Figulus 150 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Fantaseren is als een gereedschapskist. Goed gebruikt kan men er mooie dingen mee maken en versterkt het je cognitieve vaardigheden; verkeerd gebruikt kan het juist destructief, verlammend en ondermijnend werken. Vooral bij intensieve of obsessieve fantasieën kan het moeilijk zijn om onderscheid te maken tussen wat haalbaar is en wat niet. Die tweestatenoplossing is als een gereedschapskist die uit elkaar valt en kan dan ook weer dat konijnenhol uit Alice in Wonderland ingeslagen worden, liefst met een voorhamer die meestal buiten de gereedschapskist wordt bewaard. bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst gisteren om 14:44 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:44 Op 22-9-2025 om 11:03 zei Figulus: Fantaseren is als een gereedschapskist. Goed gebruikt kan men er mooie dingen mee maken en versterkt het je cognitieve vaardigheden; verkeerd gebruikt kan het juist destructief, verlammend en ondermijnend werken. Vooral bij intensieve of obsessieve fantasieën kan het moeilijk zijn om onderscheid te maken tussen wat haalbaar is en wat niet. Die tweestatenoplossing is als een gereedschapskist die uit elkaar valt en kan dan ook weer dat konijnenhol uit Alice in Wonderland ingeslagen worden, liefst met een voorhamer die meestal buiten de gereedschapskist wordt bewaard. Echt grappig, hoe jij anderen verwijt kanalen op te voeren die zorgt dat je niet meer nadenkt.. En dan zelf 99% van de tijd met pro Israelische kanalen op de proppen te komen.. Ik zal kijken of ik eens kanalen kan vinden met Hamas in de naam. Zodat iedereen weet dat het Hamas is. Kijken of je het dan als een objectieve bron kan zien. Mooie aan deze tijd is dat steeds meer landen Palestina erkennen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 17 minuten geleden zei Najrebii: Mooie aan deze tijd is dat steeds meer landen Palestina erkennen.. Dat zal me werkelijk worst wezen, zolang het land dat 4% van de wereldbevolking vertegenwoordigt en een derde van al het geld en vermogen bezit, achter Israël staat. Blijf maar lekker de clowns uithangen met z’n allen; de circusdirecteur bepaalt uiteindelijk hoeveel de clowns verdienen en welke act er wordt opgevoerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 12 minuten geleden zei Figulus: Dat zal me werkelijk worst wezen, zolang het land dat 4% van de wereldbevolking vertegenwoordigt en een derde van al het geld en vermogen bezit, achter Israël staat. Blijf maar lekker de clowns uithangen met z’n allen; de circusdirecteur bepaalt uiteindelijk hoeveel de clowns verdienen en welke act er wordt opgevoerd. Oei oei, ik lees een beetje geprikkeldheid. Ben je niet meer zo zeker van je zaakje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 5 minuten geleden zei Najrebii: Oei oei, ik lees een beetje geprikkeldheid. Ben je niet meer zo zeker van je zaakje? Mijn zaakje staat nog regelmatig vier overeind, ondanks de leeftijd. Hoef ik niet eens mijn best voor te doen. En dat is meer dan menig clown kan zeggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 💪 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 1 minuut geleden zei Najrebii: 💪 Schijtkatten en spierbundels? Mwoa, de smoel is vaak het grootste onderdeel van dergelijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Schijtkatten en spierbundels? Mwoa, de smoel is vaak het grootste onderdeel van dergelijken. Ben je nu jezelf aan het analyseren? Ga zo door! Zelf kennis is de moeilijke kennis zeiden ze in Griekenland. "mens, ken uzelf".. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 27 minuten geleden zei Najrebii: Ben je nu jezelf aan het analyseren? Ga zo door! Zelf kennis is de moeilijke kennis zeiden ze in Griekenland. "mens, ken uzelf".. Inderdaad, zelfkennis is de moeilijkste kennis, maar het is wel de basis van elke discussie. Wie zichzelf niet kent, herkent ook de clown in het circus niet. 🤡 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Denk hier eens aan: Zo gaat Israel om met Hamas. En zij doden ook nog onschuldigen wat meer "terroristen" oplevert dan wanneer je schuldige terroristen dood. Maar dat vergeet men in Tel Aviv. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Najrebii: Zo gaat Israel om met Hamas. En zij doden ook nog onschuldigen wat meer "terroristen" oplevert dan wanneer je schuldige terroristen dood. Maar dat vergeet men in Tel Aviv. Er bestaan geen onschuldige Palestijnen. Ze hebben zelf Hamas aan de macht gebracht en doen niets om een alternatief te creëren. Als ze echt iets anders wilden, hadden ze allang een tegenbeweging georganiseerd. Feit is dat de meeste Palestijnen nog steeds pal achter Hamas en hun handvest staan, dat in essentie de vernietiging van Israël nastreeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Figulus: Er bestaan geen onschuldige Palestijnen. Ze hebben zelf Hamas aan de macht gebracht en doen niets om een alternatief te creëren. Als ze echt iets anders wilden, hadden ze allang een tegenbeweging georganiseerd. Feit is dat de meeste Palestijnen nog steeds pal achter Hamas en hun handvest staan, dat in essentie de vernietiging van Israël nastreeft. Jezus christ, mother of Maria.. Je hebt debielen en je hebt enorme debielen en dan heb je Figulus.. Denk je eens in, een stemming van 2006 nog zien als "ze hebben op Hamas gestemd".. Terwijl 50% van de populatie nu onder de 18 is. En nog meer onder de 35.. Tevens ben jij toch degene die doet alsof Hamas heel erg slecht is? En dan wil je dat gewone burgers in opstand komen tegen die heel slechte groep? Hoe hypocriet ben je dan? Dat handvest van Hamas is overigens veranderd. En men respecteert de grenzen van 1967. Dus met Israel als land naast Palestina. Dat is al 100% meer dan wat de Zionisten respecteren van Palestina.. Dus nogmaals, hoe hypocriet wil je zijn... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Najrebii: Jezus christ, mother of Maria.. De uitspraak “Jezus Christ, mother of Maria” klopt theologisch en historisch niet: Maria is de moeder van Jezus, niet andersom. Dus de correcte volgorde zou zijn: “Jezus Christus, son of Mary” of in het Nederlands: “Jezus Christus, zoon van Maria.” Als je “mother of Maria” zegt, suggereer je dat Jezus de moeder van zijn eigen moeder is, wat duidelijk niet klopt. PRUTSER! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Figulus: De uitspraak “Jezus Christ, mother of Maria” klopt theologisch en historisch niet: Maria is de moeder van Jezus, niet andersom. Dus de correcte volgorde zou zijn: “Jezus Christus, son of Mary” of in het Nederlands: “Jezus Christus, zoon van Maria.” Als je “mother of Maria” zegt, suggereer je dat Jezus de moeder van zijn eigen moeder is, wat duidelijk niet klopt. PRUTSER! Ik heb het over twee verschillende entiteiten.. Of denk je dat Maria geen moeder had? En het was een uitspraak om mijn verwondering te tonen dat iemand anno 2025 nog de "moed" had om te zeggen "zij hebben Hamas gekozen"... Ik had ook kunnen zeggen/typen: Christus te paard! Klopt ook theologisch niet, maar met theologie veeg ik mijn adellijke billen. Jammer dat je voor de rest weer niet inhoudelijk ingaat. zoals je altijd doet als mensen je inhoudelijk kapot maken. Dan pak je er 1 dingetje uit dat niet zou kloppen. En de rest negeer je. Looser met hoofdletter L van lul. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 50 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 50 minuten geleden 5 minuten geleden zei Najrebii: Looser met hoofdletter L van lul. Dank voor de taalles, docent Lul. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten