Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Waarom ga je niet in op wat Paulus aanhaalt over IDF? 

Paulus vindt van alles en nog wat, kruip hem zelf in de kont zou ik zeggen.

Wat je ook van het conflict vindt, de IDF verdedigt een land dat op 7 oktober op brute wijze werd aangevallen. Ze laten zich niet in hun hemd zetten door terroristen die doelbewust burgerdoelen aanvallen en zich vervolgens verschuilen achter hun eigen bevolking. Dat is geen kwestie van voorkeur, maar van realiteitszin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

20 uur geleden zei Figulus:

Hamas is géén verzetsgroep, maar een terroristische organisatie. Het verschil is cruciaal: een verzetsgroep strijdt tegen een bezetting volgens internationaal recht, met respect voor burgerlevens. Hamas daarentegen voert bewust aanslagen uit op burgers, ontvoert mensen, en gebruikt geweld als politiek pressiemiddel, inclusief terreur en het inzetten van burgers als menselijk schild.

Het bagatelliseren van deze feiten ondermijnt de ernst van hun daden en ontneemt de slachtoffers hun recht op gerechtigheid. Kritisch durven zijn betekent ook dat je deze harde realiteit onder ogen ziet, zonder het te vergoelijken of te verzachten.

ik blijf het wonderlijk vinden hoe vreemde reacties jij op mij hebt en hoe weinig je inhoudelijk wat te vertellen hebt..

Ga eens in op mijn "je kan geen menselijk schild maken van je eigen burgers tegen de vijand". Want je blijft maar herhalen dat men mensen als menselijk schild gebruikt..

In mijn vele videos die ik gezien heb van aanvallen van Hamas op de IDF heb ik geen burgers gezien overigens. Want de burgers worden van het kastje naar de muur gestuurd. Dan denkt de IDF dat ze veilig alle huizen kunnen slopen, maar hebben buiten Hamas gerekend. Mensen die wel blijven in de gebieden waar ze wonen, in tunnels om vervolgens bulldozers en tanks aan te vallen. 

Hamas heeft 1 keer mensen ontvoerd en ook af en toe een soldaat van de IDF. Maar jij doet alsof wat ze op 7 oktober deden hun dagelijkse kost is. En dat is onzin. Dat was een actie, en het meeste van de actie daar vond ik ook barbaars. En terroristisch. Van gewone burgers blijf je af. Alhoewel, in Israel zit het anders want vanaf 18 jaar ben je reservist. Dus dan ben je een legaal doelwit voor Hamas. 

Het spijt me ook voor je laatste alinea want die had je beter op jezelf kunnen richten. Ik ben kritisch op Hamas vanwege 7 oktober. Jij daarentegen lijkt alle daden van de IDF goed te keuren. Dus wees eens kritisch op de IDF. Of ben je bang dat de Joodse God jou dan wat aan doet? Je vond het zelfs geen probleem toen hulpverleners met ambulances en brandweerwagens werden gedood en begraven! Lag allemaal aan Hamas vond je..

Vandaag zijn er 2 mensen gedood in Amerika door een Palestina supporter. Ik kan eerlijk toegeven dat ik dat slecht vind. Ook omdat het in Amerika is gebeurd en Trump misschien nu juist meer naar Satanyahu toegaat dan daarvoor (want hij negeerde de man, zelfs op reis door het Midden-Oosten).  Maar de mensen roepen meteen "dit is het kwalijke van antisemitisme".. En ze keuren het af en vinden het walgelijk. Maar dat Israel op dezelfde dag tientallen doden in Gaza veroorzaakt ontgaat ze blijkbaar...

En zo kijk ik ook naar jou en jouw bijdragen. Israelische mensen die dood gaan is vreselijk, maar de Palestijnen die vermoord worden, och dat zijn untermenschen.. Volgens jou mogen Joden wel wraak nemen en gerechtigheid zoeken, maar Hamas leden die hetzelfde doen (ze worden al 70 jaar kapot gemaakt en bezet door Israel) worden terroristen genoemd..

Snap je jouw meten met twee maten niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites