Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 340
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

9 uur geleden zei Flawless victory:

Ja, het grondoffensief is inderdaad begonnen (het nieuws op nu-punt-nl loopt achter) en  het Libanese leger werkt goed mee. Het Libanese leger heeft zich al 5 kilometer van de grens teruggetrokken.   Goede zaak.  Dat alle mensen die  in Noord Israël wonen maar snel terug naar hun huizen kunnen.

Ik hoop dat alle mensen snel naar hun huis terug kunnen. Niet alleen de mensen in Israël, die door Hezbollah worden gebombardeerd, maar ook de mensen in Libanon, die door IDF onder voor worden genomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Flawless victory:

Genesis 12:3

En Ik zal zegenen, die u zegenen, en vervloeken, die u vloekt;  en in u zullen alle geslachten van het aardrijk gezegend worden.

wc-eend adviseert wc-eend, want wc-eend vind wc-eend de beste middel om uw wc schoon te houden

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Flawless victory:

Genesis 12:3

En Ik zal zegenen, die u zegenen, en vervloeken, die u vloekt;  en in u zullen alle geslachten van het aardrijk gezegend worden.

Hoe rijm je dat met alverzoening ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-9-2024 om 16:35 zei Paulus888:

Volgens mijn bronnen hebben de houthi's een aanslag gepleegd op het vliegtuig waar Netanyalul mee op Israel landde. Ik lees het nergens in de officiele bronnen. 

 

 


Dat komt omdat de Houthis vertelden dat ze die aanval gingen doen toen Netanyahu allang geland was. 🤣

17 minuten geleden zei HJW5:

Hoe rijm je dat met alverzoening ?


Je weet klaarblijkelijk niet wat Alverzoening inhoudt….. Er is niets zoetsappige aan de Alverzoening. Er gaan nog vele duizenden jaren overheen voordat God alles in allen zal zijn.

 

 

Ook Iran zal uiteindelijk van een koude kermis thuiskomen.

 

Jeremia 49:35-37.

Ik breek de boog van Elam, de zenuw van hun kracht en Ik breng over Elam vier winden van de vier hoeken van de hemel en Ik verstrooi hen naar al die windstreken… Ik breng rampspoed over hen, mijn brandende toorn, luidt het woord van de HERE.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Flawless victory:

Dat komt omdat de Houthis vertelden dat ze die aanval gingen doen toen Netanyahu allang geland was. 🤣

wie heeft je dit nou weer verteld.. De houthies hebben het verteld nadat ze het gedaan hadden. Netanyahu heeft zelfs in een schuilkelder moeten schuilen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Flawless victory:

Je weet klaarblijkelijk niet wat Alverzoening inhoudt….. Er is niets zoetsappige aan de Alverzoening. Er gaan nog vele duizenden jaren overheen voordat God alles in allen zal zijn.

Jeremia 49:35-37.

Ik breek de boog van Elam, de zenuw van hun kracht en Ik breng over Elam vier winden van de vier hoeken van de hemel en Ik verstrooi hen naar al die windstreken… Ik breng rampspoed over hen, mijn brandende toorn, luidt het woord van de HERE.

Wat is dan alverzoening ?

De wederkomst zal heel snel zijn en vervolgens duurt het nog duizenden jaren ? Waar staat dat ?
Het spreekt je allemaal wel aan, geloof ik: oorlogen, rampspoed, brandende toorn.

 

bewerkt door HJW5
Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de vorige Iraanse aanval op Israël werden er 300 raketten op Israël  gelanceerd vanuit Jemen, Iran, Irak en Libanon. En 100 ballistsche raketten en 170 UAV’s. 99 procent van de doelen werden succesvol onderschept.     Vermoed wordt dat de aanstaande aanval van Iran groter zal zijn dan de vorige.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Flawless victory:

Bij de vorige Iraanse aanval op Israël werden er 300 raketten op Israël  gelanceerd vanuit Jemen, Iran, Irak en Libanon. En 100 ballistsche raketten en 170 UAV’s. 99 procent van de doelen werden succesvol onderschept.     Vermoed wordt dat de aanstaande aanval van Iran groter zal zijn dan de vorige.

Geholpen door andere landen ja. Plus goed gecommuniceerd door Iran. Want ze wilden niet in een oorlog met Amerika betrokken worden. Dus waarschuwde men Amerika en Turkije. 

Tevens werd een Israelisch vliegveld geraakt, wat voor een blacksite zorgde. Geen journalist mocht er komen. Dan weet je dat er erge dingen te zien waren. Wat betreft zijn de Israeliers grotere jokkebrokken dan Hamas en Hezbollah. Die laatste twee geven hun grote problemen toe (de moord op hun leiders). Israel doet steeds alsof er niks aan de hand is. Beetje zoals Rusland handelt zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei HJW5:

Wat is dan alverzoening ?

De wederkomst zal heel snel zijn en vervolgens duurt het nog duizenden jaren ? Waar staat dat ?
Het spreekt je allemaal wel aan, geloof ik: oorlogen, rampspoed, brandende toorn.

 

Zie topic “Alverzoening” waar ik je bericht naartoe gekopieerd heb en aldaar beantwoord.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Inmiddels zijn het 350 ballistische raketten. Laten alle Christenen bidden voor Israël.

ze hadden kunnen bidden voor de Libanezen, voor de onschuldige Gazanen. Deden ze ook niet.. Dus waarom wel voor Israel?

What goes around, comes around

Link naar bericht
Deel via andere websites

De leugenaar (spokesman van Israel) zegt "we zullen terugslaan"... Denkt de man nog steeds dat zij slechts reageren en dat Iran en anderen als eerste aanvallen?

Die spokesman lijkt een beetje op Rutten "ik heb er geen actieve herinnering aan".. Die is vergeten alle aanslagen die de IDF deed op Iran. Dan is het vragen om een antwoord.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Flawless victory:

Inmiddels zijn het 350 ballistische raketten. Laten alle Christenen bidden voor Israël.

Waarom nu wel bidden en niet voor de Gazanen en Libanezen ?
De bijbel roept op om je vijand lief te hebben, dan is bidden toch wel het minste wat je kan doen.

Want als je alleen met je “vrienden” bezig bent, wat doe je dan meer dan de tollenaars ? Mattheus 5 verzen 46 en 47.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Genesis 12:3

En Ik zal zegenen, die u zegenen, en vervloeken, die u vloekt;  en in u zullen alle geslachten van het aardrijk gezegend worden

je blijft maar die gekkigheid posten.. Vooralsnog is de Mammon aan het woord.

Ik heb net een filmpje gezien van een rennende Bibi 🤣 Leek net op het rennen van Rutte een paar jaar geleden. Een beetje gay zeg maar.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Paulus888:

je blijft maar die gekkigheid posten.. Vooralsnog is de Mammon aan het woord.

Ik heb net een filmpje gezien van een rennende Bibi 🤣 Leek net op het rennen van Rutte een paar jaar geleden. Een beetje gay zeg maar.

 


….nu lach je nog om het leed van de Joden…. maar strakjes als Europa aan de beurt is dan lach je niet meer.  Persoonlijk lees ik in Ezechiël 38:10-12 een dubbelprofetie. Het gaat zoals ik het lees niet alleen over Israël maar ook over Europa.   Dat “ land van dorpen”, de “ vreedzame lieden, die in gerustheid wonen, allen zonder muur, grendels of poorten” is het inmiddels grenzeloze Europa van na de tweede wereldoorlog (de “weer bewoonde puinhopen) …..

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


….nu lach je nog om het leed van de Joden…. maar strakjes als Europa aan de beurt is dan lach je niet meer.  Persoonlijk lees ik in Ezechiël 38:10-12 een dubbelprofetie. Het gaat zoals ik het lees niet alleen over Israël maar ook over Europa.   Dat “ land van dorpen”, de “ vreedzame lieden, die in gerustheid wonen, allen zonder muur, grendels of poorten” is het inmiddels grenzeloze Europa van na de tweede wereldoorlog (de “weer bewoonde puinhopen) …..

je leest er wel veel in.  Het slaat enkel nergens op... 

en ik lach niet om de leed van de Joden. Ik vind jou gewoon erg hypocriet. Met je "bid voor Israel"... Terwijl zij zelf 500 mensen op 1 dag hebben gedood. Echt, je bent ziende blind door religie. Net zoals mensen als Bibi en zijn puppets. Die ook geteisterd worden door religie.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Flawless victory:

 

wat een sneue mensen...

nogmaals, je moet met je benen en armen en voeten in het nu staan niet in het verleden en niet in religie. als je mensen vermoord in een ander land, als je piepers af laat gaan in een ander land, als je mensen vermoord in een politiek gebouw dan doe je aan oorlogsmisdaden. En dan moet je niet piepen als je door een ander land aangevallen word.. Of heeft Iran geen recht op zelfverdediging? Moeten zij het maar toestaan dat een partner gedood word in hun land? 

De enige die nu nog voor israel zijn zijn de mensen die dit doen namens religie. "Israel is Gods volk" mensen die objectief zijn zijn neutraal en vinden wat Iran doet moeten kunnen. Bijna geen doden te vermelden, wat wil je nog meer? Bij bombardementen van Israel zijn 500 mensen op 1 dag vermoord. Moet je nagaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid