Spring naar bijdragen

Jihad op de straat in Engeland.


Aanbevolen berichten

Zelf vind ik de straten in Engeland ook zonder Jihad al niet zo geweldig, iedereen rijdt er aan de verkeerde kant.  Ze er op wijzen heeft geen zin, want als er één volk eigenwijs is dan zijn het de Engelsen wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hopper:

Zelf vind ik de straten in Engeland ook zonder Jihad al niet zo geweldig, iedereen rijdt er aan de verkeerde kant.  Ze er op wijzen heeft geen zin, want als er één volk eigenwijs is dan zijn het de Engelsen wel.

Patriottisme en eigenwijsheid kunnen op verschillende manieren met elkaar verweven zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Patriottisme en eigenwijsheid kunnen op verschillende manieren met elkaar verweven zijn.

Ik voel me nooit zo senang in Engeland, doe mij maar onze Vlaamse vrienden,  die zijn gemakkelijker in de omgang.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Figulus:

Brits antwoord op het Islamitische evangelie.

Britten staan bekend om hun debatcultuur. Maar goed, als alles faalt: Si vis pacem, para bellum, is het ooit anders geweest?


Sam Shamoun maakt gehakt van de islam. Heerlijk om te beluisteren en te zien. Genieten hoe hij de Waarheid aan hen brengt en velen onder hen bevrijdt van de satanische leugen die islam heet.  Let wel, de moslims (en joden)  die hem bellen doen dat geheel vrijwillig. 

 

 

 


 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak bezwaar dat een andere religie 'een satanische leugen' wordt genoemd.  Dat de islamhaat hier bijna niet in te houden is, dat was mij al duidelijk.   En dan ook nog tegelijkertijd het woord 'Waarheid' durven gebruiken.....

Maar ja, aan de vrucht herkent men de boom.   Satan doet andere vruchten groeien dan de liefde van de Vader.

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Hopper:

Ik maak bezwaar dat een andere religie 'een satanische leugen' wordt genoemd.  Dat de islamhaat hier bijna niet in te houden is, dat was mij al duidelijk.   En dan ook nog tegelijkertijd het woord 'Waarheid' durven gebruiken.....

Maar ja, aan de vrucht herkent men de boom.   Satan doet andere vruchten groeien dan de liefde van de Vader.


De islam is een satanische leugen omdat ze de gelovigen berooft van hun Vader.   Dat jij dat geen duivelse zaak vindt verbaast me niet aangezien je abortus in bepaalde gevallen een daad van mededogen noemt.  Je hebt blijkbaar ook de nieuwsuitzending in de video van Figulus niet bekeken (je hebt al vaker aangegeven geen enkele video te bekijken) maar je mengt je wel in het gesprek. Je hebt niet de nederigheid je daar dan buiten te houden, als je geen moeite wilt nemen kennis te nemen van de video in de OP.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Figulus:

Brits antwoord op het Islamitische evangelie.

Britten staan bekend om hun debatcultuur. Maar goed, als alles faalt: Si vis pacem, para bellum, is het ooit anders geweest?


Een bijzonder kwalijke rol van de Britse overheid.  Kan hier ook zo gebeuren, kijk maar naar hoe ver “extinction rebellion” kon gaan. Nu riepen die niet op tot geweld tegen de eigen bevolking maar ze namen wel onrechtmatig bezit van infrastructuur, vernielden kunst, etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

Ik maak bezwaar dat een andere religie 'een satanische leugen' wordt genoemd.  Dat de islamhaat hier bijna niet in te houden is, dat was mij al duidelijk.   En dan ook nog tegelijkertijd het woord 'Waarheid' durven gebruiken.....

Maar ja, aan de vrucht herkent men de boom.   Satan doet andere vruchten groeien dan de liefde van de Vader.

En de man op het podium die jihad predikt, is dat volgens jou de waarheid en een boodschap van vrede? De man is gewoon aan het ronselen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Figulus:

En de man op het podium die jihad predikt, is dat volgens jou de waarheid en een boodschap van vrede? De man is gewoon aan het ronselen.

Ik kijk geen verdachte filmpjes welke bedoeld zijn om degene die er in figureert tot exemplarisch te maken voor de islam.  Denk je dat ik achterlijk ben, Kaasjeskruid?  Je reputatie is toch bekend, net zoals die van Flawless victory?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Ik kijk geen verdachte filmpjes welke bedoeld zijn om degene die er in figureert tot exemplarisch te maken voor de islam.  Denk je dat ik achterlijk ben, Kaasjeskruid?  Je reputatie is toch bekend, net zoals die van Flawless victory?


Slaap maar rustig verder Hopper. Doe gewoon je tv de deur uit, probleem opgelost.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Figulus:

Dat hangt af van de vraag of je de antwoorden ook begrijpt

Ik hoef geen antwoorden, ik weet hoe de natuurlijke mens werkt.   Die trapt naar beneden en likt naar boven.   Wie weet denken die plaatsers van dit soort filmpjes dat ze zo beter uit de verf komen bij God?    De natuurlijke mens onderscheidt zich graag van anderen en wat is er dan gemakkelijker dan op een christelijk forum een andere religie satanisch te noemen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hopper:

Ik hoef geen antwoorden, ik weet hoe de natuurlijke mens werkt.   Die trapt naar beneden en likt naar boven.   Wie weet denken die plaatsers van dit soort filmpjes dat ze zo beter uit de verf komen bij God?    De natuurlijke mens onderscheidt zich graag van anderen en wat is er dan gemakkelijker dan op een christelijk forum een andere religie satanisch te noemen?

Hopper de zondeloze, zo luchtig en fijn,
Zonder vragen of twijfels, kan hij altijd wel zijn.
Waarom zou hij zoeken naar wat waarheid is of niet?
Antwoorden zijn voor stervelingen, dat is zijn lied.

Opdat niemand sterve, dat is het groot ideaal,
Maar dit leven geeft antwoord: eindigheid is banaal.
We bouwen luchtkastelen, hopen op eeuwigheid,
Terwijl de tijd ons inhaalt, alles glipt, niets blijft.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als men het benauwd krijgt gaat men altijd over een ander beginnen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque

 

Tu quoque (Latijn voor "jij ook" of "jij net zogoed"), of jij-bak of heiligheidseis is een logische drogreden van het type "two wrongs make a right", waarmee gepoogd wordt de opponent in diskrediet te brengen door erop te wijzen dat hij niet consequent naar zijn eigen standpunt handelt en dat de kritiek die hij uit ook op hemzelf van toepassing is.

Zijn standpunt wordt dus niet verworpen omdat het de logica zou tarten, maar omdat hij boter op zijn hoofd zou hebben. Het is daarmee een vorm van het argumentum ad hominem, want zelfs als de persoon die aangevallen wordt inderdaad inconsequent of hypocriet handelt, tast dat niet de eventuele geldigheid van zijn argumenten aan.

Sorry, Kaas...je bent gesnapt.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Hopper:

Als men het benauwd krijgt gaat men altijd over een ander beginnen.

Dat is een heel generaliserende opmerking, en wekt daardoor de suggestie universeel te zijn. Tijd om een luchtje te scheppen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid