Najrebii 2 Geplaatst gisteren om 15:50 Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:50 Op 22-6-2025 om 15:23 zei Figulus: Dan heb jij de mazzel dat je buurman het niet erg vindt dat je eigen wijf harder klaarkomt dan de zijne. Wat voor figuur ben jij zeg? Met je antwoorden op mensen.. Lijkt wel alsof jij jezelf heel wat vind of zo? Of vind je jezelf niks en probeer je dat hier te veel te verbloemen door een grote bek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 149 Geplaatst gisteren om 15:57 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:57 (bewerkt) 40 minuten geleden zei Najrebii: Wat voor figuur ben jij zeg? Met je antwoorden op mensen.. Lijkt wel alsof jij jezelf heel wat vind of zo? Of vind je jezelf niks en probeer je dat hier te veel te verbloemen door een grote bek? Niet bepaald. Het is zoals het is. Ik ben altijd een vreemde eend in de bijt geweest, en ipv zwichten voor het zogenaamde gemiddelde werd ik enkel maar vreemder. Dat mag jij een grote bek vinden, ik noem het afwijkend. En de hoeren? Die maken zich alleen maar druk om "harder, harder!" gisteren om 16:31 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten