Spring naar bijdragen

Crypto Trading


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja gewoon niet luisteren naar die nee zeggers. Als het naar beneden gaat kan je zelfs renderen door op short te gaan. Beste investering van de eeuw!

En thanks ;)

Als ik gemiddeld 10 dollar per trade haal met 100 dollar en zowel opwaarts als neerwaarts trade; hoeveel rendement behaal ik dan per dag?

Doe dat maal 10 soms, hoewel ik me nu beperk tot 1 en maximum 3 coins/tokens.

10K per dag is realistisch, maar je moet wel het kapitaal hebben eerst he. :) nu heb ik (als ik wil) tot toch wel meer dan 1K per dag. Maar ik ben voorzichtig geworden omdat ik eerst ga praten met de fiscus.

Zie hoeveel in minder dan 1 minuut. Daar moest ik vroeger soms een uur voor werken. Is op 100 dollar.

 

Screenshot_20231108-203824_Pionex.jpg

Het andere topic weer openen kan volgens mij niet, dus bij deze weer een crypto topic. 

Wie geen interesse heeft.. blijf gewoon weg uit dit topic. 🌺

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Het andere topic weer openen kan volgens mij niet, dus bij deze weer een crypto topic. 

 

Praat er niet over, maar leer die markt zélf kennen. Veel mensen praten erover en doen alsof ze het weten na een google onderzoek.

Maar hoe meer ik het leer kennen door het te doen, hoe meer het explodeert. Ik sta op de rand een bedrijf op te richten, maar moet eerst langs de fiscus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Haha, ik heb dit topic gemaakt omdat je er wel graag over praat. 

 

Ja dat is zo, maar ken uw publiek. Er was al een alfamannetje als we over het monetaire praatten en diens ocd heeft me zodanig in de war gebracht dat ik slechter begon te traden.

Door er gewoon casual over te praten en terwijl te ondernemen, gaat het beter.

Maar van alle investeringen, zie ik crypto als de beste van deze eeuw. Wie kan nu 100 dollar in 24h naar 1000 dollar veranderen door andere eerlijke investeringen?

En het gaat mij een bedrijf geven als ik ermee doorga. De haters mogen indulgen in hun gelijk terwijl ik me al een VW Scirocco R-Line aan het samenstellen ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja dat is zo, maar ken uw publiek.

Er zijn ook trading sites waar je erover kunt schrijven. Dat is je publiek. 

Maar nee,  ook al "ken" je het publiek hier heus wel... je drang is sterker. 

Hence; mijn gedachte.. dan maar liever in een topic daarvoor, dan hoeft niemand zich te storen omdat het door andere topics heenloopt. 🌺 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Petra.:

Er zijn ook trading sites waar je erover kunt schrijven. Dat is je publiek. 

Maar nee,  ook al "ken" je het publiek hier heus wel... je drang is sterker. 

Hence; mijn gedachte.. dan maar liever in een topic daarvoor, dan hoeft niemand zich te storen omdat het door andere topics heenloopt. 🌺 

Neen ook dat is niet mijn publiek. Dit is een 1mansbedrijf dat ik in mijn eentje vanop mijn luie kont in de zetel bereikt heb.

Met 15 euro als eerste investering.

Een betere middelvinger kon ik de wereld niet nalaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Momenteel wacht ik een inkoopmoment af om me met 100 dollar in te kopen. Ik speculeer aangaande op maanden evaluatie dat er een rendement van 50% in zit. Wat ik ga hefbomen. Wat mij een rendement van 1K realiseert als alles naar verwachting verloopt.

Afgeronde cijfers want kan zijn dat ik al vroeger verkoop, of later. Maar het schept wel een beeld van de mogelijkheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedenk ook, als ik geluisterd had naar de wereldse mensen die zich door google, de politiek en de mainstream laten leiden; ik had nooit aan 30K per maand gekomen.

Wat maar 15K is na de belastingen.

Ik word zelfs soms een beetje boos omdat het zo makkelijk is terwijl ze het ons zo moeilijk maken. Onze politici zijn echt idioten van het zuiverste water.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Monachos:

O dus je zit inmiddels al aan € 15.000 per maand? Die Scirocco staat dus al bijna voor de deur!

Meer dan 30K bruto.

En ik investeer momenteel alles direct terug. Ik ben maar aan het kijken naar die auto en al wat opties aan het kiezen. Niet gezegd dat ik hem ook effectief ga kopen.

Mijn bedrijf oprichten kost alleszins 0 euro. Eens dat opgericht is, kan ik die wagen btw vrij kopen. Eigenlijk kan ik dan heel veel btw vrij kopen. 50% belastingen is veel, maar ik zal het wel weten terug te verdienen lol.

En een Scirocco R Line gaat boven de 50K he.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voila, zo heb ik 4 keer iets ondernomen, kan ik ermee winkelen en nog meer dan 90% van de winst overhouden. Dit om bij een volgend gunstig moment te investeren. Ik stort geen fiat geld meer bij naar mijn crypto, het beweegt nu meer andersom.

Het is niet te mooi om waar te zijn, het vereist gewoon een andere visie en levensstijl. Door te zien hoe anderen obsessief anderen ontleden, kan ik begrijpen dat ze veel geld laten liggen. Beter een obsessie in iets renderend steken.

Screenshot_20231110-125337_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als iemand zo slim was om mee op de trein te springen en eens samen te vatten wat er daadwerkelijk voorgedaan werd; je had nu de warmste kerst ooit.

Crypto is gratis geld eigenlijk. Ik zei onlangs nog tegen mijn betere: "Volgens mij zijn er organisaties met geld teveel en geven ze het via deze manier gratis weg."

Ik denk niet dat dat ver van de realiteit is. Er is genoeg voor iedereen en een dag van meer dan 1K is voor een ijverige trader niet vreemd. Zelfs met een marginaal klein bedrag. Ik heb vandaag amper getrade en 80 dollar op 50 dollar geschept, kon veel meer zijn maar ik ben voorzichtig.

En dat is als ik niet eens trade he...

Inzet was 50 dollar. Is meer dan 100% rendement.

Ik wou meer foto's delen maar te weinig geheugen.

Screenshot_20231110-201913_Pionex.jpg

Screenshot_20231110-193510_Pionex.jpg

Screenshot_20231110-201952_Pionex.jpg

Komt erop neer dat ik 80 dollar uit 50 dollar behaalde.

Wie leeft er in de fantasiewereld beste mensen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:

Als iemand zo slim was om mee op de trein te springen en eens samen te vatten wat er daadwerkelijk voorgedaan werd; je had nu de warmste kerst ooit.

Crypto is gratis geld eigenlijk. Ik zei onlangs nog tegen mijn betere: "Volgens mij zijn er organisaties met geld teveel en geven ze het via deze manier gratis weg."

Ik denk niet dat dat ver van de realiteit is. Er is genoeg voor iedereen en een dag van meer dan 1K is voor een ijverige trader niet vreemd. Zelfs met een marginaal klein bedrag. Ik heb vandaag amper getrade en 80 dollar op 50 dollar geschept, kon veel meer zijn maar ik ben voorzichtig.

En dat is als ik niet eens trade he...

Inzet was 50 dollar. Is meer dan 100% rendement.

Ik wou meer foto's delen maar te weinig geheugen.

Screenshot_20231110-201913_Pionex.jpg

Screenshot_20231110-193510_Pionex.jpg

Screenshot_20231110-201952_Pionex.jpg

Komt erop neer dat ik 80 dollar uit 50 dollar behaalde.

Wie leeft er in de fantasiewereld beste mensen?

Probeer het deze snorkel eens uit te leggen. Ik zie de € 80 staan. Ik zie echter niet dat je vandaag € 50 hebt geïnvesteerd. Ik zie dat je Bonds hebt gekocht voor € 4,29 en verkocht voor € 4,46. Leuk, maar niet spectaculair. Wat houdt het getal 1053.4 in wat links bovenaan staat ? Is dat de hoeveelheid die je gekocht hebt ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei HJW4:

Probeer het deze snorkel eens uit te leggen. Ik zie de € 80 staan. Ik zie echter niet dat je vandaag € 50 hebt geïnvesteerd. Ik zie dat je Bonds hebt gekocht voor € 4,29 en verkocht voor € 4,46. Leuk, maar niet spectaculair. Wat houdt het getal 1053.4 in wat links bovenaan staat ? Is dat de hoeveelheid die je gekocht hebt ?

Het is via een futures.

Dus als ik 50 dollar investeer met een leverage van 50, is het een investering van 2500 dollar.

Zeer riskant wel, omdat het je rekening kan liquideren als je niet weet wat je doet.

Ik zie wel net dat die trade met bijna 40 dollar rendement wel wat meer dan 50 dollar was. Maar de meeste zijn met 50 dollar, zelfs van 25 dollar bij.

Het toont hoe je op 1 dag je inzet meer dan kan verdubbelen, mits marktkennis en weten hoe wat waar en wanneer.

Beginen we te snappen hoe het spelleke werkt?

Ik zal u iets straffer delen, want hou me nog in wegens onzekerheden rond de fiscus.

Maar stel ge trade een maand met 1 coin en leert die wat beter kennen, ziet hoe die reageert op de markt en uw speculatie is telkens spot on.

Ge zet 150 dollar op uw futures, ge investeert 50 dollar met een leverage van 10x.

Uw 50 dollar is nu 500 dollar en je pakt alle winsten van een investering van 500 dollar. Maar als je verlies doet, neemt het geld weg van die overige 100 dollar tot een eventuele liquidatie.

