Figulus 150 Geplaatst gisteren om 09:03 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:03 (bewerkt) Fantaseren is als een gereedschapskist. Goed gebruikt kan men er mooie dingen mee maken en versterkt het je cognitieve vaardigheden; verkeerd gebruikt kan het juist destructief, verlammend en ondermijnend werken. Vooral bij intensieve of obsessieve fantasieën kan het moeilijk zijn om onderscheid te maken tussen wat haalbaar is en wat niet. Die tweestatenoplossing is als een gereedschapskist die uit elkaar valt en kan dan ook weer dat konijnenhol uit Alice in Wonderland ingeslagen worden, liefst met een voorhamer die meestal buiten de gereedschapskist wordt bewaard. gisteren om 09:21 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 22-9-2025 om 11:03 zei Figulus: Fantaseren is als een gereedschapskist. Goed gebruikt kan men er mooie dingen mee maken en versterkt het je cognitieve vaardigheden; verkeerd gebruikt kan het juist destructief, verlammend en ondermijnend werken. Vooral bij intensieve of obsessieve fantasieën kan het moeilijk zijn om onderscheid te maken tussen wat haalbaar is en wat niet. Die tweestatenoplossing is als een gereedschapskist die uit elkaar valt en kan dan ook weer dat konijnenhol uit Alice in Wonderland ingeslagen worden, liefst met een voorhamer die meestal buiten de gereedschapskist wordt bewaard. Echt grappig, hoe jij anderen verwijt kanalen op te voeren die zorgt dat je niet meer nadenkt.. En dan zelf 99% van de tijd met pro Israelische kanalen op de proppen te komen.. Ik zal kijken of ik eens kanalen kan vinden met Hamas in de naam. Zodat iedereen weet dat het Hamas is. Kijken of je het dan als een objectieve bron kan zien. Mooie aan deze tijd is dat steeds meer landen Palestina erkennen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 17 minuten geleden zei Najrebii: Mooie aan deze tijd is dat steeds meer landen Palestina erkennen.. Dat zal me werkelijk worst wezen, zolang het land dat 4% van de wereldbevolking vertegenwoordigt en een derde van al het geld en vermogen bezit, achter Israël staat. Blijf maar lekker de clowns uithangen met z’n allen; de circusdirecteur bepaalt uiteindelijk hoeveel de clowns verdienen en welke act er wordt opgevoerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei Figulus: Dat zal me werkelijk worst wezen, zolang het land dat 4% van de wereldbevolking vertegenwoordigt en een derde van al het geld en vermogen bezit, achter Israël staat. Blijf maar lekker de clowns uithangen met z’n allen; de circusdirecteur bepaalt uiteindelijk hoeveel de clowns verdienen en welke act er wordt opgevoerd. Oei oei, ik lees een beetje geprikkeldheid. Ben je niet meer zo zeker van je zaakje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Najrebii: Oei oei, ik lees een beetje geprikkeldheid. Ben je niet meer zo zeker van je zaakje? Mijn zaakje staat nog regelmatig vier overeind, ondanks de leeftijd. Hoef ik niet eens mijn best voor te doen. En dat is meer dan menig clown kan zeggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 💪 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Najrebii: 💪 Schijtkatten en spierbundels? Mwoa, de smoel is vaak het grootste onderdeel van dergelijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Figulus: Schijtkatten en spierbundels? Mwoa, de smoel is vaak het grootste onderdeel van dergelijken. Ben je nu jezelf aan het analyseren? Ga zo door! Zelf kennis is de moeilijke kennis zeiden ze in Griekenland. "mens, ken uzelf".. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 150 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 27 minuten geleden zei Najrebii: Ben je nu jezelf aan het analyseren? Ga zo door! Zelf kennis is de moeilijke kennis zeiden ze in Griekenland. "mens, ken uzelf".. Inderdaad, zelfkennis is de moeilijkste kennis, maar het is wel de basis van elke discussie. Wie zichzelf niet kent, herkent ook de clown in het circus niet. 🤡 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Najrebii 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten