Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Paulus888:

mensen die steeds menselijke schilden noemen neem ik niet serieus. Kom op zeg.. Mossad heeft zijn faciliteiten in Tel Aviv. De meest bewoonde stad van het land. Is dat ook een menselijk schild?

Hezbollah en ook Hamas zijn gewone burgers die de wapens hebben opgepakt. Die verstoppen zich niet onder de burgers, het zijn burgers..

Verdiep je eerst aan in dit soort organisaties voor je mensen napraat.

Ik verdiep me liever in intenties. Het opzettelijke gebruik van burgers als bescherming is een schending van het internationaal recht, terwijl de aanwezigheid van militaire of inlichtingendiensten in een stad zonder deze intentie dat niet is. Het staat de burgers in Tel Aviv vrij om te gaan als ze zich bedreigd voelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 561
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

10 minuten geleden zei Flawless victory:

Nee hoor. Nu het bijna weer 7 oktober is zijn de gruwelen van alle Iraanse proxies blootgelegd, en nog willen sommigen zoals jij het niet zien en geven de Joden de schuld.  

Wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan.  De Joden kunnen niet eindeloos doorgaan met de buurvolkeren weg genocideren.   Bovendien zijn de Arabieren met veel meer.   Het wachten is totdat de Joden hopeloos in de knel komen te zitten, dan kunnen we evacuatie vluchten regelen om de laatste overlevenden te ontzetten.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Figulus:

Ik verdiep me liever in intenties. Het opzettelijke gebruik van burgers als bescherming is een schending van het internationaal recht, terwijl de aanwezigheid van militaire of inlichtingendiensten in een stad zonder deze intentie dat niet is. Het staat de burgers in Tel Aviv vrij om te gaan als ze zich bedreigd voelen.

En die intenties weet je door bevooroordeling.. Daarom denk je dat de burgers van Tel Aviv het beter hebben dan die onder Hezbollah.. Veel van die beelden die de IDF maakt zijn 3D beelden die ze zelf in elkaar geflanst hebben. Totaal gelogen (zoals het ziekenhuis dat een Hamas centrum zou zijn, Hamas heeft blijkbaar voor ieder lid een centrum)...

Jij en jouw mensen hebben het liefst dat Hezbollah en Hamas hun wapens en zichzelf op een eilandje zetten, zodat de IDF die mensen en hun wapens vrijelijk kunnen bombarderen. Maar je vergeet dat een normaal leger alles voor heeft op een organisatie zoals Hamas en Hezbollah. 

 

12 minuten geleden zei Flawless victory:

Nee hoor. Nu het bijna weer 7 oktober is zijn de gruwelen van alle Iraanse proxies blootgelegd, en nog willen sommigen zoals jij het niet zien en geven de Joden de schuld.  

De Joden?

Weer zo'n domme frame van de Israellovers. Dan kunnen ze weer praten over antisemitisme. 

bewerkt door Paulus888
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan.  De Joden kunnen niet eindeloos doorgaan met de buurvolkeren weg genocideren.   Bovendien zijn de Arabieren met veel meer.   Het wachten is totdat de Joden hopeloos in de knel komen te zitten, dan kunnen we evacuatie vluchten regelen om de laatste overlevenden te ontzetten.

Ook dat is waar. Dit zijn allemaal dingen die moeten gebeuren.  Totdat Jezus wederkomt en dat duurt geen decennia meer.  De tijd van Jacob’s benauwdheid is duidelijk aangebroken.  Het gelovig overblijfsel zal worden uitgered.  De Joden kunnen niet anders dan het Plan van God volvoeren. 

P.S. De Joden “genocideren” helemaal niemand. Dat is een leugen waar de wereld in trapt. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Paulus888:

En die intenties weet je door bevoordeling.. Daarom denk je dat de burgers van Tel Aviv het beter hebben dan die onder Hezbollah.. Veel van die beelden die de IDF maakt zijn 3D beelden die ze zelf in elkaar geflanst hebben. Totaal gelogen (zoals het ziekenhuis dat een Hamas centrum zou zijn, Hamas heeft blijkbaar voor ieder lid een centrum)...

Jij en jouw mensen hebben het liefst dat Hezbollah en Hamas hun wapens en zichzelf op een eilandje zetten, zodat de IDF die mensen en hun wapens vrijelijk kunnen bombarderen. Maar je vergeet dat een normaal leger alles voor heeft op een organisatie zoals Hamas en Hezbollah.

Tja, tegen vlooien helpt vaak ook enkel een paardenmiddel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hopper:

Wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan. 

Hezbollah en Hamas vergaan door hun eigen “zwaarden”.  De IDF hoeft maar 1 raket te gooien en vervolgens zijn er talloze secundaire explosies, allemaal van hun eigen wapens.  Zo zal het ook Iran vergaan. Er blijft geen spaan van heel omdat ze tegen Israël het zwaard heffen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Paulus888:

daarom. Een paar echte bommen op Israel. Dan zijn we daar ook weer vanaf. En kunnen de overgebleven zionisten weer een project beginnen op Alaska.

Dat is dan ook precies wat Iran heeft gepoogd te doen. 1 tons bommen afvuren in de hoop dat er eentje doorheen komt. Zo niet, dan richt het vallend puin wellicht nog schade aan. Maar ondanks de massieve bommen heeft het schild toch behoorlijk gefunctioneerd, in samenwerking met de luchtmacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Figulus:

Dat is dan ook precies wat Iran heeft gepoogd te doen. 1 tons bommen afvuren in de hoop dat er eentje doorheen komt. Zo niet, dan richt het vallend puin wellicht nog schade aan. Maar ondanks de massieve bommen heeft het schild toch behoorlijk gefunctioneerd, in samenwerking met de luchtmacht.

haha, ze laten jou ook alles geloven is het niet?

ik volg andere bronnen dan de msm en die hebben het over behoorlijke schade. En dat zie je ook wel aan de hoeveel missiles die gewoon de grond raakten. Maar Israel heeft een blacksite gemaakt van die gebouwen en vliegvelden die geraakt zijn. Dus gewone burgers hebben er geen weet van. Net zoals in April, toen beweerde men ook dat alles wat onderschept maar daar bleek ook niet alles van te kloppen. En nu was het nog erger.

Je weet dat de Iron Dome niet ingesteld is op die snelle en grote bommen? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Paulus888:

haha, ze laten jou ook alles geloven is het niet?

ik volg andere bronnen dan de msm en die hebben het over behoorlijke schade. En dat zie je ook wel aan de hoeveel missiles die gewoon de grond raakten. Maar Israel heeft een blacksite gemaakt van die gebouwen en vliegvelden die geraakt zijn. Dus gewone burgers hebben er geen weet van. Net zoals in April, toen beweerde men ook dat alles wat onderschept maar daar bleek ook niet alles van te kloppen. En nu was het nog erger.

Je weet dat de Iron Dome niet ingesteld is op die snelle en grote bommen? 

Ja, jij kijkt vast naar die maffe Hindustan Times. Laat ik het wat breder trekken: het Israëlische luchtafweersysteem, waar de iron dome onderdeel van is, heeft goed gefunctioneerd. David’s Sling en de Arrow-raketten hebben puik werk verricht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Figulus:

Ja, jij kijkt vast naar die maffe Hindustan Times. Laat ik het wat breder trekken: het Israëlische luchtafweersysteem, waar de iron dome onderdeel van is, heeft goed gefunctioneerd. David’s Sling en de Arrow-raketten hebben puik werk verricht.

nee, ik kijk naar heel veel bronnen..

en je kan niet ontkennen dat de IDF een verbod heeft opgelegd aan burgers om te tonen wat er is gebeurd. Dit noem je een blacksite creeeren. Geen journalist mag bij die blacksites komen. 

ik zag laatst een journalist die vroeg aan een idf spokesman : "waarom mochten wij daar niet kijken?" en weet je wat die spokesman zei? "omdat er niks te zien was" 🤣

In NL is ook alles een blacksite, want er is niks te zien..

Daarom, je moet niet alles geloven wat de IDF je wijsmaakt. Zij zijn zoals Rusland, alles ontkennen wat negatief kan zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De toekomst van Israël volgens de Bijbel (deel 1):

* Israël zal sterk, veilig en welvarend zijn met meer bondgenoten en een bloeiende economie
   (Ezechiël 28:36

* Wanneer de VS en Europa zwak genoeg worden, zal Rusland een coalitie leiden met Iran en Turkije  
   tegen Israël. (Ezechiël 38:1-6)

* God zal ingrijpen en op bovennatuurlijke wijze Israëls vijanden vernietigen. (Zacharia 14:3)

* Messiaanse aspiraties gemengd met traditie en mysticisme zullen Israël ertoe leiden een nieuwe  
   wereldleider te aanvaarden als de “Messias”. (Openbaring 13:4)

* Als deel van zijn macht zal deze valse Messias een verdrag sluiten met Israël voor zeven jaren,  
   waarin hij hen zal toestaan de derde tempel te bouwen in Jeruzalem. (Daniël 11:31)

* Halverwege dat verdrag zal hij de tempel binnengaan en zichzelf uitroepen tot God.
   (2 Thessalonicenzen 2:4)

* Dan zal hij beginnen met de hevigste vervolging ooit van Joden die weigeren hem als God te
   aanvaarden. (Openbaring 12:13)

* Ze zullen vluchten naar de woestijn, naar een plaats die God voor hen heeft toebereid.
  (Openbaring 12:6)

 

Met dank aan Amir Tsarfati.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Paulus888:

nee, ik kijk naar heel veel bronnen..

en je kan niet ontkennen dat de IDF een verbod heeft opgelegd aan burgers om te tonen wat er is gebeurd. Dit noem je een blacksite creeeren. Geen journalist mag bij die blacksites komen. 

ik zag laatst een journalist die vroeg aan een idf spokesman : "waarom mochten wij daar niet kijken?" en weet je wat die spokesman zei? "omdat er niks te zien was" 🤣

In NL is ook alles een blacksite, want er is niks te zien..

Daarom, je moet niet alles geloven wat de IDF je wijsmaakt. Zij zijn zoals Rusland, alles ontkennen wat negatief kan zijn.

Een blacksite is volgens mijn definitie een martelruimte. Dat journalisten niet overal welkom zijn, juich ik van harte toe. Stelletje wijsneuzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Figulus:

Een blacksite is volgens mijn definitie een martelruimte. Dat journalisten niet overal welkom zijn, juich ik van harte toe. Stelletje wijsneuzen.

nee, hier word bedoeld dat mensen hier niet mogen komen. Omdat men iets wil verbloemen. Bijvoorbeeld vliegtuigen die kapot zijn.

En vind je dit ook als Rusland het doet? Of heb je dan andere standaards?

Hezbollah en Hamas erkennen tenminste dat het fout gaat. Die konden ook die pagers verbloemen, of de dood van vele commandanten.. Maar bij de IDF is in de 8200 (dat is een inlichtingeneenheid) een aanslag door Hezbollah gepleegd met 20 doden, waaronder de commandant. Toen heeft de IDF een dag daarna beweerd dat deze man af was getreden. Maar zonder plichtplegingen waar de media bij waren of zo. Gewoon, van de ene op de andere dag trad de man af (vanwege wat er op 7 okt was gebeurd). Dus zo ver gaat de IDF in hun manier om slecht nieuws te verbloemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Paulus888:

Hezbollah en Hamas erkennen tenminste dat het fout gaat. Die konden ook die pagers verbloemen, of de dood van vele commandanten.. Maar bij de IDF is in de 8200 (dat is een inlichtingeneenheid) een aanslag door Hezbollah gepleegd met 20 doden, waaronder de commandant. Toen heeft de IDF een dag daarna beweerd dat deze man af was getreden. Maar zonder plichtplegingen waar de media bij waren of zo. Gewoon, van de ene op de andere dag trad de man af (vanwege wat er op 7 okt was gebeurd). Dus zo ver gaat de IDF in hun manier om slecht nieuws te verbloemen.

Het is niet ongebruikelijk dat militaire organisaties strategisch omgaan met informatie. Verificatie is essentieel. Welke bronnen kunnen je verhaal bevestigen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over onze leugenachtige media..

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/ooit-zullen-onze-media-excuses-maken-voor-hun-falen-van-vandaag

Media spelen een essentiële rol in onze democratie. Zij controleren en bevragen de macht, zij agenderen maatschappelijke vraagstukken, zij bieden ruimte aan de meest uiteenlopende perspectieven in de samenleving.

Het liefst laten onze redacties zogenaamd neutrale defensiedeskundigen, oud-diplomaten, nieuwscorrespondenten, politici, opiniemakers en het onvermijdelijke CIDI het licht op de oorlog schijnen. 

Deze week was de Nederlands-Libanese Sumeya Hamie te gast bij Eva. Dat alleen al was dus bijzonder. Maar wanneer direct betrokkenen zónder tv-ervaring toch eens worden uitgenodigd, zetten onze redacties er het liefst wat welbespraakte mannen bij, zodat de op de Nederlandse televisie vrijwel nooit gehoorde perspectieven zo min mogelijk kans krijgen. Tijdens haar dramatische verhaal over het verlies van 22 familieleden door Israëlische bombardementen, zaten de twee heren naast Sumeya al te popelen om het woord over te nemen. Toen het eindelijk zover was, werd de in Roermond woonachtige vrouw tijdens de rest van de uitzending vrijwel volledig overstemd door twee mannen die alle gelegenheid kregen voor de zogenaamd objectieve perspectieven waar de Nederlandse tv-kijker al continu mee wordt geconfronteerd.

Dagelijks vermoordt Israel onschuldige burgers......en de media kijken weg.

Als menselijke samenleving denken we in termen van waarden, contact maken met de ander, empathie en sympathie. Maar toen het over Gaza ging, was er een oorverdovende stilte. Toen ik op Al Jazeera was, schreeuwde ik soms. Het was alsof ik een boodschap wilde overbrengen vanwege de grote frustratie dat de wereld toekeek maar niet luisterde. De pijn van de Palestijnen als ze elke week met honderden en duizenden sterven.’’

Het is in ons land natuurlijk makkelijk om te wijzen op het journalistieke falen van de redacties van De Telegraaf en WNL-programma Goedemorgen Nederland. Maar het is zó veel meer. Doordat onze nieuwsredacties Hamas en Hezbollah structureel terroristische organisaties noemen, maar datzelfde begrip níet gebruiken voor Israël, geef je kijkers, luisteraars en lezers bewust of onbewust een niet mis te verstane boodschap mee; ‘de daden van Israël zijn misschien niet netjes, maar Hamas en Hezbollah zijn het grote kwaad.

 Dit kan iedereen beamen, Hamas en Hezbollah worden steevast 'terroristisch' genoemd, maar Israel wordt nooit een terreurregime genoemd.  Doch er is geen wezenlijk verschil tussen Hamas, Hezbollah en Israel.  Het enige verschil is dat Israel meer mogelijkheden heeft om terreur uit te oefenen.

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat er ooit een moment gaat komen waarop onze media excuses gaan maken voor hun falen in het afgelopen jaar. Maar voor de slachtoffers die in een apocalyptische omgeving ronddwalen óf inmiddels zijn begraven, is dat allemaal véél te laat.  

Ooit zullen we weer zeggen: "Wir haben es nicht gewußt".

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Hopper:

Wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan. 

Romeinen 11: [28] Zij zijn naar het evangelie vijanden om uwentwil, naar de verkiezing zijn zij geliefden om der vaderen wil.


De Joden zijn vijanden maar het evangelie terwille van jou en mij….

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Flawless victory:

Romeinen 11: [28] Zij zijn naar het evangelie vijanden om uwentwil, naar de verkiezing zijn zij geliefden om der vaderen wil.


De Joden zijn vijanden maar het evangelie terwille van jou en mij….

De Zionisten hebben niet eens Jezus aangenomen als hun verlosser.   (Voor zover ik weet althans, als ik het mis heb dan hoor ik het graag).    Dus die uitspraak van Jezus over het zwaard zal ze een zorg zijn.   Hun misdadige gedrag spreekt dan ook boekdelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Hopper:

De Zionisten hebben niet eens Jezus aangenomen als hun verlosser.   (Voor zover ik weet althans, als ik het mis heb dan hoor ik het graag).    Dus die uitspraak van Jezus over het zwaard zal ze een zorg zijn.   Hun misdadige gedrag spreekt dan ook boekdelen.


Het misdadige gedrag van allen die de islamitische ideologie aanhangen spreekt veel grotere boekdelen. Israël kan simpelweg niet anders dan hun vijanden bestrijden op hun eigen terrein, anders wordt het elke dag 7 oktober. Bloed vloeien zal het altijd, zowel linksom als rechtsom.  Iran wil Israël van de kaart vegen maar zal zelf van de kaart geveegd worden.  Ook dat is het zwaard dat men voor een ander had bestemd en waar men zelf invalt. Daar hoor ik je niet over… en daarom ben je antisemitisch bezig.  Over de islam  durft niemand iets te zeggen. Wel lekker wijzen naar Israël, een piepklein landje te midden van een heel groot islamitisch kolonialiserend rijk. De Arabieren die Israël en Jeruzalem bezetten zijn de echte kolonisten.
 

https://www.nu.nl/buitenland/6330715/drie-minderjarigen-in-duitsland-aangeklaagd-voor-plannen-terroristische-aanslag.html

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Flawless victory:


Het misdadige gedrag van allen die de islamitische ideologie aanhangen spreekt veel grotere boekdelen. Israël kan simpelweg niet anders dan hun vijanden bestrijden op hun eigen terrein, anders wordt het elke dag 7 oktober. Bloed vloeien zal het altijd, zowel linksom als rechtsom.  Iran wil Israël van de kaart vegen maar zal zelf van de kaart geveegd worden.  Ook dat is het zwaard dat men voor een ander had bestemd en waar men zelf invalt. Daar hoor ik je niet over… en daarom ben je antisemitisch bezig.  Over de islam  durft niemand iets te zeggen. Wel lekker wijzen naar Israël, een piepklein landje te midden van een heel groot islamitisch kolonialiserend rijk. De Arabieren die Israël en Jeruzalem bezetten zijn de echte kolonisten.
 

https://www.nu.nl/buitenland/6330715/drie-minderjarigen-in-duitsland-aangeklaagd-voor-plannen-terroristische-aanslag.html

islamitisch koloniserend rijk? Je bent echt niet goed bij je bovenkamer is het wel?

Tevens moet je gewoon eens nadenken. 2000 jaar geleden was Jeruzalem een joods bezit, maar daarna niet meer. Dus hoezo zijn de Arabieren die Jeruzalem zouden bezetten de echte kolonisten? Zijn de Amerikanen die Amerika bezitten dan ook kolonisten? En hoever ga je terug? Want ook de Joden hadden niet Jeruzalem als eerste. Maar ze hebben, volgens hun eigen boeken althans, de bewoners daar eerst vernietigd. Dus hoever wil je terug gaan? Waarom stoppen bij de Joden?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:


Het misdadige gedrag van allen die de islamitische ideologie aanhangen spreekt veel grotere boekdelen. Israël kan simpelweg niet anders dan hun vijanden bestrijden op hun eigen terrein, anders wordt het elke dag 7 oktober. Bloed vloeien zal het altijd, zowel linksom als rechtsom.  Iran wil Israël van de kaart vegen maar zal zelf van de kaart geveegd worden.  Ook dat is het zwaard dat men voor een ander had bestemd en waar men zelf invalt. Daar hoor ik je niet over… en daarom ben je antisemitisch bezig.  Over de islam  durft niemand iets te zeggen. Wel lekker wijzen naar Israël, een piepklein landje te midden van een heel groot islamitisch kolonialiserend rijk. De Arabieren die Israël en Jeruzalem bezetten zijn de echte kolonisten.

Het Israel van voor 7 oktober was een diep verdeeld Israel.    Netanyahu was de splijtzwam die Israel in tweeën deelde.  Voor Netanyahu was 7 oktober een zegen, nu kon hij oorlog voeren tegen een gezamenlijke vijand.   Niets verenigt een volk meer dan een gezamenlijke vijand.   En welke Jood (of iemand anders) kon de gruwelijkheden van Hamas niet veroordelen?

Het is een mogelijkheid (met de nadruk op mogelijkheid) dat de Mossad en de regering lucht hadden gekregen van de plannen van Hamas.   Niet dat ze alles precies wisten, maar ze hielden het niet tegen.    Ja, 7 oktober was een gruwelijker dan men wellicht in gedachten had, maar het was ook een uitgelezen kans om oorlog te voeren.   Netanyahu weet zo buiten de gevangenis te blijven en het Zionisme kan zo territoriale uitbreiding realiseren.   Bovendien kent men vast wel het "Rally 'round the flag effect" : het Joodse volk schaarde zich rondom Netanyahu. 

De  zionistische ideologie is net zo misdadig als de islamitische ideologie.  (Iedere ideologie is uiteindelijk misdadig)  Alleen maak ik wel onderscheid tussen islamisme (ideologie)  en de islam (religie).   Door het misdadige gedrag van het zionistisch regime zal de  islamitische ideologie alleen maar groter worden.     De islamitische ideologie heeft als mantra: de Jood die deugt niet.   Wel, men hoeft alleen maar het nieuws te volgen om te zien dat 'de Jood' inderdaad niet deugt.   Want de "goede Joden" (die tegen het misdadige regime zijn) , die hoor je niet.    En de islamisten zien ook hoe het westen de Joden steunt (behalve Frankrijk).   Het westen is ook onder het invloed van het Kwaad gekomen, het nationalistisch spook waart weer rond.

Trump, Wilders, Le Pen, AfD en noem ze maar op.......

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid