daar kan Hij zelfs de afschuwelijke Koran voor gebruiken want zelfs daar staan enkele zinnetjes in waardoor een Geestgeleide zelf nadenkende intelligente moslim tot het inzicht kan komen dat Jezus de Logos is.  Vanaf dat moment zal hij Mohammed (moeten) verwerpen en dat ook doen.

De islam heeft NIETS met Christus gemeen. Nul komma nul. Het leven van “de profeet” staat lijnrecht tegenover dat van onze Here Jezus Christus. Dat zijn FEITEN. 

En wie islam en christendom op 1 hoop gooit heeft van beide religies niets maar dan ook niets begrepen.   Dat jij daar ook het hindoeïsme bijsleept laat helemaal zien dat je zelf van geen van drie de religies kaas hebt gegeten want het hindoeïsme heeft een totaal andere ontstaansgeschiedenis dan de islam. Omdat Mohammed geen aansluiting kreeg bij de christenen en ook niet bij de joden, heeft hij de religie van het bloedzaaard gesticht uit haat voor de joden en de christenen.  Daarbij heeft hij eigenhandig een fake-religie gecreëerd ter vervanging van jodendom en christendom, door 1 van de vele Arabische afgoden tot de enige God te bombarderen en dat werd de afgod Allah.

En onze “Paulus 888” alias “Bekeerling 14” moet zich nodig bekeren van zijn pedo-lievende trollerige domheid. 

Er is maar Eén Waarheid. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En na die veertigdagentijd kunnen we de liefdadigheid weer lekker loslaten 😄 Al die tradities zijn bullshit. Als je liefdadigheid in de praktijk wil brengen kun je dat elke dag doen, niet alleen

Kijk even naar je eigen profielfoto aub.

Dit laat ik ook niet meer toe. Maand blokkade gekregen.

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/de-islam-een-gewelddadige-ideologie-kijk-naar-de-feiten

Voor iedereen die hardnekkig vast blijft houden aan de propaganda dat de islam een gewelddadige ideologie is:

Wat moslims wereldwijd als een broedervolk beschouwen is uitgemoord /etnisch gezuiverd / uitgehongerd, en iedereen heeft daarvan anderhalf jaar lang elke dag de beelden gezien. De woede en de onmacht die men daarover heeft gevoeld is onmetelijk. Desondanks hebben miljoenen en miljoenen moslims anderhalf jaar lang vreedzaam gereageerd. Als het beeld dat de volksmenners ons willen doen geloven enige juistheid had, dan waren de aanslagen niet te tellen geweest. 

Dit bewijst bij uitstek dat de islam een religie van vrede is, en dat de excessen van individuen die stellen uit naam van de islam te handelen, precies dat zijn: excessen van individuen die (slechts) stellen uit naam van de islam te handelen. 

Mensen die iets anders willen geloven zijn toch niet te overtuigen, maar dan is dat duidelijk: deze mensen wíllen de propaganda geloven. 

Dit gaat uiteraard over de genocide in Gaza welke al weer anderhalf jaar gaande is en mede wordt mogelijk gemaakt door christelijk Amerika (en Europa in mindere mate).   Dit valse narratief -dat de islam een gewelddadige ideologie is-  is uiteraard gekomen door Satan die graag verdeeldheid schept.   Lieden als Fortuyn en Wilders zijn helpers van Satan, daar is geen enkele twijfel over mogelijk.

En verder herinneren we ons allemaal de grootste naoorlogse genocide in Europa: de moord op meer dan 6000 moslims in Srebrenica.  Gedaan door ?   Juist, door 'christelijke' Serviërs.   Eens kijken, dan hebben we natuurlijk nog de 'christelijke' Russen die dagelijks terreur uitoefenen in Oekraïne.  Ook nog eens met instemming van de kerk.

En verder stop ik met het vermelden van de christelijke terreur.  Anders kom ik uit bij de massamoord op de Katharen en anderen die het oneens waren met de RKK.  Uiteraard is er geen wedstrijd in terreur gaande tussen christenen en moslims.  En Jezus' leer is natuurlijk ook geen gewelddadige ideologie, integendeel...    

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Hopper:

En verder stop ik met het vermelden van de christelijke terreur.  Anders kom ik uit bij de massamoord op de Katharen en anderen die het oneens waren met de RKK.  

Het Levensgrote verschil tussen de misdaden die onder de dekmantel van het christendom zijn begaan en die die uit naam van de islam worden begaan,  is dat de misdaden die door bepaalde afdelingen van de RKK zijn begaan NIET kunnen worden gerechtvaardigd met de Bijbel in de hand, terwijl de misdaden die door Mohammedanen worden begaan WEL kunnen worden gerechtvaardigd met de Koran in de hand.

Verder blijf jij komen met je linkse politieke BNNVARA-propaganda.  Die propaganda wordt al jaren doorzien.

Het meest Levensgrote verschil tussen de islam en het christendom is de levensgeschiedenis van “de profeet” versus de levensgeschiedenis van Onze Here Jezus Christus.  Wie daar systematisch van blijft wegkijken en het blijft ontkennen die is Hem niet waard. Of ie zich nu agnost noemt of atheïst of moslim of een hopper.   “Wie niet met Mij is, die is tegen Mij; en wie niet met Mij bijeenbrengt, die drijft uiteen.” Mattheus 12:30.   En wie hardnekkig de vele misdaden van Mohammed blijft ontkennen , en net blijft doen alsof het een religie is die op hetzelfde niveau staat als het christendom, brengt niet “met Mij samen, die drijft uiteen”. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie geen enkel weerwoord op het gestelde.  Ik ga er van uit dat een inhoudelijke reactie achterwege blijft.  Nu is dat bij complotgelovigen altijd het geval, dus ik ben niet echt verbaasd.

Verder sta ik volledig achter Mattheus 12:30,   Alle zonde en lastering zal de mensen vergeven worden; maar de lastering tegen de Geest zal de mensen niet vergeven worden.  Lastering tegen moslims zal u dan ook vergeven worden, als u zich bekeert @FV.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Flawless victory:

Het enige wat jij doet is projectie. Je bent nimmer tot de goddelijke kern doorgedrongen die Christus is.  Je weet helemaal niets, nul komma nul van het  Christendom af, omdat je te allen tijde bent blijven hangen aan de buitenkant, bent blijven hangen in religie en platte letters zonder tot de kern door te zijn gedrongen. Je bent de Weg nooit gegaan.   Jij weet zelfs nog veel meer van de islam af dan je óóit van het Christendom hebt begrepen.   Je bent te LAF voor de Waarheid.  En je leidt jezelf van de Waarheid áf door te trollen op een christelijk forum.  En de enige die je daarmee uiteindelijk te pakken hebt dat ben jijzelf. Aan het einde van jouw zinloze strijd sta je met lege handen en dien je de leugen, zoals ik in mijn vorige bericht heb duidelijk gemaakt.  

Je bent een pure hypocriet, een hater van mensen en van kinderen, en ronduit laf. 

Je hebt jezelf overtroffen qua "jij, jij, en jij".... Maar goed, ik laat dit van me afglijden zoals water van een eend afglijdt.

Mensen die van zichzelf zeggen "Ik ben De Weg, De Waarheid en Het Leven" neem ik gewoon niet zo serieus. Dat zijn eerder arrogante mensen dan waarheidsprekers. Komt nog bij dat enkel in Johannes staat dat Jezus dit van zichzelf zegt, en Johannes is een ander soort evangelie dan de drie Synoptische.

Ik zie niet in waarom ik zou haten, als ik voor bepaalde mensen opkom. Dat is ook het hypocriete aan die man die dat filmpje postte vol met kritiek op de islam en op moslims. Kritiek op zijn eigen religie noemt hij evil. Maar zelf mag de man wel kritiek hebben op de islam, welke hij blijkbaar niet begrepen heeft.

Want ik heb sinds gisteren nog wat onderzoek gedaan naar "Mohammed is een pedo" en dan blijkt het totaal niet zo eenduidig te zijn. Aangezien maar 1 Hadhith de leeftijd van zijn vrouw vermeld en dat was gereciteerd door een 70+jarige oude man die iets moest herinneren van 60 jaar daarvoor.. Andere bronnen geven aan dat die vrouw 16-18 jaar was toen ze trouwde met Mohammed.

Je kan ook zeggen dat Jezus een moordenaar was, want in een van de apocriefe boeken vermoord het kindje Jezus een ander kindje vanwege het feit dat het kindje Jezus niet gelooft. (daarom heeft de Chinese overheid een Bijbel laten maken met dit verhaaltje erin, dit is hier nog eens gepost als een fantasie van de Chinese overheid).  

1 uur geleden zei Flawless victory:

Het Levensgrote verschil tussen de misdaden die onder de dekmantel van het christendom zijn begaan en die die uit naam van de islam worden begaan,  is dat de misdaden die door bepaalde afdelingen van de RKK zijn begaan NIET kunnen worden gerechtvaardigd met de Bijbel in de hand, terwijl de misdaden die door Mohammedanen worden begaan WEL kunnen worden gerechtvaardigd met de Koran in de hand.

Verder blijf jij komen met je linkse politieke BNNVARA-propaganda.  Die propaganda wordt al jaren doorzien.

Het meest Levensgrote verschil tussen de islam en het christendom is de levensgeschiedenis van “de profeet” versus de levensgeschiedenis van Onze Here Jezus Christus.  Wie daar systematisch van blijft wegkijken en het blijft ontkennen die is Hem niet waard. Of ie zich nu agnost noemt of atheïst of moslim of een hopper.   “Wie niet met Mij is, die is tegen Mij; en wie niet met Mij bijeenbrengt, die drijft uiteen.” Mattheus 12:30.   En wie hardnekkig de vele misdaden van Mohammed blijft ontkennen , en net blijft doen alsof het een religie is die op hetzelfde niveau staat als het christendom, brengt niet “met Mij samen, die drijft uiteen”. 

Die levensgeschiedenis van beide personen moet je dan ook met een korrel zout nemen. Zoals ik elders al vermeld, o nee net hiervoor geschreven, kent ook Jezus vele verhalen. Van wat Hij in zijn jeugd heeft gedaan. En toen was Hij geen aardige jongen.. De Kerk heeft gewoon de meest leuke verhalen over Hem als de Waarheid geaccepteerd. Maar zelfs jij moet toegeven dat we niks weten van Zijn tijd als jeugdig iemand tot zijn dertigste. Dat de man zonder zonde was is een dogma. Je gelooft het, of je gelooft het niet.

Mohammed leefde in een tijd dat kracht en macht belangrijk waren. Hij heeft van vele groepen 1 groep gemaakt, door zijn monotheïsme te verkondigen. Er zijn zelfs mensen die menen dat Mohammed niet geleefd heeft maar eigenlijk bestond uit een groep mensen. Die gnostische christenen waren (vandaar ook het idee van de Islam dat God 1 is en geen Zoon heeft). 

Maar goed, er zijn wel meer dingen waar jullie de fout in gaan betreffende de koran. Zo was hier ooit iemand Figulus genaamd die wilde bewijzen dat Mohammed en de Koran hartstikke fout waren. Hij gaf 1 zinnetje als bewijs. Toen ging ik dat lezen via internet plus de rest van het verhaal en bleek het totaal anders te liggen. Ging het om oorlog, en als mensen bleven oorlog voeren dan moesten ze gedood worden MAAR zouden ze zich overgeven dan gold er vergeving WANT Allah is een vergevingsgezinde God. Zo stelde die Soerah of zo..

Tevens probeert Netanyahu met zijn deel van de Bijbel in de hand "genocide" goed te praten door het Amelek verhaal erbij te pakken. En wat je zelf nu ook zegt "wie niet voor mij is is tegen mij".. Openbaring staat vol met dingen die gebeuren met ongelovigen.. Zo kan ik nog wel een kwartier doorgaan, maar ik ga voetbal kijken.

Dus je moet niet altijd positieve dingen uit de Bijbel halen en dan negatieve dingen uit de Koran. In beide boeken staan verschrikkelijke dingen en mooie dingen. En beide boeken laten zien dat het met de ongelovige en andersdenkenden slecht af loopt. Dus beide boeken zijn uit op angst van de volgelingen en een theocratie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Flawless victory:

Ook jij bent geregeld een troll. Je verkondigt leugens en halve waarheden over Jezus.  Ook nu weer. Je bestempelt de waarheid tot “haat”. Ook jij leeft helaas dus niet in de waarheid. 

Vertel mij waar en wanneer Jezus heeft gezegd dat een man systematisch kinderen mag verkrachten. Zoals Mohammed en zijn volgelingen.

De Waarheid, die Jezus Christus IS, is een tweesnijdend zwaard. Wie niet vóór Jezus is is tegen Hem. Geen mens kan Jezus Christus volgen én Mohammed! Een moslim kan ondanks dat hij de religie van de duivel aanhangt door de Vader tot geloof in Jezus gebracht worden en daar kan Hij zelfs de afschuwelijke Koran voor gebruiken want zelfs daar staan enkele zinnetjes in waardoor een Geestgeleide zelf nadenkende intelligente moslim tot het inzicht kan komen dat Jezus de Logos is.  Vanaf dat moment zal hij Mohammed (moeten) verwerpen en dat ook doen.

Eigenlijk ben jij jouw eigen ontkrachting.. Een geloof van liefde hoeft niet zoveel te dreigen met verschrikkelijke dingen. 

Mohammed verkrachtte geen kinderen en zeker niet systematisch. Er kan sprake zijn van een zesjarige meisje, maar dat is maar bekend bij 1 Hadith. Welke door islambashers misbruikt word om Mohammed tot pedo uit te roepen. Kan je ook nog kijken naar culturele dingen...

Jouw godheid heeft 2 miljoen doden op zijn geweten. Volgens de eigen PR althans. Is dat niet de duivel? Satan heeft volgens de Bijbel 10 doden op zijn geweten (volgens mij kwam dit door een "weddenschap" met God over Job?). Wie is nou goed en wie slecht? Geen idee.

Zou je kinderen de Bijbel laten lezen zoals het er staat dan mag dit niet, maar moet je er een 18+ label aan plakken. Zo verschrikkelijk is het. Maar wij zijn het zo gewend dat we het niet meer lezen.

8 uur geleden zei Flawless victory:

En wie islam en christendom op 1 hoop gooit heeft van beide religies niets maar dan ook niets begrepen.   Dat jij daar ook het hindoeïsme bijsleept laat helemaal zien dat je zelf van geen van drie de religies kaas hebt gegeten want het hindoeïsme heeft een totaal andere ontstaansgeschiedenis dan de islam. Omdat Mohammed geen aansluiting kreeg bij de christenen en ook niet bij de joden, heeft hij de religie van het bloedzaaard gesticht uit haat voor de joden en de christenen.  Daarbij heeft hij eigenhandig een fake-religie gecreëerd ter vervanging van jodendom en christendom, door 1 van de vele Arabische afgoden tot de enige God te bombarderen en dat werd de afgod Allah.

Allah betekent gewoon God.. 

Tevens kan je dezelfde dingen van Paulus zeggen. Paulus geloofde eerst dat hij de Joden kon overtuigen van zijn Messias. Dit lukte niet en dus deed Paulus alsof de Joden hun ogen verblind waren. Tevens beriep de man zich op geheimenissen die duizenden jaren geheim waren en nu door hem openbaar.

Als mensen vragen aan zendelingen "wat moet ik eerst lezen, OT of NT" dan zeggen de zendelingen "doe maar NT". Omdat ze dan worden gebrainwasht om het OT te lezen aan de hand van het NT. Want zou je eerst het OT lezen dan kan je je niks bij het NT voorstellen. Totaal andere religie namelijk. In het OT staat bijvoorbeeld letterlijk dat niemand uit de Hemel hoeft te komen om de Wet te houden. Dat de Joodse God die bij de mens in het hart heeft geschreven. Maar Jezus woonde ooit in de Hemel en kwam daarna op Aarde om de wet te volbrengen. En zo heeft Paulus wel meer dingen verzonnen. 

Het is ook niet vreemd dat mensen een eigen religie verzinnen. Anders had je je kunnen aansluiten bij het Jodendom of bij het Christendom. 

Christendom vervangt Jodendom toch ook? 

Link naar bericht
Deel via andere websites