MAAR nu komt het, en knoop goed uw oren open nu. De coin gaat op en neer, juist? Ge hebt een bullish en bearish trend. Je kan op beide renderen. Gaat uw coin omhoog,  start je op met een long en je switch naar short eens richting dal, je gaat weer naar long eens omhoog. Al uw winsten zijn nu dus dubbel.

Als ge het spel echt begrijpt, is uw 50 dollar binnen het uur 100 geworden. Maar zolang je uw positie niet sluit, is er niets gerealiseerd natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is via een futures.

Dus als ik 50 dollar investeer met een leverage van 50, is het een investering van 2500 dollar.

Zeer riskant wel, omdat het je rekening kan liquideren als je niet weet wat je doet.

Ik zie wel net dat die trade met bijna 40 dollar rendement wel wat meer dan 50 dollar was. Maar de meeste zijn met 50 dollar, zelfs van 25 dollar bij.

Het toont hoe je op 1 dag je inzet meer dan kan verdubbelen, mits marktkennis en weten hoe wat waar en wanneer.

Beginen we te snappen hoe het spelleke werkt?

Ik zal u iets straffer delen, want hou me nog in wegens onzekerheden rond de fiscus.

Maar stel ge trade een maand met 1 coin en leert die wat beter kennen, ziet hoe die reageert op de markt en uw speculatie is telkens spot on.

Ge zet 150 dollar op uw futures, ge investeert 50 dollar met een leverage van 10x.

Uw 50 dollar is nu 500 dollar en je pakt alle winsten van een investering van 500 dollar. Maar als je verlies doet, neemt het geld weg van die overige 100 dollar tot een eventuele liquidatie.

MAAR nu komt het, en knoop goed uw oren open nu. De coin gaat op en neer, juist? Ge hebt een bullish en bearish trend. Je kan op beide renderen. Gaat uw coin omhoog,  start je op met een long en je switch naar short eens richting dal, je gaat weer naar long eens omhoog. Al uw winsten zijn nu dus dubbel.

Als ge het spel echt begrijpt, is uw 50 dollar binnen het uur 100 geworden. Maar zolang je uw positie niet sluit, is er niets gerealiseerd natuurlijk.

Ik weet wat een future is. Voor de leken: het is een soort optie. Je gokt op stijgingen danwel dalingen. Als je gokt op een daling en het wordt binnen de looptijd van de future een stijging, dan ben je je gehele inleg kwijt.

Inderdaad kans op meer rendement, maar ook met een nog veel hoger risico dan in beleggen van coins zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei HJW4:

Ik weet wat een future is. Voor de leken: het is een soort optie. Je gokt op stijgingen danwel dalingen. Als je gokt op een daling en het wordt binnen de looptijd van de future een stijging, dan ben je je gehele inleg kwijt.

Inderdaad kans op meer rendement, maar ook met een nog veel hoger risico dan in beleggen van coins zelf.

Niet echt.

Je kan makkelijk switchen van short naar long. Dus als je ziet dat uw coin gaat stijgen, schakel je op long, zie je dat ie gaat dalen ga je op short.

Je kan dat zoveel doen als je wilt, sluiten wanneer je wilt, heropenen wanneer je wilt.

Er is een macd, een volume en een orderbook. Dus ge anticipeert daarop, ge gokt niet of ge zult meer verlies dan winst lijden. En als je meer winst dan verlies lijdt, is dat dus een renderende zaak.

Je kan nu met 370 dollar ongeveer een hele bitcoin kopen. Als je die op en neer volgt en strategisch weet te switchen, schep je dus honderdtallen per dag he. Maar wie is zo zot om op een 100x te gaan? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
21 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ja, maar nu is er toch een einde aan de gekkigheid gekomen. 52800 is het geweest! 
Sinds een dag is iedereen aan het cashen geslagen.

Herkenbaar. Ik investeer hedendaags 0,0 in crypto of wat virtueel is in deze dagen.

Bedenk de inflatie en tijden waar voedsel zo zeldzaam wordt dat een brood meer waard is dan €100. In Duitsland kostte een brood ooit meer dan een miljoen door inflatie en een verloren oorlog. Geld kan je niet opeten en het koopt in bepaalde tijden ook geen eten.

Hiermee zeg ik niet dat crypto plots een slechte investering is, maar ik vind het niet dom er tijdig uit te stappen.

Nu maken ze miljoenen zielen rijk, voeden ze hen met crypto; dan het teken van het beest.

Voorzie dat. Ook al geloof je me niet, better safe than sorry.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo heb ik intussen wat kilo's roggemeel, speltmeel, maismeel, gewone bloem en stockeer ik veel conservevoeding.

Lieve mensen,  zie ook dat u al uw geliefden weet te bereiken zonder hulp van technologie zoals een smartphone.

Voorzie dat u enkele maanden verder kan aan voedsel en leer vuil water destilleren.  Dergelijke survivaltechnieken, maak een rocketstoof.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid