Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Op 9-7-2023 om 21:36 zei Fundamenteel:

Wolven werden symbolisch gezien als een voorbode op oorlog.

 Dat is middeleeuwse onzin. Waar in de Bijbel staat dat? Hou eens op met dieren te gebruiken voor je eigen agenda. Een dier is geschapen door God en is daarom onderdeel van zijn plan en verdient een plaats in onze maatschappij. Of ga jij als je bij de hemelpoort staat eens uitleggen aan God waarom je ZIJN wezens niet in jouw land wil hebben? Je zou je moeten schamen om zo over de schepsels van God te praten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2023 om 21:20 zei Hermanos2:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5395259/johan-hielp-hobbyboer-na-bijt-vermeende-wolf-wil-ik-nooit-meer-meemaken

Wolven hebben uitgestrekte bossen nodig. Die we hier in Nederland niet meer hebben. Daarom alle wolven vangen en bijvoorbeeld naar Duitsland of Polen brengen. Daar is plek zat. 

De wolven komen juist uit Duitsland en Polen vandaan.   Wolven zoeken nu eenmaal uit ruimtegebrek een nieuw habitat en dat is Nederland voor een beperkte groep wolven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei VliegerVader:

 Dat is middeleeuwse onzin. Waar in de Bijbel staat dat? Hou eens op met dieren te gebruiken voor je eigen agenda. Een dier is geschapen door God en is daarom onderdeel van zijn plan en verdient een plaats in onze maatschappij. Of ga jij als je bij de hemelpoort staat eens uitleggen aan God waarom je ZIJN wezens niet in jouw land wil hebben? Je zou je moeten schamen om zo over de schepsels van God te praten. 

Vergeef me mijn duister occulte kantjes... het is zo in de mythologie van Kelten en meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2023 om 21:20 zei Hermanos2:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5395259/johan-hielp-hobbyboer-na-bijt-vermeende-wolf-wil-ik-nooit-meer-meemaken

Wolven hebben uitgestrekte bossen nodig. Die we hier in Nederland niet meer hebben. Daarom alle wolven vangen en bijvoorbeeld naar Duitsland of Polen brengen. Daar is plek zat. 

De wolf is een wild dier en heeft er zelf voor gekozen om hier naar toe te komen.
Als mensen bepalen wij niet wat wilde dieren wel en niet willen.

Jaarlijks worden er in Nederland meer dan een half miljoen schapen geslacht.
En die schapenboeren gaan moeilijk doen over die paar honderd (max) die door wolven worden gegrepen?
Kom op, wat een schijnheilig gejank, het gaat hen alleen maar om geld.
Laat de boeren een onderlinge regeling treffen dat doodgebeten dieren worden vervangen door andere, zijn de kosten van die gedupeerde boer ook gedekt.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid