Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 931
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

3 uur geleden zei Paulus888:

Laat ook zien hoe de israeliers erin staan.

Die lijken opgelucht te juichen. Wat let ze?

3 uur geleden zei Paulus888:

Ik heb ooit eens wat "satire" gezien op Israelische zenders. Totaal niet leuk.. Maar goed, smaken verschillen. Niet iedereen kan een even goede humorsmaak hebben als ik.

Provocerende spot is jou evenmin onbekend. Het is niet het genre maar het doel dat jij niet kunt waarderen. De intentie waarmee spot wordt ingezet, bepaalt vaak hoe het ontvangen wordt en of het bijdraagt aan begrip of juist aan conflict.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Die lijken opgelucht te juichen. Wat let ze?

Provocerende spot is jou evenmin onbekend. Het is niet het genre maar het doel dat jij niet kunt waarderen. De intentie waarmee spot wordt ingezet, bepaalt vaak hoe het ontvangen wordt en of het bijdraagt aan begrip of juist aan conflict.

je weet niet eens waar ik het over had, dus waarom dan deze opmerkingen?

het ging om Israëliërs die met pruiken Palestijnen nadeden en met poppen de dode baby's naspeelden. Heeft niks met satire te maken. Is gewoon domweg leedvermaak.

En inderdaad, daar ben ik niet zo van.

Ik heb ook eens rechtse cabaret gezien, was ook tenenkrommend. Sommige groepen mensen blijken gewoon niet zo'n goede humor te hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Paulus888:

je weet niet eens waar ik het over had, dus waarom dan deze opmerkingen?

het ging om Israëliërs die met pruiken Palestijnen nadeden en met poppen de dode baby's naspeelden. Heeft niks met satire te maken. Is gewoon domweg leedvermaak.

En inderdaad, daar ben ik niet zo van.

Ik heb ook eens rechtse cabaret gezien, was ook tenenkrommend. Sommige groepen mensen blijken gewoon niet zo'n goede humor te hebben. 

Jij bedoelt dit soort humor:

laatste moment

Dat kun je niet zo waarderen. Waarom niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Figulus:

Jij bedoelt dit soort humor:

laatste moment

Dat kun je niet zo waarderen. Waarom niet?

Het is lachen om de dood van mensen.. Dat kan ik niet zo waarderen.. En nee, ik bedoel niet op dit soort humor, maar om het lachen om dode baby's en hun moeders die erom huilen..

Mensen die dat wel waarderen zijn gek in hun hoofd. Laat ze niet bij mij op de koffie komen, dan schop ik ze zo het huis uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Paulus888:

Het is lachen om de dood van mensen.. Dat kan ik niet zo waarderen.

Tja, zodoende had de hele wereld moeten huilen om de dood van Hitler.

7 minuten geleden zei Paulus888:

En nee, ik bedoel niet op dit soort humor, maar om het lachen om dode baby's en hun moeders die erom huilen.

Heb je daar een voorbeeld van?

8 minuten geleden zei Paulus888:

Mensen die dat wel waarderen zijn gek in hun hoofd. Laat ze niet bij mij op de koffie komen, dan schop ik ze zo het huis uit.

Waarom zouden die bij jou op de koffie willen komen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

dit vind ik dan weer wel mooie humor:

youtube.com/watch?v=39k7xack-QE

19 minuten geleden zei Figulus:

Tja, zodoende had de hele wereld moeten huilen om de dood van Hitler.

Heb je daar een voorbeeld van?

Waarom zouden die bij jou op de koffie willen komen?

timesofisrael.com/comedians-defend-israel-the-best-way-they-know-how-make-em-laugh/

ik heb het over dit soort figuren. De kopspijkers van Israel, maar dan zonder humor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Paulus888:

dit vind ik dan weer wel mooie humor:

youtube.com/watch?v=39k7xack-QE

timesofisrael.com/comedians-defend-israel-the-best-way-they-know-how-make-em-laugh/

ik heb het over dit soort figuren. De kopspijkers van Israel, maar dan zonder humor.

Dat zijn geen voorbeelden van Israëliërs die humor maken van dode baby's en huilende vrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nieuwspaal.nl/patat-of-frietdiscussie-slaat-over-naar-midden-oosten/

2 uur geleden zei Figulus:

Dat zijn geen voorbeelden van Israëliërs die humor maken van dode baby's en huilende vrouwen.

kerel, ga lekker zelf zoeken. Op tiktof is er genoeg te vinden van israeliers die met een pop en een hoofddoekje Palestijnse vrouwen nadoen die huilen om hun gestorven baby.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Paulus888:

nieuwspaal.nl/patat-of-frietdiscussie-slaat-over-naar-midden-oosten/

kerel, ga lekker zelf zoeken. Op tiktof is er genoeg te vinden van israeliers die met een pop en een hoofddoekje Palestijnse vrouwen nadoen die huilen om hun gestorven baby.

Praatjesmaker met je grote bek. Wat moet je nou? Eerst quatsch verkondigen om je er vervolgens als een slappe lul vanaf te maken.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Figulus:

Praatjesmaker met je grote bek. Wat moet je nou? Eerst quatsch verkondigen om je er vervolgens als een slappe lul vanaf te maken.

waarom weer zo vreemd reageren? ALS je een beetje jezelf had ingelezen dan weet je dat Israeliers lachten om de dood van Palestijnen en hoe Gaza er nu uitziet.. Zelfs soldaten doen dat (een van de redenen waarom veteranen uit Amerika de IDF niet echt een leger noemen)..

www.youtube.com/watch?v=M2TVZvu4Pa0

youtube.com/watch?v=QihoBuGRVwU

dus doei met je domme reacties. Misschien uit je bubbeltje komen en ook de andere kant bekijken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Paulus888:

waarom weer zo vreemd reageren? ALS je een beetje jezelf had ingelezen dan weet je dat Israeliers lachten om de dood van Palestijnen en hoe Gaza er nu uitziet.. Zelfs soldaten doen dat (een van de redenen waarom veteranen uit Amerika de IDF niet echt een leger noemen)..

www.youtube.com/watch?v=M2TVZvu4Pa0

youtube.com/watch?v=QihoBuGRVwU

dus doei met je domme reacties. Misschien uit je bubbeltje komen en ook de andere kant bekijken?

Nog steeds geen voorbeelden van Israëliërs die humor maken van dode baby's en huilende vrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Figulus:

Nog steeds geen voorbeelden van Israëliërs die humor maken van dode baby's en huilende vrouwen.

dan niet man...

Vergeet niet dat er veel filmpjes offline gehaald zijn na kritiek van buitenaf.

Je ziet in die filmpjes toch Israeliers die zich verkleden als Palestijnen en die doen alsof ze wenen? En die beelden gingen nog iets verder, namelijk met poppen die dode baby's moesten voorstellen..

Maar goed, ga gewoon zelf zoeken dan kom je genoeg voorbeelden tegen.

Jij wilt blijkbaar onwetend blijven over dit soort dingen. Kan je de Israeliers  als moreel superieur blijven zien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Paulus888:

Je ziet in die filmpjes toch Israeliers die zich verkleden als Palestijnen en die doen alsof ze wenen? En die beelden gingen nog iets verder, namelijk met poppen die dode baby's moesten voorstellen..

Je hebt zeker nog nooit van de term Pallywood gehoord.  En al die Pallywoodfilmpjes nooit gezien. 

Dat is het waarmee - terecht - gespot wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Flawless victory:

Je hebt zeker nog nooit van de term Pallywood gehoord.  En al die Pallywoodfilmpjes nooit gezien. 

Dat is het waarmee - terecht - gespot wordt. 

wikipedia.org/wiki/Pallywood

Citaat

Pallywood, a portmanteau of "Palestine" and "Hollywood", is a disinformation campaign used to falsely accuse Palestinians for supposedly faking suffering and civilian deaths during their conflict with Israel.[1][2][3][4][5] The term came into currency following the killing of Muhammad al-Durrah in 2000 during the Second Intifada, involving a challenge to the veracity of photographic evidence.[6] Israeli pundits have used the term to dismiss videos showing Israeli violence or denial of Palestinian suffering.[3] During the Israel–Hamas war, it has been used to dismiss Palestinian suffering such as claiming dead Palestinian babies as fake dolls,[7][8][2] and is regarded by some news sources as a conspiracy theory.[2][8][9] The term and related disinformation has been used and circulated as a propaganda tool by official Israeli government profiles.[5]

De groetjes met je Pallywood...

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Paulus888:

dan niet man...

Vergeet niet dat er veel filmpjes offline gehaald zijn na kritiek van buitenaf.

Maar goed, ga gewoon zelf zoeken dan kom je genoeg voorbeelden tegen.

Jij wilt blijkbaar onwetend blijven over dit soort dingen. Kan je de Israeliers  als moreel superieur blijven zien.

Uit de context gerukte Tiktok filmpjes... heel trendy. Vooral op een zender als Al Jazeera loop je heel veel risico op zelf in elkaar geknutselde journalistiek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gallant is ontslagen als minister van Defensie in Israël. In deze tijd van crisis, wanneer snelle en onbetwiste beslissingen nodig zijn, lijkt me dat vanuit strategisch oogpunt geen verkeerde zet. Gallant en het hooggerechtshof staan de strategie in de weg, die het voornamelijk moet hebben van flexibiliteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Figulus:

Gallant is ontslagen als minister van Defensie in Israël. In deze tijd van crisis, wanneer snelle en onbetwiste beslissingen nodig zijn, lijkt me dat vanuit strategisch oogpunt geen verkeerde zet. Gallant en het hooggerechtshof staan de strategie in de weg, die het voornamelijk moet hebben van flexibiliteit.

🤣

Als Netanyalul iedereen zou ontslaan en een dictator zou worden zou je dat ook een goede zet vinden.. Israellovertje! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

🤣

Als Netanyalul iedereen zou ontslaan en een dictator zou worden zou je dat ook een goede zet vinden.. Israellovertje! 

Dat is een overhaaste conclusie. Voor groepen die tegen Israël opereren, kan het ontslag slecht nieuws zijn, omdat ze waarschijnlijk te maken krijgen met een minder voorspelbare en mogelijk intensievere reactie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Figulus:

Met je eens. Gallant wordt als ik het goed heb gelezen ook verdacht van lekken en het samenwerken met de Amerikaanse deep state.

Het lijkt er ook op dat Netanyahu erop vertrouwt dat Trump wint. Door Gallant te vervangen kan Netanyahu dan sneller toeslaan, want Trump staat er helemaal achter dat Israël de nucleaire doelen van Iran aanpakt.

1 uur geleden zei Paulus888:

🤣

Wen er maar vast aan dat Iran het onderspit gaat delven, hamasknuffelaartje. Het staat in de Schrift en zo zal het gebeuren.  Of je dat nu leuk vindt of niet, alle profetieën gaan in vervulling. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

https://nos.nl/artikel/2543388-netanyahu-ontslaat-minister-gallant-op-moment-dat-israel-op-meerdere-fronten-actief-is

Oppositieleider Lapid zegt in een reactie dat Israël is aangeland bij "de krankzinnigste gebeurtenis in de geschiedenis van het land". Hij vraagt zich af wat de familie van de gijzelaars wel niet moet denken. "Dat dit het is? Dat hun geliefden voor dood worden achtergelaten, omdat hun premier alleen maar met politiek overleven bezig is?"

Link naar bericht
Deel via andere websites