Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Hopper:

https://nos.nl/artikel/2543388-netanyahu-ontslaat-minister-gallant-op-moment-dat-israel-op-meerdere-fronten-actief-is

Oppositieleider Lapid zegt in een reactie dat Israël is aangeland bij "de krankzinnigste gebeurtenis in de geschiedenis van het land". Hij vraagt zich af wat de familie van de gijzelaars wel niet moet denken. "Dat dit het is? Dat hun geliefden voor dood worden achtergelaten, omdat hun premier alleen maar met politiek overleven bezig is?"

Die gijzelaars gaan ook dood als Iran een kernbom op Israël gooit. En daar dreigen ze reeds mee door in Iran levensgroot op de zijkant van flats afbeeldingen te plaatsen met daarop woordje zoals “Teloshima”, zinspelend op Tel Aviv en Heroshima.  Rusland heeft ook al aangegeven onder bepaalde omstandigheden bereid te zijn atoombommen aan Iran te leveren.  Maar Iran kan inmiddels zelf een atoombom maken. Ze hebben er de afgelopen jaren geen geheim van gemaakt Israël van de kaart te willen verwijderen.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 932
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

5 uur geleden zei Flawless victory:

Die gijzelaars gaan ook dood als Iran een kernbom op Israël gooit. En daar dreigen ze reeds mee door in Iran levensgroot op de zijkant van flats afbeeldingen te plaatsen met daarop woordje zoals “Teloshima”, zinspelend op Tel Aviv en Heroshima.  Rusland heeft ook al aangegeven onder bepaalde omstandigheden bereid te zijn atoombommen aan Iran te leveren.  Maar Iran kan inmiddels zelf een atoombom maken. Ze hebben er de afgelopen jaren geen geheim van gemaakt Israël van de kaart te willen verwijderen.

Mooi. En geeft jouw bron ook antwoord op de vraag waarom ze dat dan niet gewoon doen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Een half jaar terug beweerde je nog dat God dat niet zou toestaan.  Heeft God zich bedacht?

De Bijbel leert inderdaad dat God niet zal toestaan dat Israël vernietigd wordt. Hij zal de boog van Elam breken en de Iraniërs zullen verspreid raken over de wereld. Dat staat er.   Evenwel komt tweederde van de Israëliërs om.  En het gelovig overblijfsel zal tijdelijk toevlucht vinden in Petra in Jordanië. 

Vermoedelijk zal Israël dus de nucleaire faciliteiten van Iran vernietigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:

De Bijbel leert inderdaad dat God niet zal toestaan dat Israël vernietigd wordt. Hij zal de boog van Elam breken en de Iraniërs zullen verspreid raken over de wereld. Dat staat er.

Dus is je argument van 14 uur geleden onwaar.     Zelf doe ik niet aan glazenbol kijken, dus ik wacht wel af wat er ja/nee gebeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Hopper:

Dus is je argument van 14 uur geleden onwaar.     Zelf doe ik niet aan glazenbol kijken, dus ik wacht wel af wat er ja/nee gebeurd.

Mijn argument is volkomen waar. Dit is de zoveelste stropop van je. Of je begrijpt werkelijk niet dat God gebruik maakt van mensen, tot aan de wederkomst. Elam (Iran) zal optrekken tegen Israël en dat verliezen omdat God de boog van Elam breekt. Dit laatste kan Hij doen door Israël de zegen te geven in het vernietigen van de nucleaire installaties van Iran.

Zacharia 12 

1 Profetie. De woorden van de HEER over Israël.

Zo spreekt de HEER, die de hemel heeft uitgespannen en de aarde heeft gegrondvest, die de mens het leven heeft gegeven: 2 Ik zal van Jeruzalem een beker wijn maken die de omringende volken bedwelmt. Als Jeruzalem wordt belegerd, zal ook Juda onder de voet gelopen worden. 3 Op de dag dat alle volken op aarde tegen Jeruzalem oprukken, zal Ik van de stad een zware steen maken waaraan haar belagers zich vertillen. 4 Op die dag – spreekt de HEER – maak Ik de paarden schichtig en zaai Ik paniek onder hun berijders. Terwijl Ik de paarden van de vijand verblind, zullen mijn ogen over het volk van Juda waken. 5 Dan zullen de stamhoofden van Juda bij zichzelf zeggen: Onze kracht ligt bij de inwoners van Jeruzalem, dankzij de HEER van de hemelse machten, hun God. 6 Op die dag maak Ik de stamhoofden van Juda tot een vuurpot in een takkenbos, tot een fakkel in een korenschoof, zodat de vlammen om zich heen grijpen en de omringende volken verzengen. Jeruzalem zal zijn eigen plaats behouden.

7 Eerst zal de HEER de overwinning schenken aan de bevolking die verspreid over Juda woont, opdat de roem van het huis van David en van de inwoners van Jeruzalem niet groter zal zijn dan die van heel Juda. 8 Maar de HEER zal tegelijkertijd de inwoners van Jeruzalem steunen: de zwakste onder hen zal op die dag zo sterk zijn als David en het huis van David zal hen leiden alsof God zelf hen leidde, alsof er een engel van de HEER voor hen uit ging.

9 Op die dag zal Ik alles in het werk stellen om de volken uit te roeien die Jeruzalem belagen. 10 Het huis van David en de inwoners van Jeruzalem echter zal Ik vervullen met een geest van mededogen en inkeer. Ze zullen zich weer naar Mij wenden, en over degene die ze hebben doorstoken, zullen ze weeklagen als bij de rouw om een enig kind; hun verdriet zal zo bitter zijn als het verdriet om een eerstgeborene. 11 Op die dag zal de weeklacht in Jeruzalem even luid klinken als de weeklacht om Hadad-Rimmon in de vlakte van Megiddo. 12 Het hele land zal rouwen: de nakomelingen van David en die van Natan, 13 de nakomelingen van Levi en die van Simi, 14 en alle overige families, elke familie afzonderlijk en de vrouwen steeds afzonderlijk van de mannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Flawless victory:

Met je eens. Gallant wordt als ik het goed heb gelezen ook verdacht van lekken en het samenwerken met de Amerikaanse deep state.

Het lijkt er ook op dat Netanyahu erop vertrouwt dat Trump wint. Door Gallant te vervangen kan Netanyahu dan sneller toeslaan, want Trump staat er helemaal achter dat Israël de nucleaire doelen van Iran aanpakt.

Wen er maar vast aan dat Iran het onderspit gaat delven, hamasknuffelaartje. Het staat in de Schrift en zo zal het gebeuren.  Of je dat nu leuk vindt of niet, alle profetieën gaan in vervulling. 

Er staat helemaal niks in de Schrift looser..

En hoezo ben ik een hamasknuffelaar? Heb ik ooit iets gezegd dat pro Hamas is?

Of denk je dat pro Palestina mensen voor Hamas zijn?

11 uur geleden zei Dat beloof ik:

Mooi. En geeft jouw bron ook antwoord op de vraag waarom ze dat dan niet gewoon doen? 

de man heeft geen bronnen... Tenminste, ik zou de kanalen die al drie jaar roepen "einde der tijden is nabij!" en daarbij steeds andere redenen voor geven geen bronnen noemen.

Die kanalen zijn er enkel om geld te verdienen op goedgelovige mensjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Figulus:

Ik bedoel natuurlijk mensen die opkomen voor hun rechten omdat ze zwaar onderdrukt worden.

Ik denk dat de mensen die de Maccabi hooligans aanvielen niet onderdrukt worden, hoewel ik niet weet wie zij zijn.  Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat het onderdrukte Palestijnen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Hopper:

Ik denk dat de mensen die de Maccabi hooligans aanvielen niet onderdrukt worden, hoewel ik niet weet wie zij zijn.  Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat het onderdrukte Palestijnen zijn.

Het lijkt mij dat het hier vooral gaat om relatief goed onderhouden moslims die in Nederland wonen, samen met linkse extremistische aanhangers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Figulus:

Jihad in Nederland.

Geen ver van me bed show.

Heb je gezien wat die "fans" van Tel Aviv deden? Want dat lees je niet op msm. En daar hoor je de politici niet over. Namelijk het scanderen van anti Arabische teksten (feitelijk ook antisemitisme, aangezien het Arabisch een semitische taal is), over Gaza dat nu geen school en uni meer heeft, over hoe de IDF goed is en de Arabieren slecht.. 

Dit deden ze op woensdag, dus voordat ze werden aangevallen..

Vervolgens overdrijven bepaalde figuren dit door het een "Kristalnacht" te noemen, of een "pogrom".. Allemaal zaken die wijzen op WOII toen de Joden vervolgd en gegenocideerd werden. Er zijn zelfs joodse belangenorganisaties die beweerden dat er mensen gegijzeld werden of ontvoerd. Enkel om het meer op 7 oktober te laten lijken..

Maar er zijn vijf gewonden gevallen die nu alweer uit het ziekenhuis ontslagen zijn. 

Dit gebeurt bij iedere Europese wedstrijd trouwens in Frankrijk, in Oost-Europa. Maar nu het "Joden" of Israeliers zijn doen we zo enorm geschrokken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Jihad in Nederland.

Geen ver van me bed show.

Inderdaad. Het gaat om georganiseerde pogroms tegen Joden in Nederland. Hoogst waarschijnlijk georganiseerd door Iran.   Amir bericht erover op Telegram en laat de video’s zien die de daders zelf hebben gemaakt en online gezet, net als op en na 7 oktober.  Onderstaand de bevestiging dat het om georganiseerde misdaad gaat door een Nederlander die er getuige van was.

Nu zijn het nog “enkel” de Joden die vervolgd worden door jihadisten.  Strakjes ook de christenen en de Westerse atheïsten. Net als voor 2020, maar al die islamitische aanslagen en dreigende en verijdelde aanslagen zijn door Corona in vergetelheid geraakt.  Europa’s ondergang.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:

Het gaat om georganiseerde pogroms tegen Joden in Nederland.

Een pogrom impliceert betrokkenheid van de overheid, dat gaat mij een stap te ver. Ik wil best meegaan in de mogelijkheid dat een andere regering hier een factor in speelt. Nederland zou de daders moeten oppakken, hen deporteren naar Gaza, en ze daar met een parachute middenin droppen. Laat ze het daar maar uitzoeken met hun oorlog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Figulus:

Nederland zou de daders moeten oppakken, hen deporteren naar Gaza, en ze daar met een parachute middenin droppen.

Oppakken en uitleveren aan Israël vind ik een beter plan.  Gewoon per vliegtuig. Israël haalt ze met alle liefde op, vermoed ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Flawless victory:

Oppakken en uitleveren aan Israël vind ik een beter plan.  Gewoon per vliegtuig. Israël haalt ze met alle liefde op, vermoed ik. 

Inclusief scootertjes. Kunnen ze daar de scooterblitzbrigade gaan uithangen. Maar ik strijk over mijn hart en geef ze een kans in Gaza. Overigens kan de strategie bij de politie en ME wel aangepast worden op de huidige omstandigheden en beter richten ze speciale Mobiele Respons Teams op. Speciale eenheden op motoren of lichte voertuigen kunnen dan ingezet worden om de mobiliteit van scooterterroristen tegen te gaan. Ze kunnen snel reageren en de scooters achtervolgen door smalle straten of drukke gebieden. Stelletje terroristen, opjagen die bende.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:

Israel moet zich er niet mee bemoeien.. Echt, wat een dom volk de leiders van Israel. Iedere dag doden ze mensen. Dan vallen er in NL vijf gewonden en meteen doen ze alsof de einde der tijden eraan zit te komen..

Ook niet doorhebben dat de stijging van antisemitisme samenhangt met hoe Israel reageert na 7 oktober.

Sommige mensen zijn ziende blind en horende doof.

1 uur geleden zei Figulus:

Inclusief scootertjes. Kunnen ze daar de scooterblitzbrigade gaan uithangen. Maar ik strijk over mijn hart en geef ze een kans in Gaza. Overigens kan de strategie bij de politie en ME wel aangepast worden op de huidige omstandigheden en beter richten ze speciale Mobiele Respons Teams op. Speciale eenheden op motoren of lichte voertuigen kunnen dan ingezet worden om de mobiliteit van scooterterroristen tegen te gaan. Ze kunnen snel reageren en de scooters achtervolgen door smalle straten of drukke gebieden. Stelletje terroristen, opjagen die bende.

Misschien moet je jouw honden er eens op af sturen.. Of durf je niet tegen dat tuig? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Figulus:

Met je eens. De IDF weet met zulke terroristen wel raad.  Ben het helemaal met je eens dat Mobiele Respons Teams moeten oprichten en die dan ook de bevoegdheid geven om daders neer te knallen.  En de overheid moet ook gewone politie-agenten beter behandelen.   Als ze nu eens een keer schieten dan worden ze zelf nog vervolgd ook. Agenten kunnen tegenwoordig niks meer doen.  Daar moet ook een ommekeer in komen.   Opjagen die bende en desnoods neerknallen. 

2 uur geleden zei Paulus888:

Israel moet zich er niet mee bemoeien.. Echt, wat een dom volk de leiders van Israel. Iedere dag doden ze mensen. Dan vallen er in NL vijf gewonden en meteen doen ze alsof de einde der tijden eraan zit te komen..

Ook niet doorhebben dat de stijging van antisemitisme samenhangt met hoe Israel reageert na 7 oktober.

Sommige mensen zijn ziende blind en horende doof.

Misschien moet je jouw honden er eens op af sturen.. Of durf je niet tegen dat tuig? 

Zolang jij nog niet in staat ben het juiste lidwoord voor het juiste zelfstandige naamwoord te plaatsen zou ik maar niet over de vermeende domheid van een ander spreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Figulus:

Het lijkt mij dat het hier vooral gaat om relatief goed onderhouden moslims die in Nederland wonen, samen met linkse extremistische aanhangers.

Er is mij niks bekend van de achtergrond van bedoelde groep, wellicht waren het Volendamse palingvangers?  Maar jij hebt je oordeel al klaar....

Link naar bericht
Deel via andere websites