Spring naar bijdragen

Crypto Trading


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Herkenbaar. Ik investeer hedendaags 0,0 in crypto of wat virtueel is in deze dagen.

Bedenk de inflatie en tijden waar voedsel zo zeldzaam wordt dat een brood meer waard is dan €100. In Duitsland kostte een brood ooit meer dan een miljoen door inflatie en een verloren oorlog. Geld kan je niet opeten en het koopt in bepaalde tijden ook geen eten.

Hiermee zeg ik niet dat crypto plots een slechte investering is, maar ik vind het niet dom er tijdig uit te stappen.

Nu maken ze miljoenen zielen rijk, voeden ze hen met crypto; dan het teken van het beest.

Voorzie dat. Ook al geloof je me niet, better safe than sorry.

Hoe wil je eten kopen zonder geld?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hoe wil je eten kopen zonder geld?

Als geld geen waarde meer heeft, koop je geen eten met geld maar ruil je het voor antibiotica bv.

The great reset zal niet gradueel komen vermoed ik sterk. Mega black out wat ze natuurlijk op een hack of zoiets gaan steken. Als er geen stroom, geen internet of lopend water meer is; ben je daar beter op voorbereid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hoe wil je eten kopen zonder geld?

Als geld geen waarde meer heeft, koop je geen eten met geld maar ruil je het voor antibiotica bv.

The great reset zal niet gradueel komen vermoed ik sterk. Mega black out wat ze natuurlijk op een hack of zoiets gaan steken. Als er geen stroom, geen internet of lopend water meer is; ben je daar beter op voorbereid.

Heb je in de gaten dat je geen antwoord op de vraag geeft?

Je brengt een situatie in "geld heeft geen waarde"  ook wel hyperinflatie genoemd en gaat van daaruit in op de vraag. 
Hyperinflatie echter, bestaat altijd maar in één land. Momenteel bv in Venezuela.
Geld wordt daar steeds minder waar.
MAAR:  de inflatie in Venezuela heeft geen vat op cryptovaluta (of het moet zijn dat Venezulanen nu cryptovalute gebruiken in plaats van hun eigen Bolivar.
Juist in een situatie die jij inbrengt, houden crypto dus hun waarde`en waar je vandaag in Venezuele 200.000 Shiba-Inu betaalt voor een brood, betaal je morgen en volgende week dezelfde prijs.

Je hebt dus precies het tegenovergestelde gedaan van wat je zou moeten doen.
Maar dat viel al vaker op in je crypto-avonturen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Heb je in de gaten dat je geen antwoord op de vraag geeft?

Je brengt een situatie in "geld heeft geen waarde"  ook wel hyperinflatie genoemd en gaat van daaruit in op de vraag. 
Hyperinflatie echter, bestaat altijd maar in één land. Momenteel bv in Venezuela.
Geld wordt daar steeds minder waar.
MAAR:  de inflatie in Venezuela heeft geen vat op cryptovaluta (of het moet zijn dat Venezulanen nu cryptovalute gebruiken in plaats van hun eigen Bolivar.
Juist in een situatie die jij inbrengt, houden crypto dus hun waarde`en waar je vandaag in Venezuele 200.000 Shiba-Inu betaalt voor een brood, betaal je morgen en volgende week dezelfde prijs.

Je hebt dus precies het tegenovergestelde gedaan van wat je zou moeten doen.
Maar dat viel al vaker op in je crypto-avonturen.

Neen je hebt gewoon problemen met begrijpend lezen.

Dus je koopt dan geen eten, maar ruilt het voor iets dat meer waarde dan geld (in dat moment) heeft.

Ik ben gegroeid en kom niets tekort. Beter avonturen aangaan dan stageneren denk ik dan. Je kan ook settelen en genoegen nemen met minder; ieder zijn leuze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid