Spring naar bijdragen

Hoe ben je bij credible.nl gekomen?


Hoe ben je bij credible.nl gekomen?  

  1. 1. Hoe ben je bij credible.nl gekomen?

    • Via een vriend/in
      30
    • Via een zoekmachine
      58
    • Via je kerk/jeugdgroep
      1
    • Via een evenement
      2
    • Anders, nl. via
      23


Aanbevolen berichten

Ik besef opeens dat ik zelf niet eens serieus geantwoord heb.

Toen ik net tot geloof gekomen was ging ik op zoek naar informatie. Via bijbel.pagina.nl ben ik toen hier terecht gekomen. Terugkijkend naar mijn eerste stapjes op het forum heb ik toch enige progressie gemaakt sinds februari vorig jaar smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:27:39 schreef Marieke het volgende:

[...]

Heel bekend verhaal
widegrin.gif

Ik ben hier trouwens gekomen via de website van iemand die ik in Taize tegen het lijf liep en mij vermelde dat ie erg leuke foto's van 'onze' week op zijn site zou zetten. Toen ik daar ging kijken kon ik niet vermoeden dat daar ook een link op zou staan die zo'n impact op mijn leven zou hebben
puh2.gif
Wat heb ik een avondjes/nachtjes hier op credible doorgebracht
widegrin.gif

(dat was dus de site van Eric)

Verder ken ik de clou niet, dus Joelle, helaas die reactie op je weblog kwam niet van dé
knipoog_dicht.gif
Marieke
puh2.gif

en ik ben er al vanaf het begin bij. heb 3 1/2 jaar geleden geholpen met het opzetten van Credible.nl, ja toen begonnen we in het vreselijke oranje.. Maar toen kwam ivo party.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gif

Anyway, ik ben heel eventjes moderator geweest, vrij snel admin en toen eigenlijk ook vrij samen met glenn in 't MT. Wat meer achter de schermen regelen. Anyway, zoals bekend is ben ik sinds kort gestopt met het actief MT lid zijn. Wel doe ik nog de financiën voor credible.nl.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben hier ook gekomen via google rofl.gif , ben niet de enigste haha.

Was wat informatie aan het zoeken enzo en toen hier terechtgekomen.

Lange tijd alleen rond lopen neuzen en info gezocht en paar dagen geleden aangemeld smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Op een rustige donderdagmiddag, zo'n 25 dagen geleden surf ik over het net...

's Ochtends naar school geweest. Onzinnig les gehad. Tijdens de les met verschillende mensen gesproken. Ook nog gezegd dat ik op zoek ging naar een nieuw forum. Ik was rustig op m’n kamer gaan zitten, ik had er een kopje thee bij gezet. Ik bezocht altijd een ander forum, maar daar mocht ik van mezelf niet meer heen. Om de verleiding kleiner te maken dat ik daar terug ging heb ik mijn account laten verwijderen. Ik natuurlijk als die-hard-harde-kern-forum-addict wist natuurlijk niet waar te zoeken en bedacht bij mezelf: ik ga vanmiddag maar weer eens kijken hoe de zaken er voor staan. Kijken of ik weer eens een onwijs nuttige bijdrage kan leveren, zoals ik altijd! doe....

Dus ik nietsvermoedend op het net aan het surfen, ik klik op de adres balk en één voor één tik ik de letters in

W

W

W

.

G

O

O

G

L

E

.

N

L

Ik kijk goed en bedenk me wat voor zoekterm typ ik? Waar ben ik naar op zoek? Ik was op zoek naar een christelijk forum, dat mijn visie misschien wel kon uitbreiden. Dus ik typ: christelijk forum.

Terwijl ik dat doe, heb ik nog niets door, en ik ben helemaal niet voor bereid. Er is geen teken, geen aanwijzing, zelfs geen enkele waarschuwing voor wat ik aantref.

Ik was er helemaal niet aan toe, niet op voorbereid, en je kunt dus wel verwachten wat mijn toestand was toen ik er achter kwam.

De site startte op, en toen kwam de verrassing!!

Totaal uit het veld geslagen, alle energie stroomde weg uit mijn lichaam. Ik voelde me echt heel vaag. Ik had het diezelfde morgen er nog over gehad, aan de andere kant voelde het alsof de grond onder mijn voeten weg werd gevaagd. Ik controleerde de site, startte hem 3 keer opnieuw op.

Ik startte de computer opnieuw op, kijken of ik het niet allemaal droomde, of ik het me niet allemaal inbeeldde. Ik liep naar de badkamer, en gooide een plens koud water in mijn gezicht, misschien was ik toch nog niet helemaal wakker.

Ik liep weer naar boven, opende een venster, tikte opnieuw de site in, en toen kwam het....

HET WAS ER ECHT!!!!

Er gingen van allerlei dingen door me heen: Dit kan toch! is er geen fout gemaakt! Waarom ben ik hier nooit eerder geweest? Wat had ik over het hoofd gezien? het is.. het is...

HET CREDIBLEFORUM!!!!

Kortom: dus via google. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:12:37 schreef NienkeJ het volgende:

hoe?

Doordat hij in de jaren 80 ergens geloof ik een boek heeft geschreven dat ik las vlak voordat ik op credible kwam. Daardoor ben ik gaan zoeken naar dingen als creationisme en de evolutietheorie, en zo kwam ik uiteindelijk op credible terecht.

(eigenlijk via Google dus, maar Willem Ouweneel klonk veel leuker puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid