Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gegroet,

 

Ik ben een man van 32 Ongelovig, nu zoek ik een stroming die past bij.

De reden dat ik tot geloof wil komen is omdat ik een zuiver hart wil en geen zondes meer wil begaan.

Verder wil ik vermelden dat ik zondes heb begaan zelfs hoofdzondes

Ook wil ik dat in de stroming respect is voor vrouwen

 

Graag uw visie

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Paultje7:

Ik ben een man van 32 Ongelovig, nu zoek ik een stroming die past bij.

De reden dat ik tot geloof wil komen is omdat ik een zuiver hart wil en geen zondes meer wil begaan.

Verder wil ik vermelden dat ik zondes heb begaan zelfs hoofdzondes

Ook wil ik dat in de stroming respect is voor vrouwen

Hallo Paultje, kijk eens op www.kerkwijzer.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paultje7:

Gegroet,

 

Ik ben een man van 32 Ongelovig, nu zoek ik een stroming die past bij.

De reden dat ik tot geloof wil komen is omdat ik een zuiver hart wil en geen zondes meer wil begaan.

Verder wil ik vermelden dat ik zondes heb begaan zelfs hoofdzondes

Ook wil ik dat in de stroming respect is voor vrouwen

 

Graag uw visie

Interessante vraag. Je bent ongelovig en je wordt nu geplaagd door je geweten? En je wilt proberen of geloof je kan reinigen en vrijwaren van toekomstige zonde? Begrijp ik dat goed? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hetairos:

Wat denk je, botst er al iets? 😇

Sommige mensen droppen impulsief hun vragen, maar herinneren zich soms pas (veel) later dat ze hier ook nog wat hebben gepost. Dus ik wacht het altijd maar af. Andere "bots" die wel vrij direct reageren, zijn soms zo overtuigend dat men ermee bezig blijft en dan botst het pas als men het patroon herkent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Paultje7:

Gegroet,

 

Ik ben een man van 32 Ongelovig, nu zoek ik een stroming die past bij.

De reden dat ik tot geloof wil komen is omdat ik een zuiver hart wil en geen zondes meer wil begaan.

Verder wil ik vermelden dat ik zondes heb begaan zelfs hoofdzondes

Ook wil ik dat in de stroming respect is voor vrouwen

 

Graag uw visie

Wijs me 1 beter mentor dan Christus aan en ik hoop dat u dan de christelijke visie begrijpt. ;) Dankzij Christus zijn de lijfstraffen afgeschaft (Jezus redde Magdalena van een steniging, vergaf haar en nam ze zelfs op in Zijn kudde). Ook vrouwen werden gedoopt. 

Lees het evangelie van Johannes en lees het elke dag een beetje om Hem te leren kennen. Probeer andere schriften zoals het OT en de brieven van Paulus aan de gerichte massa en tijdsgeest te zien. Maar het Evangelie is wat het is en perfect voor alle tijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Peter79:

Sommige mensen droppen impulsief hun vragen, maar herinneren zich soms pas (veel) later dat ze hier ook nog wat hebben gepost.

Ik heb maar weinig ervaring met bots, zeg ik eerlijk. Dus wat jij schrijft kan heel goed zijn. Wat mij triggerde was het bericht zelf: inhoudelijk, het woordgebruik en de grammatica. Nu zegt dat inderdaad niet alles. Maar wel bekijk ik de laatste tijd regelmatig de lijst 'gebruikers online' en toen viel me op dat Paultje7 in de periode nadat hij zijn bericht had geplaatst regelmatig aanwezig was. Nu is dat niet meer zo.

Maar, inderdaad, wacht maar af. We hebben toch niet anders te doen, want voor de andere topics is ook maar weinig tot geen interesse. Misschien wordt het slechts dan interessant, wanneer er weer een 'underdog' verschijnt, waar sommigen dan weer opduiken als vliegen op stroop. Maar als een topic te 'serieus' wordt, dan haakt men massaal af. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hetairos:

Ik heb maar weinig ervaring met bots, zeg ik eerlijk. Dus wat jij schrijft kan heel goed zijn. Wat mij triggerde was het bericht zelf: inhoudelijk, het woordgebruik en de grammatica. Nu zegt dat inderdaad niet alles. Maar wel bekijk ik de laatste tijd regelmatig de lijst 'gebruikers online' en toen viel me op dat Paultje7 in de periode nadat hij zijn bericht had geplaatst regelmatig aanwezig was. Nu is dat niet meer zo.

Maar, inderdaad, wacht maar af. We hebben toch niet anders te doen, want voor de andere topics is ook maar weinig tot geen interesse. Misschien wordt het slechts dan interessant, wanneer er weer een 'underdog' verschijnt, waar sommigen dan weer opduiken als vliegen op stroop. Maar als een topic te 'serieus' wordt, dan haakt men massaal af. 

Ik denk toch dat er mensen van vlees en bloed achter dergelijke accounts zitten. Het computerachtige ontstaat misschien doordat het oorspronkelijke bericht in een andere taal is gesteld en er een vertaalprogramma is gebruikt. In elk geval denk ik dat het doel is om reacties te ontlokken en als mensen daarop in gaan, wordt het steeds absurder, totdat men beseft dat men voor de gek gehouden is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Peter79:

Ik denk toch dat er mensen van vlees en bloed achter dergelijke accounts zitten. Het computerachtige ontstaat misschien doordat het oorspronkelijke bericht in een andere taal is gesteld en er een vertaalprogramma is gebruikt. In elk geval denk ik dat het doel is om reacties te ontlokken en als mensen daarop in gaan, wordt het steeds absurder, totdat men beseft dat men voor de gek gehouden is.

Ik probeer ook altijd goed op te letten waarover men vragen stelt. En of het ook echt gaat om het krijgen van een antwoord. Zo gauw de vragensteller vreemde vragen gaat stellen reageer ik niet meer. We laten ons niet graag voor de gek houden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid