Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fundamenteel:

FV wilt niet bekeren maar christendom aanpassen op zijn zonde. Dat hij dan satanist wordt he.

Wij willen vooral onze naasten met kennis van de Heer opvoeden. Duivelbedrijvers als FV kijken reeds weg bij openbare pedofilie. De kop van die slang halen ja :)

Jij bent anders degene die andere seksualiteit koppelt aan pedofilie. In de lhbtq gemeenschap vinden ze pedoseksualiteit niet kunnen. Pedofilie is een ziekte en pedoseksualiteit is verboden.

Het gaat namelijk om het ongelijke in pedoseksualiteit. Het kleine kind vs de volwassene. Het kindje dat geen weet heeft van goed en fout, geen weet heeft van seksualiteit. En daarom mag het niet. Heeft met de lhbtq gemeenschap dan ook weinig te maken, of zelfs helemaal niks.

Dit is overigens een mooi linkje naar hoe fakenews in bepaalde kringen (waar jij waarschijnlijk ook graag komt) de lhbtq gemeenschap steeds vaker koppelt aan pedofilie:

www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/28/fysiek-geweld-op-lgbtq-personen-blijft-hoog-nepnieuws-speelt-b/

Lees het, leer ervan, kom tot inkeer en word een normaal en echt mens

 

3 minuten geleden zei Figulus:

De tegenstrijdigheid in de opmerking ligt in de impliciete spanning tussen het geven van eerlijke feedback en het bieden van positieve aandacht.

Tegen kinderen hoef je niet eerlijk te zijn als het niet goed is voor het kind.

Ouders die altijd eerlijk zijn tegen hun kinderen maken van kinderen bange, gebrek aan zelfvertrouwen hebbende kinderen die terecht komen bij het RIAGG als ze iets ouder zijn. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 498
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer geen woord over de echte problematiek met kinderen.  Je zegt het 1 maar doet zelf het ander.    Wie of wat is de grootste bedreiging voor je eigen kinderen? Overigens luisteren die m.i. ook nie

Praat jij uit de theorie of uit de praktijk? Stel je krijgt een kind, ga je dit verhaal dan nog steeds vertellen.  Stel dat er jongeren meelezen op dit forum (ik hoop het niet). Wees dan gewaar

De tegenstrijdigheid in je reactie ligt in het feit dat je enerzijds kritiek levert op iemand omdat die persoon vermeende domheid en onwetendheid van anderen bekritiseert, terwijl je zelf ook een oord

Posted Images

6 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij bent anders degene die andere seksualiteit koppelt aan pedofilie. In de lhbtq gemeenschap vinden ze pedoseksualiteit niet kunnen. Pedofilie is een ziekte en pedoseksualiteit is verboden

"It's not gonna lick itself" displayen rond kinderen is openbare pedofilie en benoemen dat die gemeenschap bol staat van zedendelinquenten was haatzaaien. Geen woord van FV over die openbare pedofilie. 

Hij keurt het dus goed? Want het benoemen is "discriminatie". Jullie beseffen niet met wat voor kwaad je bezig bent in het verdedigen van die demonische principaliteiten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij bent anders degene die andere seksualiteit koppelt aan pedofilie. In de lhbtq gemeenschap vinden ze pedoseksualiteit niet kunnen. Pedofilie is een ziekte en pedoseksualiteit is verboden.

Het gaat namelijk om het ongelijke in pedoseksualiteit. Het kleine kind vs de volwassene. Het kindje dat geen weet heeft van goed en fout, geen weet heeft van seksualiteit. En daarom mag het niet. Heeft met de lhbtq gemeenschap dan ook weinig te maken, of zelfs helemaal niks.

Dit is overigens een mooi linkje naar hoe fakenews in bepaalde kringen (waar jij waarschijnlijk ook graag komt) de lhbtq gemeenschap steeds vaker koppelt aan pedofilie:

www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/28/fysiek-geweld-op-lgbtq-personen-blijft-hoog-nepnieuws-speelt-b/

Lees het, leer ervan, kom tot inkeer en word een normaal en echt mens

 

De LGBTQ-gemeenschap bestaat uit mensen met verschillende seksuele oriëntaties en genderidentiteiten, zoals lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer, en anderen. Deze gemeenschap zet zich vaak in voor gelijke rechten en inclusie. De mogelijke tegenstrijdigheid of misvatting die je opmerkt kan betrekking hebben op het idee van inclusiviteit binnen de LGBTQ-gemeenschap, die er rekening mee zal moeten houden dat pedofilie ook als seksuele oriëntatie geaccepteerd zal moeten worden. Als ze hun leuter gewoon binnen de broek weten te houden, zou er minder problematisch gedrag uit ten voorschijn komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

"It's not gonna lick itself" displayen rond kinderen is openbare pedofilie en benoemen dat die gemeenschap bol staat van zedendelinquenten was haatzaaien. Geen woord van FV over die openbare pedofilie. 

Hij keurt het dus goed? Want het benoemen is "discriminatie". Jullie beseffen niet met wat voor kwaad je bezig bent in het verdedigen van die demonische principaliteiten. 

Haha, ik ben het aan het googlen en ik zie enkel van die fake news sites. Precies waar mijn link dus voor waarschuwde. Dat lhbtq gemeenschap word mishandeld vanwege de vreemdst mogelijke opmerkingen en "nieuws"..

Alle mensen op 1 hoop gooien is discriminatie. Dat snapt een kindje van zes nog.

 

 

Zojuist zei Figulus:

De LGBTQ-gemeenschap bestaat uit mensen met verschillende seksuele oriëntaties en genderidentiteiten, zoals lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, queer, en anderen. Deze gemeenschap zet zich vaak in voor gelijke rechten en inclusie. De mogelijke tegenstrijdigheid of misvatting die je opmerkt kan betrekking hebben op het idee van inclusiviteit binnen de LGBTQ-gemeenschap, die er rekening mee zal moeten houden dat pedofilie ook als seksuele oriëntatie geaccepteerd zal moeten worden. Als ze hun leuter gewoon binnen de broek weten te houden, zou er minder problematisch gedrag uit ten voorschijn komen.

Je bent niet goed bij je paasei...

En nogmaals, het gaat bij pedoseksualiteit om de ongelijkheid in de "relatie".. En die ongelijkheid zal altijd blijven bestaan. Daarom zal het nooit geaccepteerd worden. Daar hoeven jullie niet bang voor te zijn..

MAAR laten we dan ook een ding afspreken: De kerken moeten geen kinderen meer indoctrineren, en ze pas op hun 18e proberen in te lijven/bekeren. Want indoctrineren van kinderen is geestelijke pedoseksualiteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bekeerling14:

Haha, ik ben het aan het googlen en ik zie enkel van die fake news sites. Precies waar mijn link dus voor waarschuwde. Dat lhbtq gemeenschap word mishandeld vanwege de vreemdst mogelijke opmerkingen en "nieuws"..

Alle mensen op 1 hoop gooien is discriminatie. Dat snapt een kindje van zes nog.

 

 

Bullshit bron? 

https://dailydeclaration.org.au/2022/06/08/drag-show-for-kids-slippery-slope/

Je had al 0 credibiliteit, zonder bron van wie het als fakenews labeled ben je dus een pedobeschermer he.

In de link vind je een film en foto's als bewijs

 

Bekeerling is dus een apologeet van pedofielen!!! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bekeerling14:

Haha, ik ben het aan het googlen en ik zie enkel van die fake news sites. Precies waar mijn link dus voor waarschuwde. Dat lhbtq gemeenschap word mishandeld vanwege de vreemdst mogelijke opmerkingen en "nieuws"..

Alle mensen op 1 hoop gooien is discriminatie. Dat snapt een kindje van zes nog.

 

 

Je bent niet goed bij je paasei...

En nogmaals, het gaat bij pedoseksualiteit om de ongelijkheid in de "relatie".. En die ongelijkheid zal altijd blijven bestaan. Daarom zal het nooit geaccepteerd worden. Daar hoeven jullie niet bang voor te zijn..

MAAR laten we dan ook een ding afspreken: De kerken moeten geen kinderen meer indoctrineren, en ze pas op hun 18e proberen in te lijven/bekeren. Want indoctrineren van kinderen is geestelijke pedoseksualiteit.

Web zullen zien of je stelling stand houdt. Individuen binnen een groep kunnen consensus op verschillende manieren interpreteren. Wat de ene persoon ziet als instemming, kan door een ander gezien worden als instemmen onder druk of uit noodzaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

1 minuut geleden zei Figulus:

Web zullen zien of je stelling stand houdt. Individuen binnen een groep kunnen consensus op verschillende manieren interpreteren. Wat de ene persoon ziet als instemming, kan door een ander gezien worden als instemmen onder druk of uit noodzaak.

Hij liegt en staat nu op Credible als pedo-apologeet te blinken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bullshit bron? 

https://dailydeclaration.org.au/2022/06/08/drag-show-for-kids-slippery-slope/

Je had al 0 credibiliteit, zonder bron van wie het als fakenews labeled ben je dus een pedobeschermer he.

In de link vind je een film en foto's als bewijs

 

Bekeerling is dus een apologeet van pedofielen!!! 

Wat????

Ik zeg juist dat pedofilie nooit geaccepteerd gaat worden vanwege leeftijdsverschil en het feit dat kinderen onvolwassen zijn en niets kennen van hun lichaam of seks of nee zeggen. Dus mij als apologeet van pedofielen labelen is fake news..

Ik kom wel op voor de lhbtq gemeenschap die onterecht door jullie van alles word aangepraat. Terwijl er onder de H van hetero ook genoeg verschrikkelijke dingen gebeuren, ook pedofilie.

 

4 minuten geleden zei Figulus:

Web zullen zien of je stelling stand houdt. Individuen binnen een groep kunnen consensus op verschillende manieren interpreteren. Wat de ene persoon ziet als instemming, kan door een ander gezien worden als instemmen onder druk of uit noodzaak.

Het gaat om de leeftijd. En die is niet subjectief. Een kindje van vier met een man van 32 is altijd slecht en verwerpelijk en verboden..

Misschien dat er nog vraagtekens kunnen worden gezet bij iemand van 19 met iemand van 16. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bekeerling14:

Wat????

Ik zeg juist dat pedofilie nooit geaccepteerd gaat worden vanwege leeftijdsverschil en het feit dat kinderen onvolwassen zijn en niets kennen van hun lichaam of seks of nee zeggen. Dus mij als apologeet van pedofielen labelen is fake news..

Ik kom wel op voor de lhbtq gemeenschap die onterecht door jullie van alles word aangepraat. Terwijl er onder de H van hetero ook genoeg verschrikkelijke dingen gebeuren, ook pedofilie.

 

Jij ontkende de feiten want "fake news sites". Dat maakt u dus een gevaar en een pedobeschermend persoon. Die gemeenschap staat bol van perverten en dat ontkennen maakt u een apologeet van seksuele roofdieren. Ik ga u negeren vanaf heden, voorgoed. Je bent het rot van de straat nog niet waard. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bekeerling14:

Het gaat om de leeftijd. En die is niet subjectief. Een kindje van vier met een man van 32 is altijd slecht en verwerpelijk en verboden..

Misschien dat er nog vraagtekens kunnen worden gezet bij iemand van 19 met iemand van 16.

Er kunnen situaties zijn waarin de leeftijdsverschillen minder duidelijk verwerpelijk zijn, zoals een relatie tussen iemand van 19 en iemand van 16. Hier spelen verschillende factoren een rol: relaties tussen volwassenen en zeer jonge kinderen zijn altijd verwerpelijk en verboden vanwege de inherente ongelijkheid en het potentieel voor schade. Voor relaties met kleinere leeftijdsverschillen, zoals tussen een 19-jarige en een 16-jarige, kunnen contextuele en juridische overwegingen een rol spelen, maar de bescherming van minderjarigen blijft een fundamenteel principe. Daarom ben ik ook voorstander van het verleggen van de volwassen leeftijd van 21 naar 16 jaar. Wil je doen wat je goed dunkt, ben je daar vanaf 16 jaar minimaal verantwoordelijk voor wat mij betreft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Jij ontkende de feiten want "fake news sites". Dat maakt u dus een gevaar en een pedobeschermend persoon. Die gemeenschap staat bol van perverten en dat ontkennen maakt u een apologeet van seksuele roofdieren. Ik ga u negeren vanaf heden, voorgoed. Je bent het rot van de straat nog niet waard. 

Wat een mongool ben je toch ook 😂

Als mensen op fake news site kijken dan moet je niet huilen als mensen dit vermelden. Het maakt mij verder ook geen gevaar, ik bescherm ook geen enkele pedoseksueel. Sterker nog, ik heb al een paar keer gezegd/geschreven dat het altijd verboden zal zijn en dat het terecht is...

Dingen ontkennen maakt mij nog geen voorstander van die dingen.. Echt, de logica van jou 🤣

Jij bent de stront onder mijn schoenen nog niet waard

Zojuist zei Figulus:

Er kunnen situaties zijn waarin de leeftijdsverschillen minder duidelijk verwerpelijk zijn, zoals een relatie tussen iemand van 19 en iemand van 16. Hier spelen verschillende factoren een rol: relaties tussen volwassenen en zeer jonge kinderen zijn altijd verwerpelijk en verboden vanwege de inherente ongelijkheid en het potentieel voor schade. Voor relaties met kleinere leeftijdsverschillen, zoals tussen een 19-jarige en een 16-jarige, kunnen contextuele en juridische overwegingen een rol spelen, maar de bescherming van minderjarigen blijft een fundamenteel principe. Daarom ben ik ook voorstander van het verleggen van de volwassen leeftijd van 21 naar 16 jaar. Wil je doen wat je goed dunkt, ben je daar vanaf 16 jaar minimaal verantwoordelijk voor wat mij betreft.

Hier ben ik het mee eens. Men kan op zestien jarige leeftijd al autorijden of lessen althans. Men wil dat je op zestien jarige leeftijd al kan stemmen. En het verschil tussen 19 en 16 is er ook vaak niet. Meisjes zijn al vroeg volwassen, jongen blijven vaak wat langer kind (allemaal gemiddeld natuurlijk). 

Wel is het zo dat de hersenen van kinderen nog niet volgroeid zijn dus helemaal verantwoordelijk kunnen ze niet gehouden worden. Maar goed, hersenen kunnen door allerlei omstandigheden niet helemaal goed worden (koppen tijdens voetbal, teveel drinken, boksen, depressie) dus daar moet een rechter allemaal rekening mee houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bekeerling14:

Wat een mongool ben je toch ook 😂

Als mensen op fake news site kijken dan moet je niet huilen als mensen dit vermelden. Het maakt mij verder ook geen gevaar, ik bescherm ook geen enkele pedoseksueel. Sterker nog, ik heb al een paar keer gezegd/geschreven dat het altijd verboden zal zijn en dat het terecht is...

Dingen ontkennen maakt mij nog geen voorstander van die dingen.. Echt, de logica van jou 🤣

Jij bent de stront onder mijn schoenen nog niet waard

Hier ben ik het mee eens. Men kan op zestien jarige leeftijd al autorijden of lessen althans. Men wil dat je op zestien jarige leeftijd al kan stemmen. En het verschil tussen 19 en 16 is er ook vaak niet. Meisjes zijn al vroeg volwassen, jongen blijven vaak wat langer kind (allemaal gemiddeld natuurlijk). 

Wel is het zo dat de hersenen van kinderen nog niet volgroeid zijn dus helemaal verantwoordelijk kunnen ze niet gehouden worden. Maar goed, hersenen kunnen door allerlei omstandigheden niet helemaal goed worden (koppen tijdens voetbal, teveel drinken, boksen, depressie) dus daar moet een rechter allemaal rekening mee houden.

Mijn hersenen zullen altijd als onvolgroeid worden beschouwd. Het nadeel van zenuwen die altijd hetzelfde blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En ze vinden het nog grappig ook dat lgbqt een gateway voor pedofielen naar kinderen is en zijn zo naief te geloven dat de wet bescherming biedt. Ze mogen zichzelf gelukkig prijzen dat ik geen moslim ben.

Slim ben je inderdaad niet..

De feiten zijn door kinderen te leren over seksualiteit ze veel meer hun grenzen aangeven. En dus zijn de pedofielen niet blij met de huidige ontwikkelingen. Daarom dat potentiele pedoseksuelen ook tegen dit soort dingen zijn..

4 minuten geleden zei Figulus:

Mijn hersenen zullen altijd als onvolgroeid worden beschouwd. Het nadeel van zenuwen die altijd hetzelfde blijven.

O, iets gebeurd in je jeugd dan? 

Als het te persoonlijk is, dan hoef je hier niet op te reageren.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Bekeerling14:

Jij bent anders degene die andere seksualiteit koppelt aan pedofilie. In de lhbtq gemeenschap vinden ze pedoseksualiteit niet kunnen. Pedofilie is een ziekte en pedoseksualiteit is verboden.

Het gaat namelijk om het ongelijke in pedoseksualiteit. Het kleine kind vs de volwassene. Het kindje dat geen weet heeft van goed en fout, geen weet heeft van seksualiteit. En daarom mag het niet. Heeft met de lhbtq gemeenschap dan ook weinig te maken, of zelfs helemaal niks.

Dit is overigens een mooi linkje naar hoe fakenews in bepaalde kringen (waar jij waarschijnlijk ook graag komt) de lhbtq gemeenschap steeds vaker koppelt aan pedofilie:

www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/28/fysiek-geweld-op-lgbtq-personen-blijft-hoog-nepnieuws-speelt-b/

Lees het, leer ervan, kom tot inkeer en word een normaal en echt mens

 

Tegen kinderen hoef je niet eerlijk te zijn als het niet goed is voor het kind.

Ouders die altijd eerlijk zijn tegen hun kinderen maken van kinderen bange, gebrek aan zelfvertrouwen hebbende kinderen die terecht komen bij het RIAGG als ze iets ouder zijn. 

 

Donder lekker op met je duimpje in andermans kont. Steek het ik je eigen en paradeer als een pauw.

Zojuist zei Bekeerling14:

O, iets gebeurd in je jeugd dan? 

Als het te persoonlijk is, dan hoef je hier niet op te reageren.

Geboorte. Ik ben geboren met een meervoudige navelstrengomstrengeling. Met als gevolg een zuurstof tekort in de hersenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij ontkende de feiten want "fake news sites". Dat maakt u dus een gevaar en een pedobeschermend persoon. Die gemeenschap staat bol van perverten en dat ontkennen maakt u een apologeet van seksuele roofdieren. Ik ga u negeren vanaf heden, voorgoed. Je bent het rot van de straat nog niet waard. 

Jij bent zelf een gevaar voor de waarheid, die Christus is, met je valse vergelijkingen tussen kwetsbare mensen zoals de queers  tegenover pedofielen.   Je demoniseert een hele bevolkingsgroep. Zoals in de jaren 30.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Lgbqt is al meermaals gebruikt door pedofielen die ermee toegang tot kinderen verwierfen. Ik gaf amper 1 voorbeeld uit velen.

meermaals? Wel liefst twee keer?

Moet je dan ook kinderopvangen sluiten, want die worden nog veel vaker misbruikt door pedofielen om in de buurt van kinderen te komen. Of de pedo's die bij zwembaden werken.. 

Het fake aan jouw news is dat je ALLE lhbtq mensen nu pedofilie in de schoenen schuift. Dat is niet enkel fake maar ook discriminatie van de lhbtq mensen. 

1 minuut geleden zei Figulus:

Dankjewel lul. Opdat je hetzelfde mag ervaren.

Het ging mij vooral om je uitspraak daar net boven. Totale waanzin wat je daar postte, en nu snapte ik waarom je dit deed.. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bekeerling14:

Dat zal niet meer lukken. Ik ben al een tijdje uit de baarmoeder, de navelstreng is al een tijdje verdwenen. 

Tevens heb ik autisme, wat ook een "iets" is in de hersenen. 

Succes ermee, maar als ik je tegenkom en je beweert hetzelfde maak ik je van kant. Met je grote bek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Figulus:

Succes ermee, maar als ik je tegenkom en je beweert hetzelfde maak ik je van kant. Met je grote bek.

Jaja, wie heeft er nu een grote mond? Met je "maak ik je van kant"...

Met je zelfmoordhond zeker?

Ga je nog naar Gaza, met je zelfmoordhond? Een RPG koppen of zo?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid