Petra. 716 Geplaatst 22 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2023 1 uur geleden zei Robert Frans: En laten we eerlijk zijn: gaan veel topics en posts van jou ook niet vaak over morele (feministische) kwesties? Dat mag hoor en niemand zou je dat kwalijk moeten nemen, maar wat je geeft is natuurlijk wel wat je krijgt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michellex 1 Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Het is niet dat ik geen kinderen wil, juist super graag! Alleen deze maand precies 3 jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging om te beginnen aan kinderen. Helaas tot heden nog steeds niet gelukt. Ondertussen al 5 pogingen IUI gehad in het ziekenhuis en 22 juli staat er een intake gepland voor IVF. Ik heb mij lang afgevraagd of dit karma is van mijn jeugd/pubertijd toen ik van alles gedaan had wat god verboden heeft. Ik was jong, was niet bezig met god en kon slecht met mijn emoties en gevoel omgaan wat uiteindelijk verkeerde vrienden en slechte keuzes heeft opgeleverd. Nu sinds 1/2 jaar heel mijn leven omgedraaid en weer bezig met god. Ik heb wel gevraagd of hij het traject makkelijker kon maken. Gelukkig heeft hij geluisterd en merk dat ik het nu veel meer los kan laten. Als god vind dat het onze tijd is, dan komt de baby vanzelf ❤️ 16 juli bewerkt door Michellex Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lon 20 Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli 10 uur geleden zei Michellex: Het is niet dat ik geen kinderen wil, juist super graag! Alleen deze maand precies 3 jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging om te beginnen aan kinderen. Helaas tot heden nog steeds niet gelukt. Ondertussen al 5 pogingen IUI gehad in het ziekenhuis en 22 juli staat er een intake gepland voor IVF. Ik heb mij lang afgevraagd of dit karma is van mijn jeugd/pubertijd toen ik van alles gedaan had wat god verboden heeft. Ik was jong, was niet bezig met god en kon slecht met mijn emoties en gevoel omgaan wat uiteindelijk verkeerde vrienden en slechte keuzes heeft opgeleverd. Nu sinds 1/2 jaar heel mijn leven omgedraaid en weer bezig met god. Ik heb wel gevraagd of hij het traject makkelijker kon maken. Gelukkig heeft hij geluisterd en merk dat ik het nu veel meer los kan laten. Als god vind dat het onze tijd is, dan komt de baby vanzelf ❤️ Toch wel veel onzekerheden. Hoop dat je steun kan vinden in het geloof. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 17 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 22 uur geleden zei Michellex: Het is niet dat ik geen kinderen wil, juist super graag! Alleen deze maand precies 3 jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging om te beginnen aan kinderen. Helaas tot heden nog steeds niet gelukt. Ondertussen al 5 pogingen IUI gehad in het ziekenhuis en 22 juli staat er een intake gepland voor IVF. Ik heb mij lang afgevraagd of dit karma is van mijn jeugd/pubertijd toen ik van alles gedaan had wat god verboden heeft. Ik was jong, was niet bezig met god en kon slecht met mijn emoties en gevoel omgaan wat uiteindelijk verkeerde vrienden en slechte keuzes heeft opgeleverd. Nu sinds 1/2 jaar heel mijn leven omgedraaid en weer bezig met god. Ik heb wel gevraagd of hij het traject makkelijker kon maken. Gelukkig heeft hij geluisterd en merk dat ik het nu veel meer los kan laten. Als god vind dat het onze tijd is, dan komt de baby vanzelf ❤️ Meid toch, dat is een intensief traject. Ik hoop van 💝e met je mee. Goddank voor de wetenschap moet je maar denken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten