Hermanos2 307 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Het oude testament wordt 283 keer geciteerd in het nieuwe testament. In totaal worden er in het NT meer dan 400 verwijzingen naar het OT gevonden. OT boeken waarnaar het meest verwezen wordt: Psalmen 68x, Jesaja 55x, Deuteronomium 44x, Genesis 35x, Exodus 31x, Leviticus 13x NT boeken die de meeste verwijzingen bevatten: Romeinen 58x, Mattheüs 45x, Hebreeën 42x, Handelingen 27x, Galaten 20x, 1 Korinthe 19x Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 59 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik begrijp niet zo goed wat het doel is van dit topic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 307 Geplaatst Auteur Rapport Share Geplaatst 28 minuten geleden zei 010: Ik begrijp niet zo goed wat het doel is van dit topic. Daarom hangt het aan het prikbord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 443 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Best leuk toch @Hermanos2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 586 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) (Johannes 5:39) Onderzoekt de schriften. Daar horen statistieken ook bij. Nog eentje. Als je de zondvloed, Sodom en Gomorra, de plagen en hongersdoden niet mee telt, zijn er in de bijbel 2.270.375 mensen gedood door hogere machten. 2.270.365 door God. 10 door Satan. 13 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 307 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Vanaf 3:15 tot 6:30 nog wat leuke statistiekjes over het boek Jesaja. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten